اطلاعات تماس
  • 091205*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805023886011036

طراحی پاپ آپ نمایشگاهی

کد: 139805023886011036

http://bit.ly/31BQYgY

، تهران , (اخبار رسمی): آذین هنر توانایی طراحی پاپ آپ در ابعاد مختلف و با کیفیت بالا را دارد. این مرکز چاپی از مواد با کیفیت برای چاپ استفاده کرده که رزولیشن چاپی بالا را برای مخاطبان فراهم می‌آورد.

طراحی پاپ آپ نمایشگاهی
پاپ آپ

چاپ پاپ آپ نیاز به طرح مناسب دارد تا اثربخشی فراوان داشته باشد. استندهای پاپ آپ و چاپ مربوط به آن را می‌توان از بزرگترین سازه‌های نمایشگاهی نام برد.

طراحی پاپ آپ نمایشگاهی

شناخت نیاز مخاطبان و استفاده از اصول علمی و تجربی در طراحی پاپ آپ نمایشگاهی می‌تواند در طراحی پاپ آپ نمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرد. ابعاد استند پاپ آپ، مختلف بوده که نیاز به چاپ با ابعاد مختلف و استفاده از طرح‌ها با ابعاد مختلف دارد. ابعاد پاپ آپ می‌تواند ۲*۳ و ۳*۳ و ... انتخاب شود. باید همواره طرح متناسب با ابعاد انتخاب شود. طرح‌های پاپ آپ باید در برگیرنده پیام خاص باشد. پیام باید در مخاطب جلب توجه کرده و منجر به علاقه‌مندی به پیام و طرح تبلیغاتی در پاپ آپ باشد. استندهای پاپ آپ را می‌توان در واحد آذین هنر تهیه کرده و از این مرکز چاپی خواست طرح مناسب و چاپ متناسب با آن را لحاظ کند. همه واحدهای چاپی قادر به ایجاد و طراحی پاپ آپ نمایشگاهی متناسب با آن چیزی که مد نظر است، نیستند.

قیمت طراحی پاپ آپ نمایشگاهی

علل متعددی در تعیین قیمت طراحی پاپ آپ نمایشگاهی تاثیر دارند. یکی از این عوامل نوع متریال مورد استفاده برای چاپ و طراحی پاپ آپ است. متریال با کیفیت‌تر، زیبایی و ماندگاری بیشتری دارد، این در حالی است که متریال با کیفیت قیمت بالاتری نیز دارد. از دیگر موارد تعیین کننده، متراژ چاپی است. هرچه متراژ بیشتر باشد، قیمت نهایی برای پاپ آپ نمایشگاهی مورد نظر بیشتر است.

پاپ آپ نمایشگاهی در ابعاد مختلف عرضه می‌شود. از دیگر موارد تاثیرگذار در این مورد می‌توان به نوع دستگاه‌های مورد استفاده برای چاپ اشاره کرد. به عنوان مثال چاپ اکوسالونت دارای رزولیشن چاپی بالا بوده و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این نوع چاپ برای دید از نزدیک بسیار مناسب است که برای چاپ پاپ آپ بسیار مطلوب است. به راحتی با طراحی و چاپ پاپ آپ نمایشگاهی می‌توان عملیات نصب را انجام داد. در واقع استند پاپ آپ قابل جمع آوری بوده و امکان جابجایی آسان به خاطر وزن پایین را دارد. نصب به وسیله مگنت‌ها بوده و به راحتی می‌توان عملیات نصب را انجام داد. برای استندها می‌توان از طرح‌های مختلف و قابلیت تعویض چاپ بهره برد که این امر نیز بر قیمت نهایی مناسب‌تر تاثیرگذار است

آذین هنر خدمات چاپ و تبلیغات در زمینه چاپ و طراحی پاپ آپ را در بالاترین کیفیت ممکن و با قیمت مناسب، با بهره گیری از تجهیزات روز و مناسب و پرسنل مجرب تهیه می‌کند. سرعت عمل بالای چاپ در آذین هنر باعث شده که خدمات چاپ و طراحی در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت شبانه‌روزی انجام شود. دادن مشاوره و ارائه طرح‌های مختلف جهت چاپ از خدمات آذین هنر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آذین هنر

آذین هنر خدمات رول آپ ، پلات لمینت ، چاپ پلات لمینت ، چاپ پلات ، چاپ استیکر ، چاپ رول آپ ، چاپ پاپ آپ ، پاپ آپ ، چاپ بک لایت ، چاپ مش ، چاپ پلات لمینت ، چاپ فلکسی ، چاپ سولیت ، چاپ استند ، استند ، چاپ وینیل ، پوستر دیواری ، چاپ و نصب استیکر ، استیکر لمینت ، فوم برد ، تخته شاسی ، سازه های نمایشگاهی ، میز کانتر ، کوتد لمینت ، پلات لمینت( لمینت سرد و لمینت گرم)، چاپ بنر و فلکسی نظیر بنر وینیل و شبکه ای و لمپوست بنر، چاپ کارت ویزیت، چاپ گلاسه ، چاپ افست، طراحی هدایای تبلیغاتی نظیر ساک تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی،چاپ پوستر، چاپ تراکت تبلیغاتی ، چاپ فولدر طراحی تابلو راهنما، طراحی استرابورد، طراحی پل عابر،طراحی بیلبورد، تبلیغات اتوبوس، چاپ سربرگ، چاپ تخته شاسی و فوم برد و... را ارایه می دهد.

اطلاعات تماس
  • 091205*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی