اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804123821412323

ویژه اساتید، مدرسان و سازمان‌ها

دعوت نامه حضور در اولین دوره یادگیری الکترونیکی از شرکت پافکو

کد: 139804123821412323

http://bit.ly/2LF6aVI

، تهران , (اخبار رسمی): اولین دوره آموزش گام به گام نرم افزار یادگیری الکترونیکی، توسط شرکت پافکو برگزار می‌شود. شرکت پژوهش افزار فردا با 18 سال سابقه درخشان در حوزه اتوماسیون و نرم افزارهای آموزش مجازی، اولین دوره رایگان یادگیری الکترونیکی را در تاریخ 17 تیرماه با بهره گیری از بهترین اساتید برگزار می‌کند.

دعوت نامه حضور در اولین دور یادگیری الکترونیکی از شرکت پافکو
دعوت نامه حضور در اولین دوره یادگیری الکترونیکی از شرکت پافکو

شرکت پژوهش افزار فردا با 18 سال سابقه درخشان در حوزه اتوماسیون و نرم افزارهای آموزش مجازی، اولین دوره رایگان یادگیری الکترونیکی را در تاریخ 17 تیرماه با بهره گیری از بهترین اساتید برگزار می‌کند. از تمام علاقمندان به رویکرد آموزش و یادگیری الکترونیکی، برای شرکت در این دوره، دعوت به عمل می‌آید. 

شرکت کنندگان این دوره با تعریف یک دوره مجازی، ایجاد کلاس‌های آنلاین، بارگذاری انواع محتوا برای فراگیران و در نهایت برگزاری آزمون و دریافت نتیجه آشنا خواهند شد.

شرکت در این دوره برای تمام فراگیران جدید، به صورت رایگان و ظرفیت ثبت نام محدود است.

از دانشجویان،اساتید و سازمان‌ها و سایر علاقمندان، دعوت می‌شود برای ثبت نام در دوره یا کسب اطلاعات بیشتر، به سایت www.pafcoerp.com، منوی خدمات، اکادمی پافکو مراجعه و یا از طریق لینک زیر اقدام کنند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پافکو

در آکادمی پافکو مجموعه دوره های آموزش محصولات پافکو، مانند نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه و یادگیری الکترونیکی (lms) و غیره ارائه می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش