اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805093904412687

عایق الاستومری K-flex

بهترین عایق الاستومری در ایران

کد: 139805093904412687

http://bit.ly/2STOAyI

، تهران , (اخبار رسمی): عایق‌های الاستومری نسل جدیدی از عایق‌های سرد است که وارد کشور شده است و از آنجایی که انواع مختلفی از این عایق‌ها در کشور موجود است گروه بازرگانی نیک آراد سعی دارد تا انواع این عایق‌ها را معرفی کند تا انتخاب آنها آسان‌تر و بهتر شود.

بهترین عایق الاستومری در ایران
بهترین عایق الاستومری در ایران

در ابتدا صنعت عایق در ایران رونق زیادی نداشت، اما بعدها با ورود علوم نوین و به روز در زمینه عمران و ساخت و ساز، این مورد اهمیت بسیاری را پیدا کرد و کم کم شروع به ورود مواد و  مصالح جدید به داخل کشور شد و بعد از رشد واردات این محصولات به داخل کشور، عده‌ای نیز شروع به ساخت و تولید این مواد در داخل کشور کردند.

از جمله این عایق‌ها می‌توان به عایق‌های زیر اشاره کرد:

پشم سنگ

پشم سرباره

پشم شیشه

پشم سرامیک

فوم شیشه پرلیت

و عایق‌های فله‌ای

به این عایق‌ها در اصطلاح عایق‌های گرم نیز گفته می‌شود. همانطور که گفته شد رفته رفته تولید این عایق‌ها در داخل سبب شد تا واردات این کالاها نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. البته موضوعی که باید خاطر نشان کرد این است که بیشتر عایق‌های گرم پروسه تولید پیچیده‌ای ندارند و همین موضوع دلیل اصلی رشد بیشتر تولید عایق‌های گرم نسبت به عایق‌های سرد است.

پروژه تولید عایق الاستومری نیز این‌گونه است، این عایق که در اصطلاح در دسته‌بندی عایق‌های سرد قرار می‌گیرد در برندهای متفاوتی در داخل کشور موجود است، که در این مقاله به تعدادی از این برندها اشاره خواهد شد و توضیحاتی مختصر درباره هر کدام از آنها نیز ارائه می‌شود. تمامی برندهای عایق الاستومری موجود در ایران وارداتی هستند به جز عایق الاستومری K-flex که در داخل ایران تولید می‌شودو از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است.

همانطور که گفته شد تمامی برندهای عایق الاستومری (به جز K-flex) وارداتی هستند، در زیر هم توضیح مختصری درباره عایق الاستومری K-Flex ارائه خواهد شد و هم اینکه توضیحاتی درباره سایر برندها داده می‌شود.

عایق الاستومری K-Flex

این عایق محصول کشور ایتالیا است و از سال 1989 شروع به فعالیت در کشور ایتالیا کرده است، با رشد روز افزون صنعت عایق گروه تولیدی K-Flex نیز شروع به توسعه فرایند تولید کرد و در بیشتر از 70 کشور دنیا اقدام به تاسیس دفاتر نمایندگی فروش محصولات کرده است. علاوه بر آن اکنون در 11 کشور نیز خطوط تولید عایق الاستومری K-flex  را تاسیس کرده‌اند.

در ایران نیز گروه صنعتی سانا عایق به عنوان نماینده رسمی و انحصاری K-Flex برای اولین بار شروع به تولید عایق‌های الاستومری تحت لیسانس K-Flex کرد و یکی از کارخانه‌های اصلی K-Flex در ایران شناخته می‌شود که وظیفه تامین نیاز حجم بسیار زیادی از عایق‌های الاستومری در داخل کشور و همینطور کشورهای همسایه را نیز عهده‌دار است. کارخانه سانا عایق واقع در شهر ابحر از توابع استان زنجان است. گروه صنعتی سانا عایق محصولات خود را هم به صورت NBR و هم به صورت EPDM تولید و عرضه می‌کند.

عایق الاستومری Pa-Flex

این عایق‌ها محصول کشور ترکیه است و مانند بیشتر عایق‌های موجود در بازار ایران دارای ضخامت‌ها و اندازه‌های یکسان و مشابهی است. عایق‌های الاستومری paflex فقط در نوع NBR تولید و عرضه می‌شوند و این عایق‌ها نسبت به عایق‌هایی مانند K-flex و oneflex و Kaiflex از کیفیت به مراتب کمتری برخوردار است و قاعدتاً قیمت پایین‌تری نیز نسبت به عایق‌های الاستورمری گفته شده دارد. این عایق‌ها دارای گواهینامه فنی راه و مسکن و شهرداری است و استانداردهای لازم جهت استفاده در پروژه‌های ایرانی را دارد.

عایق الاستومری Armaflex

این شرکت یکی از بزرگترین و فعال‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید عایق‌های الاستومری است که شبکه بسیار گسترده‌ای در تولید و توزیع عایق در سراسر جهان دارد، دفاتر مرکزی منطقه ای این شرکت در آلمان و آمریکا و سنگاپور است. این برند در داخل کشور ما زیاد شناخته شده نیست و با وجود اینکه از تنوع محصول و کیفیت بالایی نیز برخوردار است از شبکه توزیع قابل توجهی در داخل ایران برخوردار نیست، و این که در سال های اخیر تنوع محصولات آن در داخل کشور بسیار پایین بوده است.

عایق الاستومری Kaiflex

برند Kaiflex یکی از مرغوب‌ترین و بهترین عایق‌ها در داخل کشور است، این محصول ساخت کشور آلمان است و شبکه توزیع بسیار خوبی در داخل کشور دارد. در مواقعی مصرف کننده‌ها و مدیران پروژه‌ها برند K-Flex و Kaiflex را با هم اشتباه می‌گیرند و دلیل اصلی آن شباهت اسمی و داشتن بازار قابل توجهی برای هر دو برند در داخل کشور است. این عایق‌ها نیز در دو شکل NBR و EPDM تولید می‌شود و در داخل کشور نیز هر دو برند توزیع می‌شود. Kaiflex بیشتر استانداردهای مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک برند مرغوب را کسب کرده است و به طبع با توضیحاتی که داده شد جز محصولات گران قیمت در صنعت ساختمانی ایران است.

عایق الاستومری Oneflex

این عایق الاستومری محصول کشور ترکیه است، کشور ترکیه در زمینه تولید عایق رشد بسیار خوبی داشته است و سهم زیادی از بازار جهانی را توانسته است در این زمینه به دست آورد، اما همچنان می‌توان گفت که کشور ایتالیا و آلمان در این زمینه پیشرو هستند و تولیدات به مراتب با کیفیت‌تری دارند، کارخانه اصلی شرکت OneFlex در شهر بورسا کشور ترکیه قرار دارد و بیشتر بازار این برند در اروپا است. این محصول نیز به صورت قابل توجهی در داخل کشور نیز  وارد می‌شود. OneFlex از لحاظ کیفی دارای رتبه خوبی است و گواهی فنی راه و مسکن و شهرداری را دارد و مورد تایید مهندسین ناظر ساختمانی است.

علاوه بر عایق‌هایی که در بالا بیان شد و توضیحاتی درباره آنها داده شد، عایق‌هایی نیز وجود دارد که به نام بردن آن بسنده می‌شود. این عایق‌ها نیز در داخل کشور موجود است و البته باید بیان شود که این عایق‌ها نسبت به عایق‌هایی که در بالا نام برده شد از شناخت کمتری و بازار کمتری نیز در ایران برخوردار است.

عایق الاستومری maxfelx

عایق الاستومری durkflex

عایق الاستومری Roka Flex

عایق الاستومری Aeroflex

پیشینه ورود عایق الاستومری به ایران زیاد نیست و همین موضوع سبب شده است که متخصصان کمتری در زمینه نصب و اجرای عایق الاستومری داشت، این یک موضوع اساسی در زمینه عایق کاری با عایق الاستومری است که شامل دو مرحله است:

کارشناسی و انتخاب بهترین نوع عایق به توجه عوامل (محیط، میزان رطوبت، میزان دما، متریال و موادی که باید عایق کاری شود و …)

نصب و اجرای تخصصی با کمترین میزان خطا

در صورت عدم رعایت هر یک از این موارد، عایق سریع‌تر مستهلک شده و دچار خرابی و کاهش کارآیی می‌شود، یکی از عمده مشکلاتی که همواره در صنعت عایق وجود داشته است، خوردگی زیر عایق است، که می‌توان مقاله مربوط به آن را مطالعه کرد. توصیه گروه بازرگانی نیک آراد به مصرف کنندگان، استفاده از عایق‌هایی است که دارای بیمه تضمین کیفیت هستند، بسیاری از عایق‌هایی که در داخل کشور توزیع می‌شوند هیچ‌گونه خدمات پس از فروش و بیمه‌ی تضمین کیفیتی ندارند. عایق الاستومری K-Flex از جمله برندهایی است که 10 سال بیمه تضمین کیفیت بیمه ایران را دارد و گروه صنعتی سانا عایق دارای خدمات پس از فروش بسیار پرقدرتی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیک آراد

شرکت بازرگانی نیک آراد در راستای ارائه محصولات با کیفیت و نوین ساخت و ساز پس از سال ها تحقیق، مطالعه و کسب تجربه از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه تامین متریال ساخت و ساز آغاز نموده و طی سالیان متمادی، همواره در عرضه محصولات نوین این صنعت پیشرو بوده است.این مجموعه در حال حاضر با تکیه بر توانمندی ها، سوابق و دانش فنی مدیران خود، توانسته است با ایجاد روابط همکاری با تولید کنندگان بین المللی و داخلی با مناسب ترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز خود باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید