اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807184117712687

معرفی عایق الاستومری oneflex

کد: 139807184117712687

http://bit.ly/2VIS60r

، تهران , (اخبار رسمی): عایق الاستومری oneflex به عنوان یکی از عایق‌های الاستومری با کیفیت در داخل کشور است که بازار بسیار قابل توجهی نیز دارد. Armacell بیشتر استانداردهای مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک عایق باکیفیت را کسب کرده است و همینطور دارای تاییدیه‌های مورد نیاز داخلی (مانند تاییدیه وزارت راه و شهرسازی ) نیز است.

عایق الاستومری oneflex
عایق الاستومری لوله ای oneflex

توسعه صنعت عایق حرارتی

امروزه استفاده از عایق‌های حرارتی بیش از هر زمان دیگری ضروری‌تر است، رشد زندگی شهری، روند تبدیل کشورهای در حال توسعه به کشورهای توسعه یافته و صنعتی، الزامات دولت‌ها، تلاش برای کاهش میزان مصرف انرژی‌های تجدید ناپذیر، همه و همه دلیلی بر نیاز روزافزون بخش صنعت و ساختمان به استفاده از عایق های حرارتی است. همین امر سبب شده است که انواع مختلفی از عایق‌های حرارتی را داشته باشیم، از عایق‌های پشم سنگ، پشم شیشه تا عایق های الاستومری.

این پارادایم‌ها به مرور زمان منجر به پیشرفت عایق‌های حرارتی شد، تا اینکه نسل جدید عایق‌های حرارتی، یعنی عایق‌های الاستومری وارد بازار شد و توانست بیشتر نواقص عایق‌های سنتی قبل را برطرف کند.

همین رشد به یکباره صنعت عایق حرارتی با روی کار آمدن عایق‌های الاستومری سبب شد تا در زمانی اندک تعداد زیادی کارخانه تولید عایق‌های الاستومری در سرتاسر جهان ایجاد شود. انتخاب از بین برندهای متعدد عایق الاستومری بسیار مشکل است و یکی از دغدغه‌های مصرف کنندگان و مدیران پروژه‌ها انتخاب عایق الاستومری با کیفیت و شناخته شده و همران با تضمین کیفیت است.

از این رو گروه بازرگانی نیک آراد در این مقاله سعی دارد تا یکی از با کیفیت ترین عایق‌های الاستومری را معرفی کرده و توضیحاتی در این باره ارائه دهد.

عایق الاستومری oneflex

عایق الاستومری oneflex محصول کشور ترکیه است، گروه تولیدی armacell یکی از رهبران اصلی در بازار عایق‌های حرارتی است، که از سال 2010 با احداث کارخانه تولید عایق‌های الاستومری در کشور ترکیه در زمینه تولید عایق‌های الاستومری شروع به فعالیت کرد و هم اکنون نقشی بسیار تعیین کننده در زمینه کاهش آلودگی‌های صوتی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کاهش خطر خوردگی زیر عایق و ... ایفا می‌کند. این امر با در اختیار گرفتن سهم قابل توجهی از بازار جهانی عایق‌های الاستومری میسر شد.

گروه تولیدی armacell در 16 کشور و با در اختیار داشتن 23 کارخانه تولیدی جزء بزرگترین تولید کننده‌های عایق الاستومری است. این گروه تولیدی در تولید عایق الاستومری oneflex از به روزترین تکنولوژی‌ها و مهندسین مجرب و کارآزموده بهره برده است تا امروزه موفق به تولید یکی از مرغوبترین عایق‌های الاستومری شده است.

انواع عایق الاستومری oneflex

گروه تولیدی aramcell oneflex تنوع بسیار زیادی در تولید این عایق‌ها دارد. هر چند تمامی عایق‌های الاستومری دارای ضخامت‌ها و قطرهای یکسانی هستند و از یک استاندارد کلی طبعیت می‌کنند اما عایق الاستومری oneflex علاوه بر ضخامت‌ ها و قطرهای استاندارد، در برخی از ضخامت‌های خاص نیز تولید می‌شود و این یک مزیت بزرگ است. علاوه بر آن تمامی محصولات جانبی مورد نیاز برای نصب عایق الاستومری نیز تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

عایق الاستومری oneflex به دو صورت nbr و epdm تولید می‌‌شود. باید این نکته را خاطر نشان کرد که در تولید عایق‌های epdm همواره رسیدن به خلوص بالا بسیار پرهزینه است، پس باید توجه داشت که در خرید عایق‌های epdm باید توجه بسیار بالاتری داشت، زیرا که عایق‌های epdm برخی از برندهای موجود در بازار از لحاظ کیفیت و خلوص دارای کیفیتی بسیار پایین است. اما به جرئت می‌توان گفت عایق الاستومری epdm  oneflx می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد، چرا که این عایق با خلوص بسیار قابل قبولی تولید می‌شود.

عایق الاستومری oneflex به دو صورت رولی و لوله‌ای تولید می‌شود و دارای ضخامت‌های متفاوتی است، عایق‌های الاستومری رولی oneflex در ضخامت‌های 6، 9، 13، 16، 19، 25 میلیمتر تولید می‌شود. عایق‌های الاستومری لوله‌ای oneflex در ضخامت‌های 6، 9، 13، 19، 25، 32 میلیمتر تولید می‌شود.

عایق‌های الاستومری oneflex به صورت روکش آلومینیومی نیز عرضه می‌شوند که انواع آن به صورت زیر است:

  • عایق الاستومری oneflex با روکش آلومینیومی 130 میکرون
  • عایق الاستومری oneflex با روکش آلومینیومی 130 میکرون مسلح
  • عایق الاستومری oneflex با روکش آلومینیومی 230 میکرون
  • عایق الاستومری oneflex با روکش آلومینیومی 230 میکرون مسلح
  • عایق الاستومری oneflex با روکش آلومینیومی 400 میکرون

تعدد برندهای عایق الاستومری باعث شده است که تولید کننده‌ها همواره در انتخاب عایق الاستومری مناسب دچار مشکل شوند.

عایق الاستومری oneflex به عنوان یکی از عایق‌های الاستومری با کیفیت در داخل کشور است که بازار بسیار قابل توجهی نیز دارد. oneflex استانداردهای لازم برای تبدیل شدن به یک عایق باکیفیت را کسب کرده است و همینطور دارای تاییدیه‌های مورد نیاز داخلی (مانند تاییدیه وزارت راه و شهرسازی ) نیز است و مدیران پروژه‌ها، پیمانکاران و فروشندگان می‌توانند با اطمینان خاطر از عایق الاستومری oneflex استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیک آراد

شرکت بازرگانی نیک آراد در راستای ارائه محصولات با کیفیت و نوین ساخت و ساز پس از سال ها تحقیق، مطالعه و کسب تجربه از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه تامین متریال ساخت و ساز آغاز نموده و طی سالیان متمادی، همواره در عرضه محصولات نوین این صنعت پیشرو بوده است.این مجموعه در حال حاضر با تکیه بر توانمندی ها، سوابق و دانش فنی مدیران خود، توانسته است با ایجاد روابط همکاری با تولید کنندگان بین المللی و داخلی با مناسب ترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز خود باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار