اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804273865312533

برگزاری مسابقه تیراندازی بنچ رست تفنگ بادی در باشگاه تیراندازی مهر اسپورت

کد: 139804273865312533

http://bit.ly/2Ly0UEh

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقه بنچ رست 25 متر تفنگ بادی در دو کلاس لایت ورمینت (LV) و هوی ورمینت (HV) در باشگاه تیراندازی مهراسپورت برگزار شد.

برگزاری مسابقه تیراندازی بنچ رست تفنگ بادی در باشگاه تیراندازی مهر اسپورت
برگزاری مسابقه تیراندازی بنچ رست تفنگ بادی در باشگاه تیراندازی مهر اسپورت

این دوره از مسابقات بنچ رست تفنگ بادی با حضور تیراندازنی از استان‌های تهران، اصفهان، گلستان و خراسان با میزبانی باشگاه تیراندازی مهراسپورت در دو کلاس استاندارد لایت ورمینت (LV) و هوی ورمینت (HV) در دو روز متوالی برگزار شد.

در روز نخست تیراندازان در کلاس لایت ورمیت به رقابت پرداختند که طی این رقابت محمد خوانساری از استان اصفهان با مجموع 738  امتیاز و 24 ایکس مقام اول، یونس اونق از شهرستان بندر ترکمن با مجموع 735 امتیاز و 25 ایکس مقام دوم و علی زارعی از استان تهران با مجموع 734 امتیاز و 24 ایکس مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در ادامه روز دوم این دوره از مسابقات، تیراندازان در کلاس هوی ورمیت با یکدیگر به رقابت پرداختند که طی این رقابت آقایان کامران ذاکری از استان تهران با مجموع 723 امتیاز و 23 ایکس مقام اول، صادق قرنجیکی از شهرستان بندر ترکمن با مجموع 718 امتیاز و 17 ایکس مقام دوم، علیرضا مومن زاده از تهران با مجموع 716 امتیاز و 16 ایکس مقام سوم را از آن خود کردند.

در همین راستا جوایزی از طرف باشگاه تیراندازی مهراسپورت به رسم یادبود به مقام آوران این مسابقه تقدیم شد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مهر اسپورت به ادرس mehrsport.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهر اسپورت

گروه ورزشی مهراسپورت با برخورداری از تجربه کافی تلاش نموده با فراهم آوردن امکانات و تجیهزات مناسب، نیازهای علاقمندان به ورزش تیراندازی را پاسخگو باشد. این شرکت با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر تجهیزات تیراندازی دنیا و ایجاد شبکه فروش در سطح کشور، نسبت به واردات، توزیع و فروش محصولات و تجهیزات تیراندازی از مبتدی تا حرفه ای اقدام نموده است و با توجه به خرید و واردات بدون واسطه، ارائه دهنده بروزترین تجهیزات تیراندازی اعم از تفنگ بادی، ساچمه تفنگ بادی، دوربین تفنگ بادی و... با نازل ترین قیمت ممکن می باشد. این شرکت با برخورداری از شبکه توزیع گسترده در سراسر ایران در قالب فروشگاه های لوازم ورزشی، توزیع کنندگان و نمایندگان فروش مجاز و همچنین با ایجاد امکان بررسی، انتخاب و خرید آنلاین محصولات در سایت فروشگاهی مهراسپورت و ارسال محصول خریداری شده به سراسر ایران، دسترسی علاقمندان به تجهیزات و ملزومات تیراندازی را در پهنه گستره جغرافیایی ایران آسان و ممکن نموده است. گروه ورزشی مهراسپورت با ساخت، تجهیز، راه اندازی و بهره برداری از باشگاه تیراندازی با بروزترین و کامل ترین امکانات، تلاش نموده تا پایگاهی استوار برای تمامی علاقمندان به ورزش تیراندازی ایجاد نماید. این شرکت با استفاده از تکنولوژی های نوین و روز دنیا نسبت به فراهم نمودن محیطی مناسب برای ارتقاء تندرستی، استعدادیابی و قهرمان پروری اقدام نموده است. هم اکنون باشگاه تیراندازی مهراسپورت واقع در کیلومتر 17 جاده قدیم کرج، جاده اندیشه بعداز پمپ بنزین، جنب تالارمروارید پذیرای علاقمندان و تیراندازان حرفه ای رشته های اهداف میدانی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجهیزات ورزشی | باشگاه‌ها