کد: 139806254049412825

خواص روغن مار برای مو

کد: 139806254049412825

http://bit.ly/2kJ89gG

، تهران , (اخبار رسمی): روغن مار از چربی مار آبی چینی به دست می‌آید. البته روغن مارهای دیگر که از مار بوآ، مار دریایی و گونه‌های دیگر به دست می‌آید نیز وجود دارد. این چربی، فرآوری شده و به روغن غلیظ تبدیل شده که دارای سطح بالایی از یک اسید چرب امگا ۳ به نام ایکوزا پنتانوئیک اسید (EPA) است و خواصی برای سلامتی انسان دارد.

خواص روغن مار برای مو
خواص روغن مار برای مو

عبارت « روغن مار» قرن‌ها برای توصیف درمان‌های پزشکی جعلی به کار می‌رفته است و با ارزش درمانی تقلبی ارتباط داشته است. در گذشته، این عبارت، واقعی بوده است. روغن مار خواص مشخصی برای سلامتی دارد. البته در صورتی که محصول مجازی را مصرف کرد که واقعا از مار گرفته شده باشد. اسید چرب موجود در روغن مار واقعی را می‌توان به صورت موضعی برای درمان برخی مشکلات به کار برد و باید آن را جدا از نوع تقلبی که تاریخچه منفی دارد نظر گرفت.

خواص روغن مار برای مو

۱. راهی برای داشتن موی سالم

روغن مار نه تنها برای پوست بلکه برای مو نیز مفید است. اسیدهای چرب امگا۳ موجود در روغن مار برای جلوگیری از ریزش مو و تامین مواد مغذی برای پوست سر، از طریق افزایش سلامت فولیکول‌های مو موثر است. بنابراین می‌توان از  مشکلاتی مانند ریزش مو، شوره و بی‌طراوتی مو جلوگیری کرد.

۲. مو را مرطوب می‌کند

روغن دوست خوبی برای زیبایی طبیعی مو به حساب می‌آید. بنابراین، باور بر این است که استفاده از روغن مار در مرطوب ساختن مو موثر است. آیا موی مستحکم طبیعی با موهای مرطوب ارتباط ندارد؟ چرا دارد؛ پس، می‌توان روغن مار را روی موها مالید. به علاوه، روغن‌های طبیعی بسیار دیگری نیز وجود دارد که برای سلامت طبیعی موها خوبند مانند روغن آرگان و روغن درخت چای.

۳. از شکستگی مو جلوگیری می‌کند

چنین شایع شده است که شکستگی مو اساسا به خاطر خشک شدن بیش از حد مو اتفاق می‌افتد. حتی در نوع موی خشک نیز می‌توان از این مشکل پیشگیری کرد. اگر از کارهای آرایشی، رنگ کردن مو و … بیش از حد خودداری شود و در عوض به طور منظم برنامه‌ای برای ترمیم مو داشت. یکی از درمان‌های ساده برای اجتناب از شکنندگی مو به خاطر خشکی استفاده از روغن مار است.

۴. به درخشندگی مو کمک می‌کند

موی درخشان طبیعی حاکی از داشتن موهایی سالم است. استفاده از روغن مار برای موها می‌تواند درخشندگی طبیعی را به موها باز گرداند. توانی اسیدهای چرب در شکل دهی اطراف مو آن را قادر می‌سازد که درخشندگی طبیعی خود را حفظ کند.

۵. سلامت پوست سر را بهبود می‌بخشد

برای داشتن موهایی سالم نه تنها روی خود موها بلکه روی پوست سر نیز می‌توان آن را  اعمال کرد. پوست سر سالم برای تقویت سلامت مو حائز اهمیت است. فقط کافی است مقدار کمی روغن مار را روی پوست سر خود مالید تا مرطوب و سالم شود. بیش از اندازه روغن مصرف نشود چون ممکن است موها چرب شوند.

۶. از در هم تنیدگی موها جلوگیری می‌کند

علاوه بر دلیل سلامتی، آدم‌ها از روغن مو برای جلوگیری از در هم تنیدگی آن‌ نیز استفاده می‌کنند. روغن مار می‌تواند در امتداد طول مو یک پوشش تشکیل دهد و باعث نرمی و انعطاف پذیری آن شود. این پوشش همچنین از موها در برابر مواد شیمیایی مضر و تابش نور آفتاب محافظت خواهد کرد. بنابراین، می‌تواند موها را بدون وزوزی شدن مرطوب سازد. چه راهکار زیرکانه‌ای برای داشتن موهایی نرم و انعطاف پذیر!

۷. به رشد مو کمک می‌کند

علاوه بر جلوگیری از مشکل ریزش مو، استفاده از روغن مار می‌تواند به رشد موها نیز کمک زیادی کند. این روغن رشد مو را تحریک و آن را تقویت می‌کند. به این روش، می‌توان از دست مشکل ریزش مو موقتا خلاص و موهایی سالم و طبیعی داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطاری نسیم

به اندازه فصل بهار از عطاری نسیم لذت ببرید این روز هاکه گسترش فضای مجازی باعث دگرگونی روش های خرید شده و کشور ما نیز ایران به سمت خرید اینترنتی سوق پیدا کرده است بر خود واجب دانستیم نسبت به تناسب خواسته های شما بهترین فروشگاه اینترنی تحت عنوان فروشگاه انلاین عطاری نسیم را افتتاح کنیم .عطاری نسیم یک فروشگاه اینترنی امن ضمن تظمین اصالت تمامی کالاها به شما اطمینان میدهد محصولی به بهترین کیفیت و قیمتی مناسب را عرضه میکند تا بتوانید خرید اینترنتی لذت بخشی را تجربه کنید .فروشگاه عطاری نسیم کار خود را از سال 95 به صورت فروش عمده ای به مغازه دارن عطاری اغاز نموده است .در مرکز خرید خرید اینترنتی عطاری نسیم میتوانید انواع محصولات ارگانیک را که در دسته های مختلف اعم از تغذیه سالم تناسب اندام رژیم و غیره با اطمینان کامل از کیفیت و نشان استاندارد دریافت و از خرید خود لذت ببرید.ما در عطاری نسیم جلب رضایت حداکثری خریداران را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و تلاش میکنیم تا با ارایه خدماتی مطلوب از تمامی مراحل خرید اینترتی از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشید باور داریم که موفقیت ما تنها در سایه رضایتمندی شما خریداران محترم حاصل میشود.