اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133916112554

با همکاری شرکت‌های بازرگانی مورد تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت

آغاز فروش ویژه جدیدترین مدل‌های هواوی در فروشگاه اینترنتی اکسنید

کد: 139805133916112554

http://bit.ly/2YDylHn

، تهران , (اخبار رسمی): تحریم‌ها و در پی آن، گرانی‌ها، امان مردم را بریده است. همه روز فکر و همه شب سخن از گرانی‌هاست. گوشی موبایل یکی از اقلامی است که همه به آن نیاز دارند و زندگی بدون آن، ممکن نیست. در پاسخ به این نیاز آحاد مردم اکسنید خبر خوشی منتشر کرده است.

آغاز فروش ویژه جدیدترین مدل‌های هواوی در فروشگاه اینترنتی اکسنید
آغاز فروش ویژه جدیدترین مدل‌های هواوی در فروشگاه اینترنتی اکسنید

فروشگاه اینترنتی اکسنید برای تامین گوشی مورد نیاز مردم، اقدام به فروش ویژه جدیدترین مدل‌های گوشی هواوی کرده است. این گوشی‌ها که دارای گارانتی رسمی و کد رجیستری هستند، زیر قیمت بازار به دست مصرف کننده نهائی می‌رسند.

اکسنید اعلام کرده است که برای تشخیص و تامین این نیاز، پس از بازارسنجی‌های لازم، گوشی‌های هواوی را بهترین گوشی برای طبقه متوسط تشخیص داده که علاوه بر کیفیت عالی، دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

اکسنید با همکاری شرکت‌های بازرگانی مورد تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت، گوشی‌های مورد نیاز را از مبادی رسمی تهیه کرده و با گارانتی رسمی و کد رجیستری ارئه می‌کند.

علاوه بر دارا بودن گارانتی رسمی هجده ماهه و کد رجیستری، اکسنید به مصرف کننده نهائی یک هفته مهلت تست می‌دهد تا طی این هفته اگر مشکلی در گوشی خود مشاهده کردند با خیال راحت آن را با گوشی سالم تعویض کرده و یا اینکه پس بدهند. اکسنید طی 72 ساعت مبلغ پرداخت شده را به حساب افراد واریز می‌کند. گوشی‌های خریداری شده با پست پیشتاز به همه نقاط کشور ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است این فروش ویژه دارای محدودیت در تعداد گوشی است. لذا با توجه به استقبال مردم، اولویت تحویل گوشی با کسانی است که زودتر اقدام به خرید کرده باشند.

اکسنید یک خرده فروشی آنلاین است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و دارای نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال  از مرکز فناوری و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

ضمنا این فروشگاه دارای گواهینامه SSL از موسسه  Lets encrypt است که اطلاعات رد و بدل شده کاربر را رمز نگاری کرده و از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات جلوگیری می‌کند. ضمنا در اکسنید افراد قادر خواهند بود که بوسیله درگاه پرداخت اینترنت  بانک سامان، هزینه را بصورت آنلاین پرداخت کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فهرست گوشی های هواوی موجود در فروشگاه اینترنتی اکسنید می‌توانند به سایت این شرکت به ادرس exneed.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]