اطلاعات تماس
  • 091205*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805243957311036

استفاده از استندهای نمایشگاهی برای آذین بندی نمایشگاه‌ها

کد: 139805243957311036

http://bit.ly/31NhlRc

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده انواع استندهای نمایشگاهی نظیر رول آپ، پاپ آپ، میز کانتر و سایر تجهیزات نمایشگاهی می‌توان محیطی یونیک را برای مخاطبان فراهم آورد و در جلب توجه بیشتر مخاطبان تاثیرگذار بود. این استندها نیازمند چاپ‌های خاص خود بوده که با انتخاب یک واحد چاپی معتبر می‌توان در موفقیت خود تاثیر گذاشت.

استندهای نمایشگاهی برای آذین بندی نمایشگاه ها
استفاده از استندهای نمایشگاهی برای آذین بندی نمایشگاه‌ها

سازه‌های نمایشگاهی جهت امور نمایشگاهی و غیرنمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اصل برپایی امور نمایشگاهی بدون استفاده از سازه‌های نمایشگاهی امری محال است. با سازه‌های نمایشگاهی نظم به نمایشگاه داده می‌شود و زیبایی بصری برای مخاطبان ایجاد می‌شود که این امر در جلب توجه مخاطبان بسیار تاثیرگذار است.

اکثر سازه‌‌های نمایشگاهی بصورت آماده جهت استفاده وجود دارند و براحتی می‌توان از آنها در مکان‌های مختلف استفاده کرد. از سازه‌های آماده نمایشگاهی می‌توان به انواع استندهای نمایشگاهی اشاره کرد. استندهایی نظیر استند رول آپ و یا استند پاپ آپ از دسته استندهای مرسوم و پرکاربرد محسوب می‌شوند که سازه‌های آماده نمایشگاهی محسوب می‌شوند.

از دیگر سازه‌های آماده نمایشگاهی می‌توان به انواع جاکاتالوگی‌ها و انواع استند نمایشگاهی اشاره کرد. اسپیس فریم هم برای برپایی نمایشگاه‌ها و امور غیر نمایشگاهی بسیار مناسب است که مدت زمان کوتاهی برای استفاده از آن می‌توان صرف کرد، بنابراین می‌توان اسپیس فریم را هم از دسته سازه‌های آماده نمایشگاهی محسوب کرد.

بررسی برخی از استندهای نمایشگاهی 

  • استند پاپ آپ

پاپ آپ نمایشگاهی یکی از بزرگترین سازه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود. بزرگ بودن استند پاپ آپ حمل و نقل آن را مشکل نمی‌کند زیرا جنس آلومینیومی دارد و این امر باعث سهولت جابجایی می‌شود. قابلیت حمل و نقل آسان و جمع و باز شدن آسان در کنار تعویض ساده چاپ پاپ آپ قیمت این استند تبلیغاتی و نمایشگاهی را به صورت مناسب در آورده است. پاپ آپ نمایشگاهی را می‌توان در غرفه‌های نمایشگاهی، سالن‌های همایش و سمینارها و کاربردهای مختلف نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی به کار برد. قیمت نهایی چاپ مورد استفاده نیز بسته به متریال، ابعاد چاپی و کیفیت تجهیزات مورد استفاده تعیین می‌شود.

  • استند رول آپ

رول آپ نمایشگاهی از شیک ترین سازه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود. چاپ استند رول آپ متناسب با ابعاد، متریال مورد استفاده و ... دارای قیمت متفاوتی است. رول آپ به راحتی جمع و باز شده و به مکان‌های مختلف جابجا می‌شود. اسکلت آلومینیومی استند رول آپ جابجایی آسان آن را فراهم کرده است. متریال سولیت یکی از مناسب ترین متریال‌ها برای چاپ رول آپ محسوب می‌شود که کیفیت بالا را برای چاپ رول آپ فراهم می‌کند.

  • میز کانتر

میز کانتر جهت امور نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. میز کانتر دارای تنوع طرح و مدل بوده که قابیلت استفاده گسترده در نمایشگاه‌ها را دارد. میز کانتر قابلیت نصب انواع چاپ‌ها در تنوع رنگ و طرح را دارد که از این مسئله برای تبلیغات و انتشار پیام می‌توان بخوبی استفاده کرد. میز کانتر سبک است و براحتی می‌توان ان را جابجا کرد که این مورد از مزایای این سازه نمایشگاهی محسوب می‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آذین هنر به ادرس azinhonar.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آذین هنر

آذین هنر خدمات رول آپ ، پلات لمینت ، چاپ پلات لمینت ، چاپ پلات ، چاپ استیکر ، چاپ رول آپ ، چاپ پاپ آپ ، پاپ آپ ، چاپ بک لایت ، چاپ مش ، چاپ پلات لمینت ، چاپ فلکسی ، چاپ سولیت ، چاپ استند ، استند ، چاپ وینیل ، پوستر دیواری ، چاپ و نصب استیکر ، استیکر لمینت ، فوم برد ، تخته شاسی ، سازه های نمایشگاهی ، میز کانتر ، کوتد لمینت ، پلات لمینت( لمینت سرد و لمینت گرم)، چاپ بنر و فلکسی نظیر بنر وینیل و شبکه ای و لمپوست بنر، چاپ کارت ویزیت، چاپ گلاسه ، چاپ افست، طراحی هدایای تبلیغاتی نظیر ساک تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی،چاپ پوستر، چاپ تراکت تبلیغاتی ، چاپ فولدر طراحی تابلو راهنما، طراحی استرابورد، طراحی پل عابر،طراحی بیلبورد، تبلیغات اتوبوس، چاپ سربرگ، چاپ تخته شاسی و فوم برد و... را ارایه می دهد.

اطلاعات تماس
  • 091205*****
[نمایش اطلاعات]