کد: 139805203943712825

بررسی فواید روغن آرگان

کد: 139805203943712825

http://bit.ly/31Qdumn

، تهران , (اخبار رسمی): روغن آرگان به سرعت جذب می‌شود و باقیمانده روغنی باقی نمی‌ماند. پس از تمیز کردن پوست با یک پاک کننده طبیعی، می‌توان یک قطره واحد را در کف دست ریخت تا گرم شود و با حرکت دایره‌ای به صورت و گردن خود مالید.

فواید روغن آرگان
بررسی فواید روغن آرگان

1. مرطوب کننده شب

روغن آرگان به سرعت جذب می‌شود و باقیمانده روغنی باقی نمی‌ماند. این روغن را می‌توان به صورت و گردن مالید. در ماه‌های زمستان یا در آب و هوای خشک‌تر، ممکن است به قطره دوم نیاز باشد اما باید به یاد داشت که کم مصرف است. این روغن برای استفاده در اطراف چشم نیز ملایم و بی خطر است.

با استفاده از یک حرکت ضربه زدن، می‌توان یک قطره را از روی بینی به معبد خود زد و دوباره برگرداند. سپس با همان ضربه زدن ملایم، قطره‌ای را زیر چشم خود مالید. ویتامین A و ویتامین E می‌تواند به کاهش چین و چروک‌های ریز و مرطوب نگه داشتن این ناحیه کمک کند. به علاوه، یک مطالعه در سال 2015 نشان می‌دهد که فواید روغن آرگان همچنین دارای اثرات ضد پیری است.

2. تونر پوست

رنگ آمیزی پوست یک گام مهم در روال مراقبت از پوست است. برای درخشش همه جانبه ، 2-4 قطره را به 8 اونس تونر مورد علاقه خود اضافه کرد که بهتر است تونر کاملاً طبیعی بدون مواد شیمیایی باشد.

می‌توان به سادگی 1 فنجان آب جوش را روی یک کیسه چای سبز ریخت و اجازه داد 7-10 دقیقه تند شود. کیسه چای را برداشته و باید اجازه داد تا به دمای اتاق رسد. یک قطره یا دو عدد روغن ضروری مورد علاقه را نیز می‌توان اضافه کرد (پرتقال، لیمو یا درخت چای عالی هستند) و 2-4 قطره روغن آرگان در یک ظرف قرار داد. صبح و شب بعد از تمیز کردن و قبل از مرطوب کردن استفاده کرد.

3. ظریف

برای تجربه فواید روغن آرگان هنگام لکه گیری، فقط 1 قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای را با چند قطره روغن آرگان در دست مخلوط کرد. به مدت دو تا چهار دقیقه با حرکت دایره‌ای صورت خود را مالش داد. به مناطق مستعد آکنه و مناطقی که خشک هستند توجه ویژه‌ای باید داشت. با آب گرم آب کشی باید کرد و بعد به آرامی خشک شود.

لایه برداری منظم به از بین بردن سلول‌های مرده پوست و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک می‌کند و چهره‌ای جوانتر و شاداب‌تر به افراد می‌دهد. با کمک قند قهوه‌ای، مواد مغذی روغن آرگان به راحتی جذب پوست می‌شود.

افرادی که آرنج یا پاشنه خشک دارند (یا در حین پدیکور در خانه) کمی بیشتر می‌توانند مخلوط کنند تا پوست خشک و مرده را ماساژ دهد.

4- داروی ضد آکنه

خبرهای خوبی برای هر کسی که از آکنه رنج میبرد این است که ثابت شده روغن آرگان باعث کاهش سطح سبوم در افراد دارای پوست روغنی می‌شود.  زنانی که قبلاً هرگز آکنه نداشته‌اند، در دهه 30 و 40 این بیماری را پیدا می‌کنند و درمان آن اغلب دشوار است.

کرم‌های شیمیایی می‌توانند گران باشند و در دراز مدت واقعاً بیشتر از خیر آسیب می‌رسانند. مقدار بالای اسید لینولئیک روغن آرگان به کاهش التهاب ناشی از آکنه کمک می‌کند.

افرادی که با آکنه مبارزه می‌کنند، بهتر است روغن آرگان را به لیست داروهای خانگی خود برای آکنه اضافه کنند. یک قطره در کف دست خود قرار داده و کمی به راحتی به قسمت‌های مورد نظر می‌توان زد. برای مبارزه با سرهای سرسخت یا مداوم سفید، حتماً از تونر و چند قطره روغن درخت چای استفاده شود.

روغن درخت چای با داشتن محتوای آنتی اکسیدانی غنی و خاصیت ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچ، فواید روغن آرگان را به زیبایی تکمیل می‌کند. می‌توان ضمن کاهش التهاب و زخم، در مبارزه با آکنه‌های سرسخت پیروز شد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت عطاری نسیم به آدرس atarinasim.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطاری نسیم

به اندازه فصل بهار از عطاری نسیم لذت ببرید این روز هاکه گسترش فضای مجازی باعث دگرگونی روش های خرید شده و کشور ما نیز ایران به سمت خرید اینترنتی سوق پیدا کرده است بر خود واجب دانستیم نسبت به تناسب خواسته های شما بهترین فروشگاه اینترنی تحت عنوان فروشگاه انلاین عطاری نسیم را افتتاح کنیم .عطاری نسیم یک فروشگاه اینترنی امن ضمن تظمین اصالت تمامی کالاها به شما اطمینان میدهد محصولی به بهترین کیفیت و قیمتی مناسب را عرضه میکند تا بتوانید خرید اینترنتی لذت بخشی را تجربه کنید .فروشگاه عطاری نسیم کار خود را از سال 95 به صورت فروش عمده ای به مغازه دارن عطاری اغاز نموده است .در مرکز خرید خرید اینترنتی عطاری نسیم میتوانید انواع محصولات ارگانیک را که در دسته های مختلف اعم از تغذیه سالم تناسب اندام رژیم و غیره با اطمینان کامل از کیفیت و نشان استاندارد دریافت و از خرید خود لذت ببرید.ما در عطاری نسیم جلب رضایت حداکثری خریداران را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و تلاش میکنیم تا با ارایه خدماتی مطلوب از تمامی مراحل خرید اینترتی از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشید باور داریم که موفقیت ما تنها در سایه رضایتمندی شما خریداران محترم حاصل میشود.

منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی