اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011105668412554

تجارت خود را در با ثبات ترین شهر خاورمیانه استارت بزنید

چگونه شرکت خود را در دبی ثبت کنید

کد: 140011105668412554

https://bit.ly/34DEKLk

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت شرکت در دبی می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که دنیایی بزرگتر برای تجارت خود می خواهند، آنان که دوست دارد با جهان تعامل داشته باشند و بین المللی شوند.ما در این پست مراحل و مزایای ثبت شرکت در دبی را برای شما شرح داده ایم.

چگونه شرکت خود را در دبی ثبت کنید.
چگونه شرکت خود را در دبی ثبت کنید

 ثبت شرکت در دبی برای کسانی ایده ال است که به دنبال یک کسب و کار تجاری بین المللی هستند.

بررسی ایده

نوع کسب و کار شما را بصورت دقیق ثبت می کنیم و بر همین اساس به شما مشاوره خواهیم داد و بهترین روش ها و چگونگی انجام را خدمت شما توضیح خواهیم داد. به شما می گوئیم که چگونه مراحل را پیش ببرید برای شما بهتر است. مثلا اگر تصمیم دارید. در کار خرید و فروش خودرو فعالیت صادرات و واردات هم خودرو داشته باشید ما راهکار های لازم را برای شما شرح خواهیم داد. با شما بصورت دقیق تعیین می کنیم که دقیقا چه کاری انجام بدهید و چگونه پیش بروید تا بهتر بتوانید به فعالیت ادامه بدهید.

پیش پرداخت را واریز می فرمائید. و ویزای یکماهه یا چهارده روزه را می گیرید و کپی پاسپورت و ویزای خودتان را برای ما می فرستید.

بعد از ثبت شرکت در دبی، کارهای اقامت شما را نیز انجام خواهیم داد. کلیه کارهای اقامت شما به عهده ماست. هزینه جداگانه ای نخواهید پرداخت. اقامت اعضای خانواده شامل هزینه اضافه هست. البته نگران نباشید چون مبلغ ناچیزی هست. خودتان هم می توانید انجام بدهید.

کارهای ثبت شرکت حداکثر دو هفته زمان می برد و پس از آن شما می توانید بدون نیاز به اخذ ویزا به دفعات به کشور امارات ورود و خروج کنید.

تبریک می گوییم؛ شما در امارات هستید

تبریک می گوئیم کار ثبت شرکت شما در دبی با موفقیت انجام شده است و اکنون شما صاحب یک شرکت در امارات هستید. تجارت جهانی خودتان را استارت بزنید.

ثبت شرکت در دبی : مثل آب خوردن کسب و کار خود را در امارات ایجاد کنید و اقامت بگیرید.

نکته مهم: دبی یک کشور خیلی امن و با ثبات هست. اما ممکن است که همه شرکت ها معتبر نباشند. آگاهانه تصمیم بگیرید و هوشمند عمل کنید. ما از صفر تا صد در کنار شما هستیم و اطلاعات لازم را به شما می دهیم. ما به شما کمک می کنیم موسسات و شرکت های معتبر را در امارات پیدا کنید و با آن ها کار کنید. موسساتی که به شما معرفی خواهند شد موسسات معتبری هستند. فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

شما در طی انجام کار شارژ نخواهید شد. و کل هزینه همان است که در قرار داد ذکر شده است. ضمنا تمام واریزی ها با درهم امارات هست. شما پول را می توانید معادل درهم امارات به حساب های ما در ایران واریز کنید و یا می توانید به ما درهم و یا لیر ترکیه پرداخت کنید. نصف مبلغ را بعد از عقد قرارداد و قبل از شروع کار دریافت می شود و باقیمانده در مراحل انجام کار اخذ خواهد شد.

ویزای چهارده روزه یا یکماهه و یا هزینه های رفت و برگشت برعهده خودتان است. و شامل قرارداد نیست. لطفا قبل از Approval بلیط نگیرید. فقط ویزا بگیرید بعد از Approval می توانید بلیط بگیرید و به دبی بروید. ادامه کارها را ما پیگیری می کنیم.

هزینه ثبت شرکت در دبی

هزینه ثبت شرکت در دبی بسته به نیاز های شما متغیر است. بسته به این دارد که شما قصد دارید چه نوع شرکتی را در دبی تاسیس کنید، فراگیری کسب و کار شما ملی است یعنی در داخل امارات هست و یا اینکه دوست دارید به صورت بین المللی کار کنید.

اما نگران نباشید. ما تمام این مراحل را با مشتریان مان بارها و بارها طی کردیم و تجربه های لازم را کسب کرده ایم و اکنون در کنار شما هستیم و به شما خواهیم گفت کدام مسیر برای شما به صرفه تر است. و در کدام مسیر نتیجه بهتری می گیرید. البته باید خدمت تان عرض کنیم که هزینه تمام ماجرا نیست. مهم ترین و با ارزش ترین نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که کدام مراحل طی بشود تا شما کسب و کار موفق تری را استارت بزنید و مدیریت کنید.

اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت یکی از مواردی است که برای سرمایه گذاران مهم است حتی بسیاری از عزیزان صرفا جهت دریافت اقامت این کشور، اقدام به ثبت شرکت می کنند.

اما باید عرض کنم که اقامت دبی از این طریق بسیار ساده و راحت است. شما با تاسیس هر نوع شرکتی می توانید اقامت بگیرید.نوع اقامت دو و سه ساله هستند. اگر دوست دارید اقامت دبی را به مدت طولانی بدست بیارید لازم است که سرمایه گذاری کلان انجام بدهید. بهترین روش هم خرید ملک با ارزش بالای یک میلیون درهم است.

قبل از تصمیمی با ما تماس بگیرید تا بتوانیم در انتخاب بهترین مسیر به شما کمک کنیم.

هزینه اقامت دبی نیز مقرون به صرفه هست. یعنی اگر شما ثبت شرکت انجام داده اید و یا ملک خریده اید، اقامت دبی برای شما هزینه چندانی ندارد. حتی در پاره ای از موارد هزینه شما توسط کارگزار پرداخت شود و شما هیچ هزینه ای نپردازید. یعنی اینکه قیمتی که به شما اعلام می شود شامل دریافت اقامت هم می شود.

همین حالا با ما تماس بگیرید.

منبع: Bashande، Visitdubai و منابع دیگر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ