اطلاعات تماس
  • 091205*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805293971111036

ارائه خدمات چاپ پلات رنگی

کد: 139805293971111036

http://bit.ly/31TOF9e

، تهران , (اخبار رسمی): آذین هنر خدمات چاپ پلات رنگی در تهران را ارائه می‌دهد.

چاپ پلات رنگی
ارائه خدمات چاپ پلات رنگی

چاپ پلات لمینت رنگی با کیفیت در تهران از خدمات گروه چاپ و تبلیغات آذین هنر است. برای رسیدن به کیفیت بالا و رزولیشن بالای چاپی برای پلات لمینت بایستی از دستگاه پلاتر مناسب استفاده کرد. واحدهای معتبر چاپی کیفیت بالای چاپ در کنار قیمت مناسب را برای مخاطبان فراهم میکنند. از این رو واحد چاپ و تبلیغات آذین هنر یکی از معتبرترین واحدهای چاپ پلات و لمینت در شهر تهران محسوب میشود.

خدمات چاپ پلات رنگی

پلات برای دید از نزدیک استفاده میشود و بایستی دارای رزولیشن چاپی بالا باشد، بخصوص در مورد طرحها با تنوع رنگ بالا بایستی چاپ پلات لمینت به بهترین نحو ممکن انجام شود.

برای بهبود دید و مقاومت اثر چاپی بر روی پلات از لمینت استفاده میکنند. لمینت کردن به دو صورت سرد و یا گرم انجام می‌شود. با لمینت پلات زیبایی و مقاومت اثر چاپی افزایش می‌یابد.

شاید رزولیشن چاپی در مورد چاپ‌هایی نظیر بنر زیاد مورد توجه نباشد، زیرا بنر برای دید از دور استفاده می‌شود ولی پلات و لمینت برای فضای داخلی و دید از نزدیک استفاده می‌‌شود. از این رو داشتن رزولیشن چاپی بالا بخصوص در مورد چاپ پلات رنگی بسیار با اهمیت است.

توجه به نمونه کارها و خدمات چاپ پلات رنگی واحد چاپی می‌تواند بسیار در این امر افراد را یاری دهد تا واحدی معتبر و مناسب برای چاپ پلات با رزولیشن چاپی بالا و قیمت و کیفیت مناسب فراهم شود.

چاپ پلات رنگی در تهران

اگر به دنبال خدمات چاپی پلات و یافتن واحدی معتبر برای چاپ پلات رنگی در تهران هستید، می توانید از آذین هنر بهره برید.

مرکز چاپ و تبلیغات اذین هنر از به روز ترین تجهیزات چاپی در امور مختلف بخصوص چاپ پلات رنگی بهره می‌برد. خدمات چاپ پلات و لمینت کردن به طور همزمان در واحد چاپی انجام می‌شود. هم خدمات لمینت سرد و هم خدمات لمینت گرم در این مرکز چاپی انجام می‌شود.

برای طرح چاپی نیز یا می توان خود طرح و پیام تبلیغاتی را در اختیار واحد چاپی قرار داد و یا از مشاوران در این زمینه مشورت گرفت.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آذین هنر به آدرس azinhonar.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آذین هنر

آذین هنر خدمات رول آپ ، پلات لمینت ، چاپ پلات لمینت ، چاپ پلات ، چاپ استیکر ، چاپ رول آپ ، چاپ پاپ آپ ، پاپ آپ ، چاپ بک لایت ، چاپ مش ، چاپ پلات لمینت ، چاپ فلکسی ، چاپ سولیت ، چاپ استند ، استند ، چاپ وینیل ، پوستر دیواری ، چاپ و نصب استیکر ، استیکر لمینت ، فوم برد ، تخته شاسی ، سازه های نمایشگاهی ، میز کانتر ، کوتد لمینت ، پلات لمینت( لمینت سرد و لمینت گرم)، چاپ بنر و فلکسی نظیر بنر وینیل و شبکه ای و لمپوست بنر، چاپ کارت ویزیت، چاپ گلاسه ، چاپ افست، طراحی هدایای تبلیغاتی نظیر ساک تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی،چاپ پوستر، چاپ تراکت تبلیغاتی ، چاپ فولدر طراحی تابلو راهنما، طراحی استرابورد، طراحی پل عابر،طراحی بیلبورد، تبلیغات اتوبوس، چاپ سربرگ، چاپ تخته شاسی و فوم برد و... را ارایه می دهد.

اطلاعات تماس
  • 091205*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار