اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804163832112412

چگونه یک مقاله ISI ارزیابی می‌شود؟

اخذ پذیرش و چاپ مقالات در ژورنال‌ها و مجلات بین المللی ISI و ISC

کد: 139804163832112412

http://bit.ly/2YHbCu2

، تهران , (اخبار رسمی): گروه پژوهش ساوالان؛ متخصص در چاپ و اکسپت مقالات تخصصی ISI - ISC در ژورنال‌ها است. این موسسه خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی و ترجمه عربی، ویرایش کتاب و مقالات و متون تخصصی-عمومی و کاتالوگ و بروشور-ویراستاری نگارشی و محتوایی و تایپ متون فارسی و انگلیسی و لاتین و عربی را انجام می‌دهد.

خدمات ویراستاری،ترجمه و تایپ و تبدیل و چاپ کتاب از پایان نامه و چاپ ISI ISC
ترجمه و ویراستاری و تایپ فارسی و انگلیسی و عربی و تبدیل و چاپ پایان نامه به کتاب و چاپ ISI و ISC

وزارت علوم تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران، در ردیف مجوزهای نشریه‌ای،دو گونه از آنها را برای نشریات علمی در نظر گرفته است.

نوع نخست آن را نشریات مبتنی بر برندینگ معتبری زیر نام علمی-پژوهشی تشکیل می‌دهند.

نوع دوم آن را نشریات سطح پایینی نسبت به علمی-پژوهشی، یعنی علمی-ترویجی، شکل می‌دهد.

ظرفیت‌های از دست رفته در قبال سیاست‌های مشتمل بر حفظ این نوع مجلات یعنی علمی پژوهشی و علمی ترویجی در چیست؟

یک) شمار مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی بیشتر تشابه به کورسویی دارد تا بستری مناسب برای نشر دیگر دانشجویانی که همچنان امکان چاپ مقالات خود را نیافته‌اند. سالیان متمادی است که روند دانشجویان تحصیلات تکمیلی سیری صعودی را تجربه می‌کند؛ یعنی تلاش دانشجویان مشتاق برای چاپ مقالات، بی پاسخ مانده است.

دو) حق نشر و امتیاز ویژه این مجلات در محدوده مدیریتی دانشگاه‌ها است. در ادامه‌ی همین مانع، دانشجویانی هستند که دست آنها به هیچ بستر مناسب علمی از بابت نشر پژوهش‌های خود،بند نیست. دانشجویانی که از قضا، در دانشگاه‌ها و مراکز علمی مختلفی می‌توان ردپایی از آنها یافت. همچون مراکز دانشگاهی علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور و اغلب قریب به اتفاق دانشگاه‌های آزاد اسلامی.

سه) رقابت زیاد برای چاپ مقاله و ارزش مقاله برای امتحان دکتری باعث ترافیک در نحوه پذیرش و چاپ مقالات شده است.

چهار) بسیاری از دانشجویان که شروع به کار کرده‌اند و مقاله آنها به طبع ضعیف‌تر از مقالات دانشجویان مقاطع بالا است نمی‌توانند شانسی برای چاپ مقالات خود به عنوان شروع کار داشته باشند.

پنج) بسیاری از دانشجویان علاقه مند هستند کارهای کلاسی خود را به چاپ برسانند تا بدین ترتیب انگیزه‌ای داشته باشند برای ارتقای معلومات خود و افزایش کیفیت مقالات تالیفی خود اما این نشریات چنین اجازه‌ای در اختیار این دانشجویان قرار نمی‌دهند.

در چاپ مقاله‌ای که همه مسیرهای پژوهشی را به درستی پشت سر گذارده است، آن هم در چاپ در حد ژورنال‌های معتبر خارجی در قالب برچسب ISI و عمدتا با لحاظ کردن ایمپکت فاکتورهای 3 به بالا، بی تردید خیل عظیمی از سوالات ذهن را درگیر خواهد کرد.

دانشجویان زیادی در پایان دوران تحصیل خود دغدغه‌های پژوهشی و چاپ مقاله دارند که برای کمک به موسسات چاپ مقاله مراجعه می‌کنند.

ضریب تاثیر یا درجه تاثیر یا Impact factor چیست؟

این عامل همه ساله توسط ISI برمبنای ارجاعات به هر یک از مجلات علمی آن محاسبه می‌شود و نتیجه در گزارشات ارجاع مجله یا Journal Citation Reports یا به اختصار JCR منتشر می‌شود.

فعالیت‌های موسسه پژوهش ساوالان

ویراستاری کامل مقاله رشته مرتبط، مشتمل بر ویراستاری فوری نگارشی و ویراستاری سریع و فوری محتوایی بر اساس قوانین نشریه و مجله علمی تخصصی برای عبور از داوری‌های علمی و فنی نشریه

اخذ نامه پذیرش از نشریه علمی تخصصی، از بابت تقدیم به استاد مدنظر و دریافت نمره کامل یا پوئن در نظر گرفته شده. به سرانجام رساندن چاپ مقاله علمی تخصصی و دریافت فایل پی دی اف با سربرگ نشریه و مجله علمی تخصصی در رشته مرتبط.

خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی، ویرایش کتاب و مقالات و متون تخصصی-عمومی و کاتالوگ و بروشور-ویراستاری نگارشی و محتوایی و تایپ متون فارسی و انگلیسی و لاتین و عربی را انجام می‌دهد.

چگونه یک مقاله ISI ارزیابی می‌شود؟

مؤسسه اطلاعات علمی ISI برای ارزیابی تحت پوشش فهرست نویسی خود، سه شاخص در نظر گرفته است:

1- فاکتور تأثیر گذار (IF): این شاخص مهمترین و در عین حال کاربردی‌ترین شاخص ارزیابی مجله‌ها از نظر ISI است.

2- شاخص فوری (Immediately): تعداد ارجاعات به مقاله‌های منتشر شده مجله در سال مورد ارزیابی تقسیم بر تعداد مقاله‌های منتشر شده در همان سال مجله مذکور است. این شاخص در حقیقت شیب رشد منحنی ارجاعات را بیان می‌کند.

3- شاخص نیمه عمر استناد(Cited Half-Life): نیمه عمر ارجاعات یا نیمه عمر استناد، تعداد سال‌هایی است که از سال ارزیابی باید به عقب برگشت تا شاهد پنجاه درصد کل ارجاعات به مجله در سال مورد ارزیابی بود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت موسسه تحقیقات و مطالعات پژوهش ساوالان به آدرس www.selco.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تحقیقات و مطالعات "پژوهش ساوالان.."

موسسه تحقیقات و مطالعات پژوهش ساوالان..مرکز پژوهش ساوالان، با تایید هویت حقوقی خود نزد وزارت صنعت و معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، رسما به عنوان کسب و کارهای اینترنتی مورد اعتماد شناخته می گردد. مرکز پژوهش ساوالان فعالیت خود را از سال 1391 به شکل رسمی آغاز کرده است. این مرکز با انجام مجموعه خدمات پژوهشی و دانشجویی، خود را به عنوان پژوهشی ترین مجموعه کامل معرفی کرده است. مرکز پژوهش ساوالان، با تایید هویت حقوقی خود نزد وزارت صنعت و معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، رسما به عنوان کسب و کارهای اینترنتی مورد اعتماد شناخته می گردد. لذا مرکز پژوهش ساوالان به پشتوانه این اعتماد حقوقی از سازمان صنعت و معدن و تجارت و به عنوان دارنده نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در تعهدنامه نماد می باشد. گروه اکسپت کاران متخصص؛ اخذ پذیرش مقالات تخصصی در ژورنال های ISI گروه مترجمین؛ ترجمه انگلیسی و عربی به فارسی و بالعکس ترجمه طلایی + بازخوانی SELCO.IR ترجمه طلایی + نیمه فوری + بازخوانی ترجمه طلایی + فوری + بازخوانی، ترجمه نقره ای + نیمه فوری ترجمه نقره ای + فوری ترجمه برنزی پژوهش ساوالان گروه ویراستاران؛ ویرایش کتاب و مقالات و متون تخصصی - عمومی و کاتالوگ و بروشور گروه تایپیست ها؛ رسم اشکال و جداول هندسی و ریاضی و نمودار و .. تایپ فارسی تایپ لاتین تایپ عربی گروه تبدیل پایان نامه به کتاب؛ تبدیل پایان نامه ها به کتاب در تیراژ های دلخواه در بیست روز تبدیل مقالات تخصصی به کتاب گروه صفحه آرایی؛ صفحه آرایی و حروفچینی شیت بندی حرفه ای کتاب و طراحی جلد کتاب.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب