اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980409380979608

درمان شقاق با کپسول ویتامین ای

درمان شقاق با کپسول ویتامین ای و نحوه انجام آن

کد: 13980409380979608

http://bit.ly/2Lumclj

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از درمان‌ های خانگی که برای شقاق توصیه می‌شود، استفاده از کپسول ویتامین ای است، این دارو می‌تواند درد بیمار را کاهش داده، زخم شقاق را بهبود بخشیده و نیز مشکل خونریزی را رفع کند.

درمان شقاق با کپسول ویتامین ای و نحوه انجام آن
درمان شقاق با کپسول ویتامین ای و نحوه انجام آن

بیماری شقاق درمان‌های متنوعی دارد که هر یک از آنها متناسب با وضعیت بیمار و شدت بیماری انجام می‌شود. در مورد بیماری شقاق باید گفت عارضه‌ ای است که موجب ترک در دیواره خارجی مقعد شده و درد شدیدی را به همراه دارد. این بیماری عامل تعیین شده‌ای نداشته ولی می‌توان گفت مجموعه‌ای از عوامل که فشار وارده بر عضله مقعد را افزایش می‌دهند، در بروز این بیماری نقش دارند.

به طور مثال نشستن‌های طولانی مدت، اسهال و یبوست مداوم، زور زدن برای دفع و …. از عواملی هستند که شانس ابتلا به شقاق را افزایش می‌دهند. این بیماری با نشانه‌ای از جمله درد، سوزش، خارش، خونریزی بروز کرده و چون زخم در ناحیه‌ای حساس از بدن قرار دارد، احتمال عفونی شدن آن نیز زیاد است.

شقاق‌های حاد در مراحل ابتدایی تنها با تغییر رویه زندگی و نیز انجام برخی راهکار درمان می‌شوند، ولی در هر صورت لازم است بیمار توسط پزشک معاینه شده و زیر نظر او اقدام به درمان‌های خانگی کند.

یکی از درمان‌های خانگی که برای شقاق توصیه می‌شود، درمان شقاق با کپسول ویتامین ای است، این دارو می‌تواند درد بیمار را کاهش داده، زخم شقاق را بهبود بخشیده و نیز مشکل خونریزی را نیز رفع کند. برای استفاده از این درمان خانگی باید در ابتدا کپسول ویتامین E را تکان داده تا محتویات آن مخلوط شوند، سپس کپسول را با استفاده از چاقو یا قیچی باز و محتویات آن را بر روی زخم شقاق ریخت. مالش این مواد بر روی زخم به جذب بهتر آن کمک می‌کند. همچنین این روش را باید برای مدتی تکرار کرد تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک نوین

مجله مهاجرت اساس کار خود را بر مبنای اعتماد و رضایت متقابل آغاز کرده و با استفاده از تجربه و آگاهی لازم، خدمات خود را به صورت ساماندهی شده به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. ما سعی داریم با مشاوره و همکاری با وکلای ارشد؛ همچنین با مدیریت زمان و کمترین هزینه سبب پیشبرد و رسیدن به اهداف ارزشمند شما هموطنان گرامی باشد. سعی ما بر این است که در زمینه‌های مختلف مهاجرت از قبیل مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. در جهت گسترش دامنه فعالیت، مجله مهاجرت آمادگی خود را برای همکاری با وکلا فعال و با تجربه اعلام نموده تا با تلاش همدیگر در جهت ارتقا و سرعت روند کار مهاجرت همکاری داشته باشیم.https://mohajermag.ir/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان