اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961114279748216

استارتاپ جاجیگا؛ کارآفرین برگزیده استان گیلان در سال 96

کد: 13961114279748216

https://goo.gl/ZUJUL2

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسمی با حضور کارآفرینان و سرمایه گذاران برتر و مسئولین ارشد استان گیلان، از استارتاپ «جاجیگا» بعنوان یکی از کارآفرینان برگزیده استان در سال 1396 تقدیر شد.

استارتاپ جاجیگا | کارآفرین برگزیده استان گیلان در سال 96
جاجیگا | کارآفرین برگزیده 1396

تقدیر از استارتاپ «جاجیگا» در همایش کارآفرینان استان، نشانه‌ای‌ است از توجه مسئولین استان گیلان به شرکت‌های نوپای فعال در عرصه گردشگری

در مراسمی که با حضور استاندار و مدیران ارشد استان گیلان در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار شد, از شرکت تجارت الکترونیک لوتوس آرمانی؛ پدید آورنده استارتاپ «جاجیگا» بعنوان کارآفرین برگزیده استان در سال 1396 تقدیر شد.

با توجه به تاکید دولت بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و همچنین تاکیدات استاندار محترم گیلان مبنی بر اهمیت و نقش صنعت گردشگری در اشتغال زایی استان گیلان، ضروری است تا چنین اقداماتی در جهت حمایت از شرکت‌های نوپا و اقدامات نوآورانه ایشان در حیطه گردشگری استان بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

شایان ذکر است، جاجیگا استارتاپی پیشرو در حیطه گردشگری است که گردشگران می‌توانند از طریق وبسایت آن، همه نوع اقامتگاه خصوصی و مردمی همچون سوئیت، کلبه،‌ آپارتمان، ویلا و اقامتگاه‌های بوم گردی در سراسر کشور را بصورت اینترنتی و در فرآیندی جذاب انتخاب, مقایسه و رزرو نکنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جاجیگا

جاجیگا، پیشرفته ترین سامانه رزرو اینترنتی اقامتگاه های خصوصی و مردمی ::: اجاره ویلا، سوئیت، کلبه، آپارتمان مبله، اقامتگاه بوم گردی و خانه های روستایی در سراسر ایران ::: جاجیگا، مثل #خونه_خودته :)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ