اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980413382449608

پماد برای درمان شقاق مقعدی

کد: 13980413382449608

http://bit.ly/2LJ8Hyn

، تهران , (اخبار رسمی): شقاق یا فیشر از انواع نسبتاً شایع بیماری‌های مقعدی است که افراد را در سنین مختلف درگیر می‌کند، شقاق به معنی ایجاد ترک در دیواره مقعد است که همراه با درد شدید بروز می‌کند. از دیگر علائم ابتلا به این عارضه می‌توان به سوزش، خارش، خونریزی و … اشاره کرد.

پماد برای درمان شقاق مقعدی
پماد برای درمان شقاق مقعدی

 اگر شقاق درمان نشود، زخم ایجاد شده عمیق‌تر شده و به طبع علائم ایجاد شده تشدید می‌شوند. اولین راهکار درمان شقاق بعد از تغییر رویه زندگی یعنی تحرک و تغییر رژیم غذایی، مصرف دارو و پماد است. این بیماری در اغلب موارد با مصرف دارو بهبود می‌یابد به خصوص اگر در مراحل ابتدایی خود باشد. درمان دارویی در ۵۰% موارد شقاق مزمن موثر واقع می‌شود. در ادامه بهترین داروها و پماد برای درمان شقاق بررسی شده‌اند.

آنتی فیشر

پماد آنتی فیشر از بهترین پماد ها برای درمان شقاق مقعد است، که در بهبود علائم بیماری از جمله درد، سوزش، خارش و …موثر است. آنتی فیشر با استفاده از داروهای گیاهی دارمازو ( دارای تانِیک اسِید است و خاصیت قابض دارد.) و عصاره‌های بابونه ( دارای خاصیت ضد التهاب و ضد اسپاسم است که برای درمان زخم های غشای مخاطی مناسب است.) تولید می‌شود و با مداومت در مصرف به درمان شقاق مقعدی کمک می‌کند. برای مصرف این دارو کافی است زخم شقاق را با آن پوشش داد. مصرف این دارو به جز موارد حساسیت‌های شدید منع مصرف ندارد.

پماد گلیسیرین تری نیترات

پماد گلیسیرین تری نیترات از معروف ترین پمادها برای درمان شقاق مقعدی است. عملکرد این دارو به گونه‌ای است که جریان خون در ناحیه مقعدی را افزایش داده و از طرفی با کاهش فشار وارده به عضله مقعد، موجب تسریع بهبود زخم شقاق می‌شود. مصرف این پماد باید ۸ الی ۱۲ ساعت یکبار با توجه به شرایط بیمار و نظر پزشک باشد، البته بهترین زمان مصرف دارو بلافاصله قبل از اجابت مزاج است. عوارض جانبی این دارو به این شرح است:

  • سردرد
  • سرگیجه
  • کاهش فشار خون

لازم است تا ۲۴ ساعت پس از مصرف گلیسیرین تری نیترات از داروهای درمان اختلال نعوظ مثل سیلدنافیل (Viagra)، تادالافیل (Cialis) و یا واردنافیل (لویترا) استفاده نشود. دوره درمانی با این دارو بین ۶ الی ۸ هفته تعیین شده است.

پماد مسدود کننده کانال کلسیم

پماد مسدود کننده کانال کلسیم یکی دیگر از داروهای تجویزی برای درمان شقاق مقعد است، عملکرد این دسته از داروها شامل جلوگیری ورود کلسیم به داخل سلول و خروج کلسیم از ذخایر سلولی است تا از این طریق با کاهش فشار خون به درمان شقاق کمک کند. نوع خاصی از پمادهای مسدود کننده که دیلتیازم نام دارد، به درمان شقاق کمک می‌کند، نوع موضعی این دارو عوارض جانبی کمتر و اثر بخشی بیشتری را به دنبال دارد. شایع ترین عارضه پس از مصرف دیلتیازم سردرد است.

پماد لیدوکائین

مهمترین علامت شقاق درد شدید آن است که حاصل فشار بیش از اندازه به عضله مقعد است. پماد لیدوکائین با دارا بودن خاصیت ضد التهابی و ضد دردی، علائم بیماری شقاق مانند خارش، درد، سوزش و … را از بین برده و در بهبود زخم این بیماری نیز موثر است. البته مصرف این دارو باید زیر نظر پزشک و مقدار تجویز وی باشد، زیرا لیدوکائین امکان مصرف طولانی مدت را ندارد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کلینیک نوین کلینیک نوین به آدرس jarah.clinic مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک نوین

مجله مهاجرت اساس کار خود را بر مبنای اعتماد و رضایت متقابل آغاز کرده و با استفاده از تجربه و آگاهی لازم، خدمات خود را به صورت ساماندهی شده به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. ما سعی داریم با مشاوره و همکاری با وکلای ارشد؛ همچنین با مدیریت زمان و کمترین هزینه سبب پیشبرد و رسیدن به اهداف ارزشمند شما هموطنان گرامی باشد. سعی ما بر این است که در زمینه‌های مختلف مهاجرت از قبیل مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. در جهت گسترش دامنه فعالیت، مجله مهاجرت آمادگی خود را برای همکاری با وکلا فعال و با تجربه اعلام نموده تا با تلاش همدیگر در جهت ارتقا و سرعت روند کار مهاجرت همکاری داشته باشیم.https://mohajermag.ir/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان