کد: 139806244043612825

خواص روغن کرچک برای پوست

کد: 139806244043612825

http://bit.ly/32MASl0

، تهران , (اخبار رسمی): روغن کرچک از روغن‌های فوق العاده مفید است که از دیرباز برای درمان انواع اختلالات و بیماری‌های پوستی استفاده شده است. روغن کرچک از دانه‌های گیاه کرچک به دست می‌آید.

خواص روغن کرچک برای پوست
خواص روغن کرچک برای پوست

از جمله خواص روغن کرچک می‌توان به درمان انواع درد و عفونت قارچی، میگرن، آکنه و جوش، کاهش چین و چروک و سیاهی دور چشم، زایمان راحت و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

خواص روغن کرچک برای پوست

قبل از اعمال موضعی هر گونه ماسک یا ضماد روی پوست صورت و سایر نقاط حساس بدن، حتما اندکی از آن را روی بخش کوچکی از پوست دست تست کرده و 20 دقیقه منتظر ماند تا از عدم حساسیت پوست مطمئن شد.

  • درمان آکنه

روغن کرچک درمان خانگی عالی برای آکنه و جوش است که باعث می‌شود آلودگی، سلول‌های مرده پوست و باکتری‌های سطح پوست از بین رفته و پوست را صاف و لک های صورت را برطرف می کند.

ماسک آکنه: باید صورت  را روی کاسه آب جوش گرفته و با حوله آن را پوشاند تا بخار آب منافذ پوست را باز کند. بعد از چند دقیقه پارچه‌ای را با آب گرم مرطوب کرده، به مقدار اندکی روغن کرچک آغشته کرد و به آرامی و با حرکات دایره‌ای روی پوست مالید.

اجازه داد یک شب به همین حالت باقی بماند. روز بعد با حوله مرطوب صورت خود را پاک کرده و با آب سرد شست تا منافذ پوست بسته شود. بعد از خشک کردن از پاک کننده صورت استفاده شود تا بقایای روغن کرچک کاملا پاک شود. برای نتیجه بهتر این کار را 10 تا 14 روز تکرار کرد.

  •  درمان خطوط سفید پوست یا استریا

خطوط سفید به خاطر کشش پوست و معمولا در دوران بارداری یا افزایش وزن سریع ایجاد می‌شود. عوامل دیگر همچون افزایش سن، عدم تعادل هورمونی، کاهش وزن ناگهانی و تورم نیز ممکن است باعث بروز این خطوط ناخوشایند شود. اسیدهای چرب موجود در روغن کرچک مرطوب کننده عالی و درمان خانگی خط های سفید پوست است.

روش استفاده: یک قاشق روغن کرچک را با 2 قاشق روغن نارگیل یا بادام مخلوط کرده و روی مناطق آسیب دیده پوست مالید. روی پوست را با پارچه پنبه‌ای نازک پوشاند و حدود 20 دقیقه منتظر ماند. اگر از پد گرم یا بطری آب گرم روی آن استفاده شود نتیجه بهتری خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطاری نسیم

به اندازه فصل بهار از عطاری نسیم لذت ببرید این روز هاکه گسترش فضای مجازی باعث دگرگونی روش های خرید شده و کشور ما نیز ایران به سمت خرید اینترنتی سوق پیدا کرده است بر خود واجب دانستیم نسبت به تناسب خواسته های شما بهترین فروشگاه اینترنی تحت عنوان فروشگاه انلاین عطاری نسیم را افتتاح کنیم .عطاری نسیم یک فروشگاه اینترنی امن ضمن تظمین اصالت تمامی کالاها به شما اطمینان میدهد محصولی به بهترین کیفیت و قیمتی مناسب را عرضه میکند تا بتوانید خرید اینترنتی لذت بخشی را تجربه کنید .فروشگاه عطاری نسیم کار خود را از سال 95 به صورت فروش عمده ای به مغازه دارن عطاری اغاز نموده است .در مرکز خرید خرید اینترنتی عطاری نسیم میتوانید انواع محصولات ارگانیک را که در دسته های مختلف اعم از تغذیه سالم تناسب اندام رژیم و غیره با اطمینان کامل از کیفیت و نشان استاندارد دریافت و از خرید خود لذت ببرید.ما در عطاری نسیم جلب رضایت حداکثری خریداران را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و تلاش میکنیم تا با ارایه خدماتی مطلوب از تمامی مراحل خرید اینترتی از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشید باور داریم که موفقیت ما تنها در سایه رضایتمندی شما خریداران محترم حاصل میشود.

منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی