اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807134101212323

مزایای آموزش مجازی جهت آموزش کارکنان

کد: 139807134101212323

http://bit.ly/2LO7GVd

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه شرکت‌های ارائه دهنده نرم افزار آموزشی مجازی (LMS) مانند پافکو، گام موثری در ارائه نرم افزار آموزشی بهینه و مقرون به صرفه برای مطالب آموزشی منابع انسانی و به تبع آن پیشبرد اهداف سازمان‌ها داشته‌اند.

مزایای آموزش مجازی جهت آموزش کارکنان
مزایای آموزش مجازی جهت آموزش کارکنان

دانشگاه‌ها و سایر موسسات آموزشی نیز با استفاده از سیستم آموزش الکترونیکی ، شیوه‌های آموزش از راه دور را برای دانشپذیران خود بکار گرفته‌اند. مزایای استفاده از یک نرم افزار ال ام اس برای آموزش کارکنان، سازمان‌ها و مدیران منابع انسانی را به سمت استفاده از آموزش مجازی برای یادگیری کارمندان سوق داده است. مزایایی مانند صرفه جویی در زمان پرسنل، صرفه جویی در هزینه آموزش سازمانی و حذف مکان و استاد برای آموزش که برای واحد آموزش سازمانی بسیار مقرون به صرفه است.

نگاهی به مزایا و بهترین شیوه‌های استفاده از سیستم مدیریت یادگیری برای آموزش و جهت گیری کارکنان

به عنوان یک ذینفع در سازمان افراد علاقه مند هستند کارمندانی که استخدام می‌کنند بهترین بازده و کارآیی را داشته باشند. برای رسیدن به این منظور می‌توان با ایجاد یک برنامه آموزشی منظم و اجرای آن به صورت پیوسته، بهره ‌وری و راندمان کاری کارکنان را به حد اعلا رساند. این موضوع به نوبه خود، به ادغام و یکپارچه شدن نیروهای جدید با کارمندان قبلی کمک بزرگی خواهد کرد. بدون چنین برنامه آموزش سازمانی، ممکن است مجبور به تغییر مدام کارمندان شد و مسلما هزینه‌های این موضوع  بسیار بیشتر از هزینه آموزش منابع انسانی خواهد بود.

بر اساس اعلام محققان هاروارد، هزینه از دست دادن کارمندان خوبی که ظرف کمتر از یک سال فعالیت را در یک شرکت به اتمام رساندند، نرخی در حدود ۲۳ درصدی دارد. این هزینه می‌تواند ۱ تا ۳ برابر حقوق کارمندان باشد، به همین دلیل است که بهبود روند آموزش و معارفه کارکنان در یک سازمان باید در اولویت قرار گیرد. طبق گفته فوربس، شرکت مواد غذایی بروکشایر توانست بیش از ۹۰۰۰ کارمند استخدام شده خود را با استفاده از سیستم مدیریت یادگیری، صد درصد حفظ کند.

افرادی که نیاز به اطلاعات بیشتری در استفاده از سیستم مدیریت یادگیری (LMS)، برای محیط سازمانی دارند، باید بدانند که سامانه مدیریت آموزش مجازی یا ال ام اس با آشنا کردن و آموزش کارمندان در مورد مهارت‌های مورد نیاز آنها و همچنین فرهنگ سازمانی، می‌تواند بازدهی و کارایی را به حداکثر برساند.

در ادامه نکاتی در مورد مزایای استفاده از نرم افزار آموزش مجازی LMS، برای آموزش کارمندان و ورود آنها به سیستم مرور شده است.

مزایای LMS برای آموزش و آشنایی کارمندان با فرهنگ سازمانی

  • بازدهی بهتر

بر اساس یک پژوهش دقیق و جامع این نتیجه به دست آمد که صاحبان مشاغل در ازای هر دلاری که در سیستم یادگیری الکترونیکی سرمایه گذاری می‌کنند، می‌توانند ۳۰ دلار بهره برداری و سود کنند.

  • بهبود فرهنگ سازمانی با بکارگیری مطالب آموزشی یکپارچه

هنگامی که همه کارمندان تحت همان جهت گیری و فرهنگ اصلی سازمان قرار بگیرند، مدیر منابع انسانی سازمان می‌تواند کنترل بیشتری بر محقق شدن پیام و خواسته هیات مدیره، در میان نیروهای جدید داشته باشد. LMS کمک می‌کند تا با استفاده از گزارشات دسته بندی شده و تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته، مواردی مثل ‌چگونگی عملکرد هر یک از کارمندان در هنگام ورود به سیستم آموزش، آموزش درباره محصولات، آموزش نیروی واحد فروش و غیره را بررسی کنند.

  • کاهش زمان یادگیری و صرفه جویی در هزینه‌ها

ال ام اس اطلاعات را سازماندهی می‌کند تا کارمندان به جای دیدن فیلم‌های آموزشی طولانی و غالبا تکراری، بتوانند مطالب و نکات هر چند کوچک اما مهم را پیدا و جذب کنند. با استفاده از LMS و بکارگیری سیستم یاد گیری الکترونیکی، سازمان‌ها می‌توانند در هزینه‌های جلسات آموزشی صرفه جویی کنند.

  • همیشه در جریان مقررات و بهترین روش‌ها بود

هر زمان که تغییرات قابل توجهی در صنعت ایجاد شد، می‌توان LMS خود را بروزرسانی کرده و در ادامه برای مطمئن شدن از بروز بودن اطلاعات کارمندان خود، از آنالیز کمک گرفت.

آموزش تضمینی

بکارگیری سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی برای آموزش کارمندان جدید، امکان توسعه فرهنگ سازمانی را فراهم می‌کند. برای مثال چنان چه نیاز باشد قبل از ورود نیروها به سالن کارخانه، مسائل ایمنی را به صورت پیشرفته آموزش داد و یا برای افزایش مهارت کارگران خود متمرکز LMS روشی بسیار مفید خواهد بود. این روش به یادگیری کارمندان جدید سرعت می‌بخشد و این تضمین را بوجود می‌آورد تا علاوه بر تعامل و تبادل اطلاعات و دانش در سازمان، در مدت زمان کوتاه تجربه یکسانی کسب کنند.

شرکت پافکو با ارائه سیستم مدیریت یادگیری ال ام اس، توانسته است گامی مثبت در جهت رشد صنعت آموزش کشور بردارد.

علاقه مندان و مدیران منابع انسانی و آموزش، صاحبان موسسات آموزشی و کسب و کارهای مرتبط با صنعت آموزش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، از سایت پافکو به آدرس www.pafcoerp.com بازدید کنند و در صورت نیاز به مشاوره با شماره تلفن 021-41986 در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پافکو

در آکادمی پافکو مجموعه دوره های آموزش محصولات پافکو، مانند نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه و یادگیری الکترونیکی (lms) و غیره ارائه می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]