اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805263960012786

تفریحات رایگان استانبول را بشناسید

کد: 139805263960012786

http://bit.ly/31NWzR9

، تهران , (اخبار رسمی): وجود جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید، غذاها و شیرینی‌های خوشمزه و تفریحاتی جذاب و نزدیکی استانبول به ایران و آسان بودن سفر به آن باعث شده تا این شهر همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای ایرانیان باشد.

تفریحات رایگان استانبول را بشناسید
تفریحات رایگان استانبول را بشناسید
تفریحات رایگان استانبول را بشناسید
تفریحات رایگان استانبول را بشناسید
تفریحات رایگان استانبول را بشناسید
تفریحات رایگان استانبول را بشناسید

در ادامه گزینه‌های رایگان گردش و خوشگذرانی در استانبول معرفی شده است. 

جاذبه‌هایی که بازدید از آنها رایگان است

استانبول شهری کهن است و به همین دلیل جاذبه‌های تاریخی زیادی در خود دارد که برای خرید بلیت آنها باید هزینه پرداخت کرد. این درحالی است که بخش بزرگی از جاذبه‌های این شهر را مساجد و بناهای مذهبی استانبول تشکیل می‌دهند و اکثر آنها هزینه بازدید ندارند.

یکی از این جاذبه‌های رایگان، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی یکی از باشکوه ترین و خوش عکس ترین بناهای ترکیه به شمار می‌رود و معماری شگفت انگیز آن افراد را انگشت به دهان می‌گذارد.

مسجد دولماباغچه هم از نظر معماری یکی از شاخص ترین بناهای استانبول است و بازدید از آن هزینه‌ای ندارد. می‌توان بدون پرداخت هزینه از  یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های استانبول بازدید کد که مسجد اورتاکوی نام دارد. کسی بابت تماشای پل زیبای بسفر نیز پولی نمی‌گیرد.

به محله‌های توریستی سر بزنید

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به استانبول پیاده‌گردی و گشت و گذار در محله‌های معروف آن است. محله بالات با ساختمان‌های رنگی حال و هوای بازدیدکنندگان را عوض می‌کند. خانه‌های رنگی و شاد این محله، از شاخصه‌های آن محسوب می‌شوند و از دلایل جذب گردشگران هستند. در این محله تاریخی می‌توان تعداد زیادی کنیسه، کلیسا و مسجد پیدا کرد و از قدم زدن در کوچه و پس کوچه‌های باریک آن لذت برد.

محله اورتاکوی هم با وجود مسجد، اسکله، مرغان دریایی و پل بسفر، در میان گردشگران منطقه محبوبی برای پیاده روی به شمار می‌رود. گالاتا هم یکی از محله‌های جذاب و پرجنب و جوش استانبول است که به افراد فرصت آشنایی با حال و هوای مردم این شهر و فرهنگ آنها را می‌دهد. با قدم زدن در کوچه‌های سنگ فرش شده این محله می‌توان از دیدن جلوه‌های زیبای آن غرق در لذت شد. می‌توان دید که به جای صرف هزینه در مجموعه‌های تفریحی استانبول، گزینه‌های دیگری هم برای خوشگذرانی وجود دارند.

شب گردی در استانبول را از دست ندهید

یکی از لذت بخش ترین تفریحات شبانه استانبول، خیابان گردی در آن است. با تاریک شدن هوا به سراغ خیابان استقلال می‌توان رفت که معروف ترین خیابان استانبول است و روزانه 3 میلیون بازدید کننده دارد. اگر در این خیابان برای شکم گردی، خرید و استفاده از کافه‌ها و ... هم هزینه نکرد باز هم می‌توان در آن لحظات خوشی داشت.

اینجا محل جذابی برای تماشای اجراهای خیابانی است و هنرمندانی در جای جای آن دیده می‌شوند که به نواختن موسیقی مشغولند و گوشه‌ای از استعداد خود را به نمایش می‌گذارند. سواحل استانبول هم مکان خوبی برای شب گردی هستند. مثلا می‌توان به ساحل زیبا، تمیز و شنی فلوریا در حاشیه دریای مرمره رفت که زمانی مکان محبوب آتاتورک برای استراحت بود. ساحل فلوریا، درون شهر استانبول قرار دارد و در صورتی که افراد زمان ندارند تا به سواحل اطراف شهر بروند، می توانند بر روی آن حساب کنند.

اینها پیشنهاداتی برای خوشگذرانی رایگان در شهر استانبول بودند که می‌توان با استفاده از آنها هزینه‌های خود را کنترل کرد. برای برنامه ریزی سفر به این شهر می‌توان به سایت کارناوال سر زد و با انتخاب استانبول به اطلاعاتی از قبیل هزینه‌ها و راه‌های سفر به این شهر، فهرست جاذبه‌ها، وضعیت حمل و نقل عمومی و ... دسترسی پیدا کرد. افرادی که به زبان انگلیسی آشنا هستند می‌توانند به وبسایت‌های بین المللی مانند لونلی پلنت هم مراجعه کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کارناوال به ادرس www.karnaval.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارناوال

گردشگری و تفریحی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]