اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961025276478216

جاجیگا، سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه های مردمی را بشناسید

کد: 13961025276478216

https://goo.gl/kkzoy1

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از دیجی‌کالا و اسنپ حالا نوبت استارتاپ جاجیگا است تا با ارائه‌ی خدمات آنلاین تحولی نو در صنعت گردشگری ایران ایجاد کند.

جاجیگا | JAJIGA  سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاههای مردمی
جاجیگا، سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه های مردمی را بشناسید

اقامت در خانه‌های محلی و در کنار مردم محلی نوع متفاوتی از اقامت و با حال و هوایی صمیمی و دوستانه است که روز به روز بر محبوبیت آنها بین گردشگران داخلی و بین المللی افزوده می‌شود

این روزها بسیاری از کارها را می‌شود به صورت آنلاین انجام داد، از پرداخت قبض برق گرفته تا درخواست یک تاکسی در میدان فردوسی!

استارتاپ‌ها و سامانه‌های آنلاینی که کم کم در زمینه‌ی گردشگری الکترونیکی فعال می‌شوند، می‌توانند بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مرتبط با سفر را رفع کنند.

جاجیگا (JAJIGA)، یکی از  استارتاپ‌هایی‌ است که برای استفاده از خدمات آنلاین آن، کافی است تلفن هوشمند را بردارید و در حالی که روی مبل لم داده‌اید و بخار از استکان چای کنار دستت بلند می‌شود، اقامتگاه مورد علاقه‌ی خود را  که چشم انداز زیبایی به تپه‌های اطراف دارد و میزبانش غذای خانگی دلخواه‌ شما را در آن سرو می‌کند را در آن سر کشور و در تاریخ مورد نظر رزرو کنید و بعد به نوشیدن چای ادامه بدهید و تا رسیدن موعد سفر لحظه شماری کنید!

اقامت در کنار مردم محلی

اقامت در خانه‌های محلی و در کنار مردم محلی نوع متفاوتی از اقامت و با حال و هوایی صمیمی و دوستانه است که روز به روز بر محبوبیت آنها بین گردشگران داخلی و بین المللی افزوده می‌شود. اقامتی که توأم با تجربه زندگی واقعی مردم محلی در مقصد سفر است و به غیر از مکانی برای شب مانی، زنجیره‌ای از آگاهی را از نحوه‌ی زندگی، آداب و سنن، لباس‌ها و خوراک‌های محلی هر منطقه به گردشگر منتقل می‌کند.

جاجیگا | سامانه رزرو اینترنتی اقامتگاه‌ها

باوجود اینکه وبسایت‌های خوب و با کیفیتی برای رزرو هتل‌ها در ایران در حال فعالیت هستند؛ ولی جاحیگا توانسته است با انطباق خود با استانداردها و تجربه‌های موفق بین‌المللی نیاز به رزرو اینترنتی و امن اقامتگاه‌های مردمی در ایران را رفع کند و جای کسب و کارهای خارجی همچون «ایر بی ان بی» که به دلیل تحریم‌ها وارد ایران نشدن را با بالاترین کیفیت پر کند.

به غیر از هتل‌ها، همه نوع اقامتگاه خصوصی در این کسب و کار برای اجاره‌ی روزانه عرضه می‌شود، از اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه‌های روستایی و کلبه‌های چوبی گرفته تا ویلا و سوئیت و آپارتمان مبله در تمام نقاط ایران.

با امکانات جستجو و فیلترهایی که در جاجیگا تعبیه شده است، می‌توانید به سهولت اقامتگاه‌های مد نظرتان را در منطقه‌ای که دوست دارید و با مشخصاتی که می‌پسندید و در محدوده‌ی بودجه‌تان پیدا کنید؛ مشخصات و تصاویر با کیفیت هر کدام را مشاهده کنید و نظرات میهمان‌های قبلی را بخوانید و سپس در فرآیندی ساده و امن به صورت آنلاین، اقامتگاه منتخب خودتان را رزرا کنید و همان لحظه واچر رزرو را دریافت کنید.

به قول خودشان: با جاجیگا، همه جا مثل خانه‌ی خود شما است، شاید هم بهتر...

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی فعالیت‌ها و خدمات سامانه به سایت جاجیگا به آدرس www.jajiga.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جاجیگا

جاجیگا، پیشرفته ترین سامانه رزرو اینترنتی اقامتگاه های خصوصی و مردمی ::: اجاره ویلا، سوئیت، کلبه، آپارتمان مبله، اقامتگاه بوم گردی و خانه های روستایی در سراسر ایران ::: جاجیگا، مثل #خونه_خودته :)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]