اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293871312554

دریافت نماد اعتماد الکترونیک توسط اکسنید

کد: 139804293871312554

http://bit.ly/2SwAAuP

، تهران , (اخبار رسمی): دریافت نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از الزامات کسب و کارهای آنلاین است. فروشگاه اینترنتی اکسنید در اولین گام نسبت به دریافت نماد اعتماد الکترونیک اقدام کرده و تائیدیه نهائی آن برای این شرکت صادر شد.

دریافت نماد اعتماد الکترونیک توسط اکسنید
دریافت نماد اعتماد الکترونیک توسط اکسنید

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از الزامات کسب و کارهای آنلاین است. فروشگاه اینترنتی اکسنید در اولین گام پس از راه اندازی کسب و کار اینترنتی، نسبت به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی اقدام کرده و امروز موفق به دریافت آن شد.

نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی هویت رسمی و قانونی می‌بخشد و کسب و کار آنلاین با دریافت آن تحت نظارت سازمان توسعه تجارت الکترونیکی قرار می‌گیرند و می‌توانند بصورت قانونی فعالیت خودشان را بر بستر وب ادامه دهند.

و از طرفی کاربر، خریدار یا مشتری (کسی که از محصولات و خدمات هر آن کسب و کار استفاده می‌کند) با اطمینان و آسودگی خیال بیشتری نسبت به خرید اقدام خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی اکسنید با توجه به خط مشی خود که همان فعالیت شفاف، قانونی و فعالیت در چارچوب قانون می‌باشد؛ اقدام به درخواست نماد اعتماد الکترونیکی کرده و این درخواست نیز مورد تائید مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است و از امروز فعالیت آن کاملا در چارچوب قانون و کاملا تحت نظارت مراجع قانونی خواهد بود.

برای مشاهده تائیدیه نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه اینترنتی اکسنید می‌توان به لینک مراجعه کرد.  

علاقه‌مندان برای مشاهده محصولات عرضه شده می‌توانند به صفجه اصلی فروشگاه اینترنتی اکسنید مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]