اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108216817010551
در دسترس نیست

خودرو 45 خبر داد:

شروع به کار همزمان ۴ شعبه خودرو 45

کد: 140108216817010551

، تهران , (اخبار رسمی): شعب جدید خودرو 45 در مناطق پونک، چیتگر و خانی آباد تهران و شهر گرگان افتتاح شد.

شروع به کار همزمان ۴ شعبه خودرو45
شروع به کار همزمان ۴ شعبه خودرو 45
شروع به کار همزمان ۴ شعبه خودرو45
شروع به کار همزمان ۴ شعبه خودرو 45
شروع به کار همزمان ۴ شعبه خودرو45
شروع به کار همزمان ۴ شعبه خودرو 45

شعب جدید خودرو45 در آبان 1401

 مجموعه خودرو 45 در راستای هدف خدمات رسانی به متقاضیان فروش خودرو در بازار و ایجاد بستر امن، سریع و آسان برای معامله خودرو، شروع به کار همزمان چهار شعبه در تهران و سایر شهرها را اعلام کرد.

این مجموعه که از ابتدای سال جاری نسبت به توسعه شعب گام برداشته، توانسته است از اردیبهشت ماه 1401 به تعداد شعب بیافزاید. از این رو این مجموعه در راستای یکی از اهداف مهمش همچون خدمت رسانی به مشتریان و متقاضیان معامله خودرو، متعهد شده در آبان ماه 1401، سه شعبه پونک، چیتگر و خانی آباد در تهران و یک شعبه در شهر گرگان را برای خدمات رسانی معامله خودرو برای مشتریانش آماده سازی کند.   

شعب جدید خودرو 45 در آبان 1401

شرکت خودرو۴۵ به منظور ارائه راحت‌تر و سریع‌تر خدمات به فروشندگان و خریداران خودرو کارکرده، بیش از ۱۵ شعبه فعال در تهران و سایر شهرها دارد. علاوه بر تهران، برخی از شهرهایی که شعب خودرو ۴۵ در حال حاضر و در راستای ایجاد بستری امن برای فروشندگان خودرو به انجام خدمات فروش خودرو به مشتریان فعال هستند، از جمله شامل این موارد است:‌

  • مشهد 
  • اصفهان 
  • شیراز  
  • آمل 
  • اهواز
  • کرج
  • و...

آدرس شعب جدید خودرو 45

  • شعبه پونک

آدرس: تهران، میدان پونک، بلوار میرزابابایی، تقاطع سردار جنگل، پایانه پونک

تلفن: ۱۴۸۵ / ۰۲۱-۹۱۰۰۴۵۰۱ / داخلی ۲۰۳

  • شعبه چیتگر

آدرس: تهران، شهرک سرو آزاد، خیابان شهید گودرزی، نبش کوچه چهاردهم شرقی، پلاک ۲۱۳

تلفن: ۱۴۸۵ / ۰۲۱-۹۱۰۰۴۵۰۱ / داخلی ۲۱۵

  • شعبه خانی آباد

آدرس: تهران، خانی آباد، خیابان میعاد جنوبی، نبش کوچه ۵۰

تلفن: ۱۴۸۵ / ۰۲۱-۹۱۰۰۴۵۰۱ / داخلی ۲۱۷

  • شعبه گرگان

آدرس: گرگان، بلوار کاشانی، جنب کاشانی ۲۹، روبه‌روی کاشانی ۱/۲۶، اتو صابر سابق

تلفن: ۱۴۸۵

فعالیت خودرو 45 چیست؟

بازار خودرو کشور برای سالیان سال و دهه‌ها به صورت سنتی فعالیت می‌کرد. فردی که می‌خواست اقدام به فروش خودرو کارکرده کند یا باید مشتریانش را از بین دوست و آشنا پیدا می‌کرد، یا اینکه به سراغ دلال‌ها و نمایشگاه‌دارها می‌رفت و به قولی ماشینش را کنار خیابان می‌فروخت. اما این روزها، گسترش نفوذ اینترنت و تلفن همراه هوشمند، کار را برای خرید و فروش خودرو راحت‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر کرده است.

هر چند همچنان روش‌های سنتی در بازار خودرو به کار می‌رود و این روش‌ها با کمی تغییر به فضای مجازی هم راه پیدا کرده، کسب و کارهایی هم وارد این حوزه شده و سعی کرده‌اند طرحی نو دراندازند. خودرو 45 یکی از کسب و کارهای نوین خودرویی است که راهی متفاوت از سنت بازار در پیش گرفته و خرید و فروش ماشین کارکرده را برای خریداران و فروشندگان تبدیل به کاری آسان، سریع و از همه مهم‌تر ایمن کرده است.

این مجموعه با هدف ایجاد بستری امن، سریع و آسان خودرو از زمان درخواست فروش خودرو تا هنگام انتقال سند و دریافت وجه در کنار مشتریان است و تمامی خدمات را به صورت رایگان و شفاف توسط کارشناسان مجرب و متخصص انجام می‌دهد.

در این مجموعه تمامی مراحل فروش خودرو از زمان درخواست فروش، کارشناسی رایگان خودرو در شعب مجهز به اتاق نور، کشف قیمت خودرو، انتقال سند و دریافت وجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

فروش آسان، سریع و امن خودرو کارشناسان این مجموعه تلاش می‌کنند تجربه معامله‌ای امن و آسان برای مشتریان رقم زده شود. به گونه‌ای که پس از درخواست فروش خودرو به صورت آنلاین، کارشناسان مجموعه با شما تماس گرفته و یک قرار کارشناسی حضوری جهت بازدید خودرو هماهنگ می‌کنند.

پس از حضور شما به همراه خودرو کارواش رفته و تمیز، ماشین بر اساس 145 مورد فنی در اتاق مجهز به نور بررسی و کارشناسی می‌شود و خودرو براساس موارد فنی، سال ساخت و مدل خودرو توسط خریداران کشف قیمت می‌شود.

پس از کشف قیمت خودرو، یک قرار ملاقات با خریدار هماهنگ می‌شود و تمامی مراحل پرداختی همچون عوارض شهرداری، مالیات، تسویه خلافی و ... توسط کارشناسان پیگیری و انجام می‌شود و کافی است فروشنده با یک امضا در دفترخانه مدارک را به خریدار انتقال داده و یک روز کاری بعد مبلغ خودرو را به صورت نقد دریافت کند.

این مجموعه تلاش دارد تا آسان‌ترین و امن‌ترین روش فروش خودرو را برای متقاضیانی که سریعا به نقد شدن ارزش خودرویشان نیاز دارند خدمات رسانی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خودرو45

سامانه خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]