اطلاعات تماس
  • 021224*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806023979612862

ایده‌ی کسب و کار خود را بپزید!

کد: 139806023979612862

http://bit.ly/327hEGE

، تهران , (اخبار رسمی): همان‌طور که خوردن لازانیای نپخته و خام خوشایند نیست، ایده‌های خام و نپخته هم راه به جایی نمی‌برند و البته برای دیگران هم جذاب نخواهند بود. حالا نوبت این است که ایده‌ کسب‌وکار را بپزید!

ایده‌ّای خود را بپزید
ایده‌های کسب و کارتان را در فر بیزنگار بپزید!

صاحبان کسب‌و‌کارهای موفق، آشپزهای زبردستی در پختن ایده‌های اولیه‌شان هستند. آنها می‌توانند ایده‌های اولیه خود را به ایده کسب‌و کاری تبدیل کرده و سپس به محصولی کاربردی برسند و آن را روانه‌ی بازار کنند

ورقه‌های لازانیا، کمی گوشت چرخ شده،‌ فلفل دلمه‌ای، کمی پنیر پیتزا و...! همه چیز برای تهیه یک ناهار خوشمزه و به یاد ماندنی آماده‌ است. فقط باید مواد اولیه درکنار هم قرار بگیرند و پخته شوند.

همان‌طور که خوردن لازانیای نپخته و خام خوشایند نیست، ایده‌های خام و نپخته هم راه به جایی نمی‌برند و البته برای دیگران هم جذاب نخواهد بود.

اگر چه هر کدام از مواد اولیه غذای من طعم و عطر منحصر به فرد خود را دارند، ولی وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند و پخته می‌شوند، اثری تازه خلق می‌کنند، با طعم، عطر و ظاهری متفاوت! ایده‌های خام هم از این قاعده مستثنی نیستند.

حقیقت این است که از میان هزاران ایده، تنها تعداد محدودی با موفقیت به مرحله اجرا می‌رسند. صاحبان کسب‌و‌کارهای موفق، آشپزهای زبردستی در پختن ایده‌های اولیه‌شان هستند. تا‌ آنجا که می‌توانند ایده‌های اولیه خودشان را به یک ایده کسب‌و کاری تبدیل کرده و سپس به محصولی کاربردی برسند و آن را روانه‌ی بازار کنند.

حالا نوبت این است که ایده‌ کسب و کار خود را بپزید!

ظرف لازانیا را باید داخل فر گذاشت. به زودی ناهار آماده سرو می‌شود. حالا نوبت پختن ایده‌های خام در فر ایده‌هاست. «فر ایده‌ها» عنوانی است که برای پلتفرم «بیزنگار» انتخاب شده است. بیزنگار با امکاناتی که در اختیار صاحبان ایده قرار می‌دهد، سرعت و کیفیت پختن ایده‌ها را چند برابر می‌کند و شانس راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق را افزایش می‌دهد.

در این پلتفرم می‌توان به کمک ابزارهای مرتبط با ایده ورزی، تبدیل ایده اولیه و خام به یک ایده کسب و کاری و ... من جمله مدل کسب‌وکار، طرح کسب‌و‌کار، بوم ارزش پیشنهادی، بوم ناب؛ ایده‌پردازی و ... ایده‌ها را پخت. به علاوه در طی این مسیر می‌توان از کمک افراد خبره، متخصصان یا دوستان‌ و ...  کمک گرفت.

مطالب آموزشی بیزنگار مسیر و فرآیند ایده ورزی و رساندن ایده به کسب و کار را خیلی ساده و راحت کرده است. خلاصه اینکه اگر شخصی، واقعا ایده‌ای دارد و به فکر تبدیل آن به یک کسب و کار است بهتر است به biznegar.com سر بزند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیزنگار

تنوعی از ابزارهای آنلاین برای ایده‌پردازی، مدل‌سازی، امکان‌سنجی، طرح‌ریزی، برنامه‌ریزی و راه‌اندازی کسب‌وکار در اختیار شماست. ابزارهای کاربردی را آنلاین طراحی کنید و با تشکیل اتاق فکر با سایرین همفکری کنید و با بیزنگار گروهی با مشتریان، دانشجویان و همکاران‌تان به صورت سازنده تعامل نمایید.

اطلاعات تماس
  • 021224*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار