اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980502388428216

جاجیگا در الکامپ ۹۸

جاجیگا، راهی فوری برای یافتن اقامتگاه مردمی

کد: 13980502388428216

http://bit.ly/2JZNTjE

، تهران , (اخبار رسمی): پلتفرم جاجیگا، بستری برای ارائه خدمات اقامتی غیر هتلی به صورت آنلاین است که در بیست و پنجمین دوره الکامپ، به ارائه دستاورد‌های خود پرداخت.

جاجیگا راهی فوری برای یافتن اقامتگاه مردمی
جاجیگا، راهی فوری برای یافتن اقامتگاه مردمی

جاجیگا به عنوان سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه‌های مردمی شناخته شده است که فعالیت خود را در سال ۹۶ آغاز کرد و در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ به ارائه دستاورد‌های خود پرداخت.

فعالیت این سایت به این صورت است که مالکان، اقامتگاه خود را در ساز و کاری مدون ثبت و پس از تایید، آن را برای رزرو اینترنتی عرضه می‌کنند. از سوی دیگر گردشگران و ایرانگردان می‌توانند در این فضای آنلاین، اقامتگاه مورد نظر خود را یافته و آن را رزرو کنند.

بابک سهرابی، مدیر عامل این شرکت با اشاره به روند رو به پیشرفت مجموعه خود گفت: «ما اهداف بلند‌پروازانه‌ای را در جاجیگا دنبال می‌کنیم. هدف ما از شرکت در الکامپ، معرفی هرچه بیشتر خود به اکوسیستم استارتاپی ایران است.»

رشد ۱۲ هزار درصدی این کسب و کار در دو شاخص اصلی خود (تعداد و مبلغ رزرو ماهانه)، نشان‌دهنده راه درستی است که این مجموعه در آن قدم برداشته است.

از خدمات اصلی جاجیگا به عنوان یکی از استارتاپ‌های موفق در حوزه گردشگری، می‌توان به رزرواسیون آنلاین اقامتگاه‌های مردمی و خصوصی اشاره کرد.

همچنین داشتن حدود سه هزار اقامتگاه فعال در شمال ایران، جلب اعتماد حدود ۱۰۰۰ میزبان فعال و تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۵۰ شهر و روستا واقع در ۲۳ استان کشور، از مهم‌ترین دستاورد‌های این شرکت است.

از  برنامه‌های آتی جاجیگا برای حضور در نمایشگاه آینده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    ورود به بازار گردشگران بین‌المللی
•    فراهم کردن امکان رزرواسیون آنلاین به زبان‌های خارجه
•    فراهم کردن بستر لازم برای رزرو اقامتگاه‌های غیر هتلی کشورهای همسایه برای گردشگران ایرانی  

الکامپ ۹۸، طبق روال هر ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه برگزار شد. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد فناوری کشور، امسال وارد بیست و پنجمین دوره برگزاری خود شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.jajiga.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جاجیگا

جاجیگا، پیشرفته ترین سامانه رزرو اینترنتی اقامتگاه های خصوصی و مردمی ::: اجاره ویلا، سوئیت، کلبه، آپارتمان مبله، اقامتگاه بوم گردی و خانه های روستایی در سراسر ایران ::: جاجیگا، مثل #خونه_خودته :)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]