اطلاعات تماس
  • 021224*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805263959312862

نظر کارشناسان حرفه‌ای را درباره ایده و نقشه راه کسب‌و‌کار جویا شوید

کد: 139805263959312862

http://bit.ly/31M6W88

، تهران , (اخبار رسمی): صاحبان کسب‌و‌کارهای موفق می‌دانند چکش‌کاری ایده‌ها و طراحی دقیق نقشه راه، ابزارها و بوم‌های کسب‌و‌کار در همان گام‌های آغازین، تا چه اندازه می‌تواند ریسک شکست کسب‌و‌کار را کاهش دهد. اما چگونه می‌توان بازبینی دقیقی روی ایده‌های خام اولیه و محتوای بوم‌ها و ابزارهای ساخته شده داشت؟

نظر کارشناسان حرفه‌ای را درباره ایده و نقشه راه کسب‌و‌کارتان جویا شوید
بیزنگار پلتفرم راه‌اندازی و توسعه کسب و کار

آیا کسب‌وکار در مسیر درستی قرار دارد؟

نقطه آغازین راه‌اندازی و توسعه کسب‌و‌کارهای پول‌ساز امروز، جرقه یک ایده‌ی خام در ذهن خالق آن بوده است. ایده‌ای که در ابتدا کمتر مورد استقبال قرار گرفته اما درست مثل موتور مولد انرژی، کارآفرین را تشویق به چکش‌کاری ایده و ترسیم و بازبینی نقشه راه کسب‌و‌کار کرده است.

صاحبان کسب‌و‌کارهای موفق می‌دانند چکش‌کاری ایده‌ها و طراحی دقیق نقشه راه، ابزارها و بوم‌های کسب‌و‌کار در همان گام‌های آغازین، تا چه اندازه می‌تواند ریسک شکست کسب‌و‌کار را کاهش دهد.

اما چگونه می‌توان بازبینی دقیقی روی ایده‌های خام اولیه و محتوای بوم‌ها و ابزارهای ساخته شده داشت؟ 

نظر کارشناسان حرفه‌ای را در این‌باره جویا شوید

برای این منظور به ارزیابان حرفه‌ای نیاز است. افراد با تجربه و متخصصی که با مطالعه ایده و بوم‌های کسب‌وکار، خلا‌ها، کاستی‌ها و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و با بازخوردهای کارشناسانه‌شان بتوانند افراد را در مسیر راه‌اندازی و توسعه کسب‌و‌کار هدایت کنند.

حالا نوبت این است که ایده و ابزارهای کسب‌وکار ارزیابی شود

دیگر فرقی نمی‌کند که شخص فارغ‌التحصیل رشته کارآفرینی باشد یا بانوی خانه‌داری که ایده‌ خلاقانه‌ کسب‌وکار خانگیش را در سر می‌پروراند. شاید هم کسب‌و‌کار خود را پیش‌تر راه‌اندازی کرده و اکنون در میانه مسیر قرار دارد.

چه کسب و کار در ابتدای مسیر راه‌اندازی باشد و چه در میانه راه، می‌توان ایده‌ها،‌ ابزارها و روند کلی کسب‌و‌کار را توسط کارشناسان مربوطه ارزیابی کرد.

پلتفرم بیزنگار با افزودن امکان «ارزیابی ابزارها و بوم‌های ساخته شده»، فرصت ارسال و ارزیابی ایده‌ها، ابزارها و بوم‌های اولیه (ابزار ایده‌پردازی، ابزار طرح کسب‌و‌کار، بوم مدل کسب‌و‌کار،‌ بوم ارزش پیشنهادی و ...)‌ را توسط کارشناسان متخصص فراهم کرده است.

به کمک قابلیت جدید «ارزیابی ابزارها» در بیزنگار می‌توان:

  • محتوای ابزارها و بوم‌های کسب‌و‌کار را تکمیل کرد
  • آن‌ها را برای کارشناسان باتجربه و متخصص ارسال کرد
  • نظرات و بازخوردهای‌شان را در قالب یک «گزارش تکمیلی» دریافت کرد
  • ابزارهای ساخته شده اولیه را ویرایش کرد و دقت و کیفیت آنها را افزایش داد 
  • شانس موفقیت کسب‌وکار را چند برابر کرد

اگر شخصی واقعا به فکر راه‌اندازی و توسعه کسب‌و‌کاری موفق و پول‌ساز است، می‌تواند از این قابلیت تازه نهایت استفاده را ببرد.

برای این منظور باید به ترتیب زیر عمل کرد:

۱. در بیزنگار ثبت نام کرده و وارد پنل کاربری‌ خود شد.

۲. ایده یا کسب‌وکار را در قالب ابزار مورد نظر (ابزار ایده‌پردازی، طرح کسب‌و‌کار،‌ بوم مدل کسب‌و‌کار، بوم ارزش پیشنهادی و ...) ساخت.

۳. از طریق گزینه «ارزیابی ایده‌» درخواست‌ را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان مربوطه بود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیزنگار

تنوعی از ابزارهای آنلاین برای ایده‌پردازی، مدل‌سازی، امکان‌سنجی، طرح‌ریزی، برنامه‌ریزی و راه‌اندازی کسب‌وکار در اختیار شماست. ابزارهای کاربردی را آنلاین طراحی کنید و با تشکیل اتاق فکر با سایرین همفکری کنید و با بیزنگار گروهی با مشتریان، دانشجویان و همکاران‌تان به صورت سازنده تعامل نمایید.

اطلاعات تماس
  • 021224*****
[نمایش اطلاعات]