اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804183836811026

درمان بواسیر یا هموروئید در طب سنتی از طریق سودا زدایی

کد: 139804183836811026

http://bit.ly/2ldhMEb

، تهران , (اخبار رسمی): درمان بواسیر یا هموروئید در طب سنتی با درمان یبوست انجام پذیر است. برای حل مشکل یبوست می‌توان خاکشیر، آب کله پاچه، آب انجیر و... را مصرف کرد.

درمان بواسیر یا هموروئید در طب سنتی از طریق سودا زدایی
درمان بواسیر یا هموروئید در طب سنتی

درمان بواسیر یا هموروئید در طب سنتی براساس کاهش و جلوگیری از تجمع خلط سودا در خون انجام می‌شود

بواسیر یا هموروئید به معنی واریسی شدن عروق ناحیه مقعد است و در طب سنتی به ایجاد توده‌ای در سر رگ‌های مقعد اطلاق می‌شود. عامل این بیماری خون غلیظ سودایی یا تجمع سودا در خون شناخته می‌شود. سودا یکی از ۴ خلط بدن است، که وجود مقداری از آن ضروری است و افزایش آن در بدن می‌تواند موجب ابتلا به برخی از بیماری‌ها از جمله بواسیر با هموروئید شود. درمان بواسیر یا هموروئید در طب سنتی براساس کاهش و جلوگیری از تجمع خلط سودا در خون انجام می‌وشد.

روش‌های درمان یبوست در طب سنتی

برخی از راهکارهایی که برای درمان بواسیر یا هموروئید در طب سنتی به کار می‌رود به این شرح است:

  • خاکشیر

مصرف خاکشیر یکی از راهکارهای ساده  و موثر در طب سنتی برای درمان یبوست است که برای تمامی مزاج‌ها مناسب است. برای درمان یبوست با خاکشیر کافی است روزانه دو قاشق غذاخوری خاکشیر را همراه با آب گرم، صبح‌ها و شب‌ها میل کرد.

  • آب کله پاچه

در طب سنتی مصرف آب کله پاچه به عنوان درمانی موثر برای یبوست‌های مزمن کاربرد دارد. در واقع آب کله پاچه با افزایش رطوبت بدن، سموم و مواد زائد را از بدن دفع می‌کند. برای انجام این درمان باید در طی دو هفته هر روز آب کله پاچه خورد.

  • آب انجیر

انجیر یکی از میوه‌های شناخته شده در زمینه درمان یبوست است، زیرا ملین طبیعی و قوی در این زمینه به شمار رفته و برای پوکی استخوان نیز مفید است. برای درمان کافی است روزانه چند عدد انجیر را در مقداری آب خیس و پس از نیم ساعت شربت آن را میل کرد.

  • روغن زیتون

روغن زیتون به علت دارا بودن خاصیتی ملینی در درمان یبوست مفید بوده و در طب سنتی نیز ماده‌ای ارزشمند به شمار می‌رود.

  • روغن کرچک

یکی دیگر از راه حل‌های درمان یبوست در طب سنتی مصرف روغن کرچک است. برای این منظور بعد از صرف هر غذا یک قاشق از این روغن را می‌توان میل کرد. روغن کرچک آخرین راه حل درمان یبوست در طب سنتی است.

سودا زدایی و درمان بواسیر یا هموروئید در طب سنتی

از نظر طب سنتی درمان بواسیر با جراحی راهکار موثری نخواهد بود. از نظر این طب تجمع سودا عامل این بیماری است و جراحی تنها باعث نفوذ سودا به دیگر نواحی بدن می‌شود و از طریق سودا زدایی درمان می‌شود.

برای درمان بواسیر یا هموروئید در طب سنتی باید سم سودا از بدن خارج شود. برخی از داروهایی که برای رفع سودا در بدن از نظر طب سنتی توصیه شده است عبارتند از :

  • نیر بسفایج
  • سرکه انگبین  (ترکیب سرکه انگور و عسل )
  • ماءالجبن (آب پنیر)
  • اسطوخودوس

علاوه بر موارد ذکر شده بادکشی، حجامت و سنگ درمانی نیز می‌تواند در درمان این بیماری موثر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیژن عابدیان

کلییک دکتر بیژن عابدیان ارائه کننده بهترین خدمات درمانی در زمینه بیماری های نشیمنگاهی( بواسیر یا هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی) به روش روز دنیا توسط بهترین دستگاه ها و کادری مجرب

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش