اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805313977312412

چگونه سرعت تایپیست کتاب و مقاله را تخمین می‌زنند؟

کد: 139805313977312412

http://bit.ly/31X8cFA

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که ده انگشتی تایپ می‌کنند و همه قواعد آن را سرلوحه کارهای تایپی خود قرار می‌دهند، به فرض که تازه کار باشند، می‌توانند از مرز 50 کلمه عبور کرده و رکورد ثبت کنند. مشخص است که این کلمات در بهترین حالت، قابلیت رکورد گیری را دارند. افراد متخصص بیشتر از 65 تا 75 کلمه را در دقیقه باید تایپ کنند.

می دانستید چطور سرعت تایپیست کتاب و مقاله و پایان نامه را تخمین می زنند؟
موسسه سایت انجام تایپ سریع فوری کتاب مقاله پایان نامه کتاب تایپ فارسی انگلیسی لاتین عربی فرمول ریاض

تایپ چیست؟

توانایی تایپ به استعدادهای قابل توجه تبدیل شده است. کمتر کسی پیدا می‌شود که با ابزارهایی همچون رایانه شخصی یا تایپ با این وسایل کاری نداشته باشد.

آموختن این تکنیک، یعنی تایپ سریع و فوری نه تنها نیاز افراد را به تایپ و اموری که به این عرصه ارتباط دارند را برطرف می‌کند، مهمتر از آن، در فهم و یادگیری دیگر کاربردهای رایانه نیز کمک حال خواهد بود.

قطعا افراد موفق در امر تایپ، اکنون از تایپ ده انگشتی بهره می‌برند.

تایپ ده انگشتی چیست؟

در ساده ترین شکل، هر انگشتی از دست، فقط یک دکمه از کیبورد را می‌فشارد. البته هر انگشت مستقلا نیز عهده دار فشردن چند کلید دیگر نیز است. تایپ ده انگشتی بر عدم نگاه کردن به کیبورد و سرپیچی نکردن از معیارهای این تکنیک، یعنی تایپ ده انگشتی، استوار است.

بی شک با رعایت همین نکات ادعایی در تایپ ده انگشتی، افراد یک تایپست حرفه‌ای خواهند بود که نه تنها امورات شخصی خود را، بلکه می‌توانند به راحتی در بازار متقاضیان تایپ فوری را به سمت خود جذب و شروع به درآمد زایی از این کسب و کار کوچک خانگی کنند.

شما چقدر تند و سریع تایپ می‌کنید؟ 

چگونه سرعت تایپ کتاب، مقاله و  پایان نامه یک تایپیست را تخمین می‌زنند؟ مبرهن است، کسی که تایپیست حرفه‌ای است، حتما سرعت فشردن کلیدهای کیبورد توسط این افراد برق آسا است. اگر معیار  دقیق باشد؛ پس لازم است در یک دقیقه این توانایی را داشت که، تعداد کلمات بیشتری را تایپ کرد. قطعا هر چقدر تعداد این کلمات تایپ شده در یک دقیقه بیشتر باشد، فرد تخصص بیشتری دارد.

اگر فردی به مرز 40 کلمه هم در یک دقیقه برسد بدون تردید یک تایپیست با درجه خوب محسوب خواهد شد. به شرطی که چشم‌ها را با دکمه‌های صفحه کلید، در حالت بی احساس و قهر فرض کرده، بعد عدد گفته شده در بالا را ثبت کند.

سریع‌ترین تایپیست دنیا کیست؟

آقایی به نام Sean Wrona که از شهر یتاکا و شهرستان تامپکینز در ایالت نیویورک است، توانست 256 کلمه را زیر یک دقیقه تایپ کند. به گمانم انگشت‌های وی به جای تایپ، پیانو می‌نواختن. این شخصیت سریعترین تایپیستی است که با صفحه کلید استاندارد QWERTY این رکورد را زده است.

در ایران نیز تایپیست‌هایی هستند که توانایی بالایی در تایپ دارند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آموزش تایپ می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.SELCO.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تحقیقات و مطالعات "پژوهش ساوالان.."

موسسه تحقیقات و مطالعات پژوهش ساوالان..مرکز پژوهش ساوالان، با تایید هویت حقوقی خود نزد وزارت صنعت و معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، رسما به عنوان کسب و کارهای اینترنتی مورد اعتماد شناخته می گردد. مرکز پژوهش ساوالان فعالیت خود را از سال 1391 به شکل رسمی آغاز کرده است. این مرکز با انجام مجموعه خدمات پژوهشی و دانشجویی، خود را به عنوان پژوهشی ترین مجموعه کامل معرفی کرده است. مرکز پژوهش ساوالان، با تایید هویت حقوقی خود نزد وزارت صنعت و معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، رسما به عنوان کسب و کارهای اینترنتی مورد اعتماد شناخته می گردد. لذا مرکز پژوهش ساوالان به پشتوانه این اعتماد حقوقی از سازمان صنعت و معدن و تجارت و به عنوان دارنده نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در تعهدنامه نماد می باشد. گروه اکسپت کاران متخصص؛ اخذ پذیرش مقالات تخصصی در ژورنال های ISI گروه مترجمین؛ ترجمه انگلیسی و عربی به فارسی و بالعکس ترجمه طلایی + بازخوانی SELCO.IR ترجمه طلایی + نیمه فوری + بازخوانی ترجمه طلایی + فوری + بازخوانی، ترجمه نقره ای + نیمه فوری ترجمه نقره ای + فوری ترجمه برنزی پژوهش ساوالان گروه ویراستاران؛ ویرایش کتاب و مقالات و متون تخصصی - عمومی و کاتالوگ و بروشور گروه تایپیست ها؛ رسم اشکال و جداول هندسی و ریاضی و نمودار و .. تایپ فارسی تایپ لاتین تایپ عربی گروه تبدیل پایان نامه به کتاب؛ تبدیل پایان نامه ها به کتاب در تیراژ های دلخواه در بیست روز تبدیل مقالات تخصصی به کتاب گروه صفحه آرایی؛ صفحه آرایی و حروفچینی شیت بندی حرفه ای کتاب و طراحی جلد کتاب.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش