اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293870110551

حضور خودرو 45 در نمایشگاه الکامپ 98

کد: 139804293870110551

http://bit.ly/2SoAdlO

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت خودرو 45 کمتر از یک سال است که با هدف ایجاد بستری برای فروش سریع خودرو کار خود را شروع کرده. این شرکت امسال در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد.

حضور خودرو 45 در نمایشگاه الکامپ 98
حضور خودرو 45 در نمایشگاه الکامپ 98

شرکت خودرو 45، امکان فروش سریع خودرو در یک روز و فارغ از دردسر تماس‌های مکرر، را برای همگان فراهم کرده است.

این شرکت با در نظر گرفتن نیاز جامعه برای فروش بهتر و سریع‌تر خودروها، کار خود را شروع کرده و اکنون کاربران این مجموعه می‌توانند در نهایت سرعت و با بهینه‌ترین حالت ممکن خودروهای خود را در خودرو 45 به فروش برسانند.

برای استفاده از خودرو 45، باید آگهی فروش در این سایت ثبت شود تا کارشناسان خودرو 45 با آگهی دهنده تماس بگیرند. بعد از تماس کارشناسان زمانی برای مشاوره و بررسی فنی خودرو در مرکز خودرو 45 برای فروشنده خودرو در نظر گرفته می‌شود.

در روز مشاوره علاوه بر مشاوره و بررسی خودرو، قیمت خودرو نیز به مشتری اعلام می‌شود تا اگر مشتری مایل به فروش باشد در همان زمان بتواند خودروی خود را به خودرو 45 بفروشد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای فروش خودرو، چندین بار به خودرو 45 و یا هر بنگاه دیگری مراجعه شود. کلیه مراحل فروش و ثبت سند در همین مرحله و با سرعت انجام می‌شود.

خودرو 45 در اولین حضور در الکامپ با هدف برندسازی حضور یافته است. از دیگر اهداف این مجموعه برای حضور در الکامپ 98 می‌توان به جذب نمایندگی فروش و امکان ایجاد بستری برای فروش فرانچایزی در دیگر شهرهای ایران اشاره کرد.

محمد قاضی زاده، معاون بازاریابی خودرو 45 با اشاره به بازدید خوبی که تاکنون از غرفه این شرکت صورت گرفته گفت: با توجه به این که مدل کسب و کار ما، برای اولین بار در ایران پیاده سازی شده، توانسته تاکنون در الکامپ 98 مورد استقبال واقع شود.

قاضی زاده در ادامه با اشاره به روند رو به رشد خودرو 45 در یک سال اخیر گفت: سال گذشته این مجموعه توانست از حالت استارتاپی خارج شده و در قالب یک شرکت به خود بگیرد و توانست هر ماه 100درصد نسبت به ماه قبل خود رشد داشته باشد.

از جمله مزایای رقابتی خودرو 45 علاوه بر نوع کسب و کار این مجموعه که آنلاین خدمات را ارائه می‌دهد می‌توان به امنیت بالا و سرعت بیشتر فروش اشاره کرد.

در ادامه فعالیت‌های اخیر این شرکت، در آینده چهار شعبه دیگر نیز در تهران به شعبه اصلی اضافه خواهد شد و در سال آتی نیز 5 مرکز استان دیگر به حوزه فعالیت این مجموعه اضافه خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت خودرو 45  به آدرس khodro45.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خودرو45

سامانه خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]