اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970722321688216

بهترین روش برای کسب درآمد از اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه‌های شخصی

کد: 13970722321688216

https://goo.gl/GLQ1U5

، تهران , (اخبار رسمی): اجاره روزانه ویلا، سوئیت، منزل و یا آپارتمان مبله، در بسیاری از شهرها و روستاهای گردشگرپذیر کشور که یا جاذبه تاریخی و مذهبی مورد توجهی دارند و یا از ویژگی‌های طبیعی و آب هوایی خاصی بهره می‌برند، در میان گردشگران داخلی و خارجی محبوبیت بالایی یافته است.

بهترین روش برای کسب درآمد از اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه های شخصی
بهترین روش برای کسب درآمد از اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه‌های شخصی

مجموع رزروهای انجام شده در جاجیگا، نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 60 برابر افزایش یافته و میزان رضایت میهمانان نیز معادل 4.3 از 5 امتیاز بوده که بالاتر از میانگین جهانی این نوع کسب‌وکار است

در واقع اجاره روزانه منزل مبله شخصی،  روشی است برای کسب درآمد از اقامتگاه شخصی میزبان که در مواقعی از سال خالی می‌ماند، درآمدی قابل توجه که با به اشتراک گذاردن کوتاه مدت اقامتگاه‌ها با گردشگران و مسافران حاصل می‌شود.

میزان درآمد سالیانه از اجاره ویلا و سوئیت

درآمد حاصل از اجاره روزانه به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله کیفیت، امکانات و ظرفیت اقامتگاه، موقعیت مکانی و نزدیکی به اماکن گردشگری، فصل مورد نظر و میزان استقبال گردشگران. به صورت تخمینی درآمد ماهیانه یک ویلا اجاره‌ای در فصل گردشگرپذیر سال چیزی حدود 2 الی 50 میلیون تومان است. تخمین‌ها حاکی از گردش مالی سالیانه بیش از هزار میلیارد تومانی این صنعت نه چندان شناخته شده در ایران است لذا در صورتی که به صورت جدی به آن پرداخته شود می‌تواند منبع درآمدی ارزشمند برای خانواده محسوب شود!

چه نوع اقامتگاهی بیشتر در کجا اجاره می‌شود؟

اجاره ویلا ساحلی در شمال و شهرهای ساحلی، اجاره کلبه جنگلی در مناطق ییلاقی همچون اولسبلانگاه ماسال و تالش، اجاره منزل و آپارتمان مبله در شیراز و اصفهان و لاهیجان و رشت، اجاره سوئیت در کیش، قشم و بوشهر، اجاره ویلا استخردار در رامسر، چالوس، نمک آبرود و متل قو، اجاره اقامتگاه بوم‌گردی در کاشان، یزد و کرمان، اجاره هتل آپارتمان در مشهد، سرعین و تبریز از محبوبیت بیشتری نزد گردشگران داخلی برخوردار هستند.

چگونه ویلای شخصی خود را بصورت روزانه اجاره بدهیم؟

روش‌هایی که از طریق آنها می‌شود اقامتگاه شخصی خود را به گردشگران اجاره داد به چند دسته تقسیم می‌شود:

  • اجاره از طریق واسطه‌ها به مسافران بین راهی

در این روش که شیوه سنتی جلب مسافر است عمدتا از طریق واسطه‌هایی که با تابلو اجاره ویلا در کنار جاده‌های ورودی شهرهای گردشگرپذیر به شکار مسافران در راه مانده می‌پردازند صورت می‌گیرد. این روش گزینه‌ای مناسب برای مسافرانی است که بدون برنامه قبلی و تعیین اقامتگاه خود در مقصد مسافرت را شروع می‌کنند و مالک برای دست یافتن به این مسافران سرگردان مبلغ قابل توجهی را به عنوان دستمزد به واسطه‌های زبل و زرنگ تابلو به دست، می‌پردازد.

  • اجاره تلفنی از طریق ثبت آگهی در سایتها و شبکه های اجتماعی

در این روش میزبان شماره تماس خود را به همراه یک یا چند تصویر از اقامتگاه، در سایت آگهی ویلا درج و منتشر می‌کند و مسافران با مشاهده آگهی و با تماس مستقیم با میزبان از شرایط اقامتگاه و نرخ اجاره آگاه می‌شوند و توافق به صورت شفاهی صورت می‌گیرد و پرداخت هم معمولا به صورت کارت به کارت به حساب میزبان واریز می‌شود. در این روش می‌توان آگهی را در سایت‌های رایگان که به صورت انبوه آگهی منتشر می‌کنند ثبت کرد و یا اینکه از طریق سایت‌هایی که آگهی شما را با دریافت هزینه ثابت ماهیانه به صورت ویژه  منتشر می‌کنند اقدام کرد.

  • اجاره از طریق وبسایتهای رزرواسیون اینترنتی

این روش که مدتی است که با ورود استارتاپ‌های خلاق به حوزه گردشگری رواج یافته، بهترین و مطمئن‌ترین روش اجاره روزانه اقامتگاه‌های مردمی است که سالها است که در کشورهای پیشرفته دنیا به اجرا درآمده است. در ادامه چگونگی شروع به کار و میزبان شدن در وب‌سایت معتبر رزرواسیون آنلاین اقامتگاه‌های مردمی «جاجیگا» تشریح می‌شود:

چگونه میزبان شویم؟

برای میزبان شدن در سایت رزرواسیون جاجیگا، ابتدا باید «ثبت نام» کرده و سپس با ارائه تصویر کارت ملی، حساب کاربری خود را به تایید برسانید. سپس از طریق گزینه «ثبت اقامتگاه» با ثبت مشخصات کامل و ارائه تصاویر باکیفیت از اقامتگاه، ملک خود را در سایت ثبت کنید. پس از اتمام مراحل ثبت آنلاین, در اولین فرصت کارشناسان جاجیگا با شما تماس می‌گیرند و هرگونه نقص اطلاعات و ابهام در پروفایل اقامتگاه را با همکاری اصلاح می‌کنند و سپس در وب‌سایت منتشر می‌کنند.

مزایای اجاره دادن ویلا در وبسایت رزرواسیون آنلاین جاجیگا

در ادامه به بعضی از مهمترین مزیت‌ها اشاره می‌کنم:

کارمزد اندک

ثبت و انتشار پروفایل و هرگونه تبلیغات بر روی پروفایل اقامتگاه در جاجیگا به صورت کاملا رایگان صورت می گیرد، تنها پس از رزرو شدن اقامتگاه شما، سایت مبلغی معادل 5% از صورتحساب رزرو را بعنوان کارمزد میزبان کسر کرده و مابقی را به حساب بانکی شما واریز می‌کند.

بدون نیاز به پاسخگویی تلفنی

یکی از مشکلات جدی میزبانی از طریق ثبت آگهی اجاره ویلا، اجبار به پاسخگویی به صدها تماس تلفنی روزانه است. در هر تماس هم میزبان باید شرح کاملی از خصوصیات اقامتگاه را برای تماس گیرنده ارائه دهد و سپس عکس‌های ویلای خود را با ابزارهایی همچون تلگرام برای او ارسال کند و در نهایت پاسخگوی چانه زنی‌های مکرر میهمانان بر روی مبلغ اجاره باشد. این فرایند به صورت شبانه روزی و برای تک تک متقاضیان تکرار می‌شود در حالی که میزبان می‌داند تنها درصد کمی از این تماس‌ها به رزرو ختم می‌شود.

در وب‌سایت جاجیگا شماره تماس میزبان تنها پس از قطعی شدن رزرو، در سند رزرو صادر شده درج می‌شود و میهمان تنها برای هماهنگی جهت تحویل اقامتگاه با متقاضی تماس خواهد گرفت. کل عملیات رزرو از طریق یک الی 2 پیامک به اطلاع میزبان می‌رسد که با کلیک بر روی لینک داخل پیامک درخواست رزرو، به صفحه رزروهای خود وارد می‌شود و در آنجا با لمس یک دکمه، رزرو درخواست شده را تایید یا رد می‌کند.

مقررات لغو رزرو همچون هتل‌ها

در جاجیگا رزرو اقامتگاه، تحت پوشش مقررات لغو رزرو (کنسلیشن) تعیین شده توسط میزبان انجام می‌شود که مشخص می‌کند، در صورت لغو یک رزرو قطعی شده توسط میهمان، چه مبلغی به عنوان جریمه لغو رزرو کسر شده و به حساب میزبان واریز شود.

امنیت و آسودگی کار با یک سامانه رزرواسیون آنلاین

در سامانه جاجیگا، تمام تراکنشات کاربران، در سیستم ثبت و ضبط می‌شود. پس از رزرو اقامتگاه نیز یک واچر الکترونیکی در قالب یک سند رزرو معتبر، به صورت خودکار برای میهمان و میزبان صادر می‌شود که در صورت هرگونه مشکل احتمالی قابل استناد خواهد بود. همچنین تمام میزبانان یک پنل میزبانی اختصاصی در اختیار دارند و می‌توانند تمامی اطلاعات مربوط به اقامتگاه خود را از طریق آن به روز کنند. همچنین میزبانان در این پنل به اطلاعات و آمار متنوعی درباره رزروهای گذشته اقامتگاه، میزان بازدید و  میزان درآمد روزانه و ماهانه و غیره، دسترسی کامل دارند. تمامی تراکنش‌های مالی در جاجیگا، از طریق درگاه‌های امن بانکی و به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

رتبه بندی براساس عملکرد میزبان

برخلاف بعضی از سایت‌های آگهی ویلا اجاره‌ای، که موقعیت قرار گرفتن یک آگهی نسبت به آگهی‌های دیگر می‌تواند با پرداخت مبلغ بیشتر، بالا و پایین شود، در سایت جاجیگا پروفایل هر اقامتگاه بر اساس عملکرد میزبان و امتیازات و نظرات دریافت شده از میهمانان قبلی اقامتگاه و به تدریج حائز رتبه می‌شود و نمایش بیشتر در ویترین‌های وب‌سایت منوط به عملکرد بهتر و ارائه خدمات باکیفیت‌تر به میهمانان است. این سیاست در وب‌سایت جاجیگا، در بلندمدت موجب افزایش رضایت کاربران و میهمانان وب‌سایت می‌شود و این خود باعث رونق بیشتر این صنعت نوپا خواهد شد.

دیجیتال مارکتینگ

استارتاپ‌های پیشرفته‌ای همچون جاجیگا، با بهره گرفتن از آخرین ابزارهای فناوری اطلاعات در زمینه سئوی کلمات کلیدی و رفتار موتورهای جستجو همچون «گوگل» و با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، بهترین بستر را برای ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین مهیا کرده و لذا با استقبال چشمگیر کاربران مواجه شده‌اند، به گونه‌ای که مجموع رزروهای انجام شده در جاجیگا، در تابستان امسال (1397) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به بیش از 60 برابر افزایش یافته، همچنین میزان رضایت میهمانان جاجیگا که از طریق امتیازات ثبت شده  پس از اتمام رزرو کسب شده، معادل 4.3 از 5 امتیاز بوده که بالاتر از میانگین جهانی این نوع کسب و کار است.

موفقیت‌های کسب شده توسط میزبانان میهمان نواز استارتاپ جاجیگا، نشان می‌دهد که با تعهد به ارائه خدمات با کیفیت می‌توان در عین کسب درآمدی مناسب رضایت بالای گردشگران را نیز کسب کرد. علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مراجعه به وب‌سایت جاجیگا به آدرس www.jajiga.com  با پیوستن به این روند امیدوار کننده، ضمن کسب منافع مالی مناسب و منصفانه، سهمی ارزشمند در گسترش صنعت گردشگری ملی داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جاجیگا

جاجیگا، پیشرفته ترین سامانه رزرو اینترنتی اقامتگاه های خصوصی و مردمی ::: اجاره ویلا، سوئیت، کلبه، آپارتمان مبله، اقامتگاه بوم گردی و خانه های روستایی در سراسر ایران ::: جاجیگا، مثل #خونه_خودته :)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]