اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103046098017750

حضور موفق خودرو 45 در نمایشگاه خودرو تهران

کد: 140103046098017750

https://bit.ly/3yY5XFW

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه خودرو45 برای اولین بار در بزرگ‌ترین رویداد خودرویی کشور حضور داشت. چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در شهر نمایشگاهی آفتاب با حضور خودروسازان داخلی و فعالان صنعت خودرو برگزار شد.

حضور موفق خودرو 45 در نمایشگاه خودرو تهران
حضور موفق خودرو 45 در نمایشگاه خودرو تهران

حاضران نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، سرانجام پس از دو دوره وقفه از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت در شهر نمایشگاهی آفتاب برگزار شد. در این دوره شرکت‌های بزرگی همچون نگین خودرو، مدیران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، کرمان موتور، پرشیا خودرو و بسیاری دیگر از خودروسازان حضور نداشتند.

از سویی دیگر، نبود شرکت‌های واردکننده خودرو به دلیل ممنوعیت واردات خودرو از سال ۹۷، عرصه را برای حضور این شرکت‌ها تنگ کرد و باعث عدم حضور آنها در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران شد.

خودرو۴۵ در نمایشگاه خودرو

خودرو۴۵ به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم فروش آنلاین خودرو کارکرده در بازار خودرو میزبان بیش از پنج هزار بازدیدکننده بود.

در جریان این رویداد، نحوه فروش، خرید و معامله خودروهای کارکرده در خودرو۴۵ برای مخاطبان تشریح شد. کارشناسی رایگان خودروهای کارکرده، نحوه قیمت‌گذاری و سهولت در معامله خودرو در این پلتفرم فروش آنلاین خودرو کارکرده از جمله مواردی بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

درباره حضور خودرو 45 در نمایشگاه

مجید قاقازانی، مدیر بازاریابی خودرو۴۵ در مورد دلایل و زمینه‌ حضور این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران گفت: «امروز برای اولین بار در کشور، حجم خرید و فروش خودروی کارکرده، گوی سبقت را از خودروی صفر در کشور ربوده و به دلایلی که می‌دانیم مردم به ناچار باید از خودروهای کارکرده برای تامین نیاز خود استفاده کنند. این بازار در سال‌های اخیر به حدی بزرگ و پرچالش شده که دیگر روش‌های سنتی خرید و فروش خودرو همچون مراکز کارشناسی عادی یا نمایشگاه‌ها به تنهایی پاسخگوی نیاز مردم نیست و پلتفرم‌های آنلاین نقش بسیار پررنگی در این زمینه یافته‌اند و از طرفی چالش‌های بسیاری همچون کلاهبرداری‌ها، بی‌اعتمادی‌ها و غیر شفافیت، مشکلات بزرگ این مسأله بوده است. به همین دلیل و برای ارتباط مستقیم با مخاطب، درک نیازهای به روز آن و نمایش دستاوردهای خودرو۴۵ به عنوان یک پلتفرم و شبکه‌ی فروش سریع، ایمن و قدرتمند خودرو، از اهداف حضور ما در نمایشگاه بوده است.»

وی در زمینه‌ی دستاوردها و دلایل دیگر این حضور در نمایشگاه خودرو افزود: «ماهیانه صدها و شاید هزاران شکایت کلاهبرداری و پرونده‌های متعدد در زمینه‌ی خرید و فروش خودرو در مراکز قضایی ثبت می‌شود که این تنها بخشی از حواشی و مشکلات خرید و فروش خودروی کارکرده در کشور است. مفتخریم که در آستانه‌ی ۴ سالگی خودرو۴۵، توانسته‌ایم با شعب متعدد در تهران و شهرستان‌ها که به سرعت در حال توسعه است تامین‌کننده‌ی نیاز اصلی بخش مهمی از بازار، برای فروش سریع، ایمن و بدون دردسر خودرو باشیم و از این جهت دغدغه‌ی شهروندان و مراجع مسئول را در این زمینه کاهش دهیم.»

نمایشگاه خودروی امسال و استقبال مردم از آن، ظرفیت و عطش بازار برای استقبال از محصولات جدید و در عین حال کمبود تامین و عرضه را نشان داد و کارشناسان ابراز امیدواری می‌کنند که باز شدن درهای واردات هرچند به صورت محدود، بتواند به بخشی از این نیاز پاسخ دهد اما خرید و فروش خودروی کارکرده همچنان در سال‌های آینده به علت گرانی خودرو و عوامل اقتصادی دیگر بازار گرمی خواهد داشت.

قاقازانی در این زمینه اظهار کرد: «هرچند سیاست‌گذاری در این زمینه نقش مهمی دارد، اما بازار خودروی کارکرده همواره مسیر خاص خود را در کشور پیموده و به عبارتی به دلیل سرمایه‌ای بودن خودرو در کشور، بخش مهمی از بازار همواره سمت خودروی کارکرده خواهند رفت و تامین خدمات حرفه‌ای، سریع و ایمن، از نیازهای مهم این دست از مردم است که خودرو۴۵ سعی کرده با استفاده از استانداردهای جهانی و فناوری‌های جدید، این نیاز را در کشور مرتفع کند.»

درباره خودرو۴۵

خودرو۴۵، بزرگ‌ترین پلتفرم فروش آنلاین خودروهای کارکرده است که از سال ۹۷ در زمینه معامله خودروهای کارکرده فعالیت دارد. این سایت فروش خودرو دست دوم، بستری مناسب را برای تجربه امن‌ترین، آسان‌ترین و سریع‌ترین روش فروش خودرو کارکرده فراهم کرده است.

از جمله مزایای فروش خودرو با خودرو 45 می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه، انتقال سند و پرداخت آنی وجه، عدم مراجعه به بازار دلالی خودرو، کارشناسی رایگان و فروش فوری خودرو در یک روز اشاره کرد.

مراحل فروش خودرو با خودرو۴۵

خودرو۴۵ ثبت درخواست فروش خودرو تا واریز وجه نقد را در سریع‌ترین زمان (حدودا یک روز کاری) انجام می‌دهد. در اولین قدم مشتری باید به سایتkhodro45.com مراجعه کرده و مراحلی را طی کند.

  •  تکمیل فرم ثبت‌نام
  • ثبت درخواست فروش خودرو (این فرم شامل مواردی همچون نام خودرو، مدل خودرو، کارکرد خودرو، سال ساخت و شماره تلفن همراه متقاضی است)
  •  مشاهده بازه قیمتی اعلام شده بر اساس فرم تکمیل شده
  • هماهنگی کارشناسان با متقاضی جهت بازدید حضوری خودرو در شعب
  • مراجعه به شعب و بررسی خودرو (کارشناسی خودروها به صورت رایگان و توسط کارشناسان متخصص در اتاق نور مجهز انجام می‌شود)
  • اعلام قیمت خودرو به متقاضی
  • انتقال سند و دریافت وجه
حضور موفق خودرو 45 در نمایشگاه خودرو تهران

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خودرو45

سامانه خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ