اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806164020312786

پیشنهادهایی برای شب گردی در کیش

کد: 139806164020312786

http://bit.ly/2Od6Ti9

، تهران , (اخبار رسمی): جزیره کیش یکی از شناخته شده ترین مقاصد سفر در میان ایرانی هاست. این جزیره به دلیل داشتن محیطی آرامش بخش و امکانات بسیار مناسب رفاهی و تفریحی توانسته جایگاه خوبی در گردشگری به دست آورد.

پیشنهادهایی برای شب گردی در کیش
پیشنهادهایی برای شب گردی در کیش
پیشنهادهایی برای شب گردی در کیش
پیشنهادهایی برای شب گردی در کیش
پیشنهادهایی برای شب گردی در کیش
پیشنهادهایی برای شب گردی در کیش

یکی از جذابیت‌های این جزیره شب‌های زیبا و آرام آن است؛ در این مطلب تعدادی از تفریحات شبانه کیش معرفی می‌شود  تا در شب‌های جزیره بتوان حسابی خوش گذارند.

رایگان، در شب‌های جزیره خوش بگذرانید

برای داشتن لحظات خوب لازم نیست حتما با جیب پرپول به سراغ تفریحات گران جزیره رفت. شب‌های کیش به خودی خود جذاب و دوست داشتنی هستند و حال و هوای خاصی دارند. کافی است در این جزیره به گشت و گذار پرداخت و شاهد جریان زندگی در شب بود. در خیابان‌ها قدم زد و از چراغانی شبانه جزیره و شور و حال مردم لذت برد. سر زدن به ساحل های کیش را فراموش نکرد. یکی از آنها را انتخاب کرد، یک جای دنج و مناسب در آن یافت و به تماشای خلیج فارس و امواجش مشغول شد. اگر شخصی مکان‌های شلوغ و پرهیاهو را می‌پسندد می‌تواند به اسکله برود که مردم بیشتری به آنجا می‌روند و به تفریح و خوش گذرانی می‌پردازند. این جزیره میزبان برنامه‌های خیابانی هم است. اگر اخبار برنامه‌ها  دنبال شود، می‌توان به موقع، خود را به آنها رسانید. به مراکز خرید هم سر زد؛ اگر از میان این مراکز، بازار پردیس انتخاب شود، به نوعی شانس تماشای برج ایفل کیش فراهم شده است.

برنامه‌ها و جنگ‌های شبانه کیش را فراموش نکنید

جنگ‌ها و برنامه‌های شبانه از گزینه‌های تفریح در کیش به حساب می‌آیند که برخی بر روی کشتی‌های تفریحی و برخی دیگر در رستوران‌ها و دیگر محیط‌های سرپوشیده برگزار می‌شوند. تئاترهای کمدی، استندآپ، موزیک، مسابقه، شعبده بازی و ... از برنامه‌های جنگ‌های شبانه کیش به شمار می‌روند و لحظات خوش و شادی را به مسافران هدیه می‌دهند. بسته به بودجه و علایق می‌توان بلیت یکی از این برنامه‌ها را تهیه کرد و ساعاتی از شب را در کنار دوستان یا خانواده  خوش گذراند. در کشتی‌های تفریحی علاوه بر لذت بردن از جنگ شبانه، می‌توان گشتی هم در خلیج فارس زد و غذاهای خوشمزه جنوبی را هم امتحان کرد. جزیره کیش در برخی ایام سال، میزبان کنسرت‌ها هم می‌شود؛ باید گوش به زنگ بود تا اگر خواننده مورد علاقه در کیش کنسرت داشت، آن را از دست نداد. حواس خود را به برنامه‌های رستوران‌های کیش نیز داشت چرا که برخی از آنها علاوه بر سرو غذا برنامه موسیقی سنتی و اجرای گروه‌های موسیقی را نیز دارند.

به سراغ جاذبه‌های تاریخی بروید

بیشتر مردم، کیش را به خاطر تفریحات آبی، پلاژها و فضای آرامش بخش آن می‌شناسند و کمتر اطلاعی از جاذبه‌های تاریخی جزیره دارند. یکی از جذابیت‌های شب‌گردی در جزیره این است که می‌توان به جاهای تاریخی کیش هم سر زد. یکی از این مکان‌ها، کاریز کیش است که تا ساعت 22:00 از بازدیدکنندگان میزبانی می‌کند. این جاذبه بیش از 2500 سال قدمت دارد و نمونه‌ای جذاب از هنر حفر قنات در ایران به شمار می‌رود. یکی دیگر از این مکان‌ها آب انبار تاریخی کیش است که در شب‌ها جلوه‌ای چشم نواز پیدا می‌کند و سوژه خوبی برای عکاسی محسوب می‌شود. این اثر 2 گنبد و 5 بادگیر بر فراز خود دارد و در نگاه اول همه را به یاد معماری سنتی یزد می‌اندازد.

با مراجعه به صفحه کیش در سایت‌های بین المللی همچون تریپ ادوایزر در می‌یابید که این جزیره کم کم دارد در میان گردشگران خارجی نیز محبوبیت پیدا می‌کند. علاقه‌مندان به سفر به این جزیره می‌توانند برای آگاهی از دیگر دیدنی‌ها و تفریحات کیش به سایت کارناوال بروند و پس از انتخاب کیش به عنوان مقصد، فعالیت‌ها و جاذبه‌های مورد علاقه خود را پیدا کنند و به همه اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارناوال

گردشگری و تفریحی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی