اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806164020212786

دیدنی‌ها و تفریحات مشهد را بشناسید

کد: 139806164020212786

http://bit.ly/32Nq4mZ

، تهران , (اخبار رسمی): همه مشهد را به عنوان یک مقصد زیارتی و مذهبی می‌شناسند و شاید کمتر کسی علاوه بر استفاده از فضای معنوی حرم امام رضا (ع) به فکر تفریح و بازدید از دیگر جاذبه‌های شهر هم باشد. در اینجا جاذبه‌های متفاوتی که در این دیار وجود دارد و دیدنی‌ها و تفریحات مشهد بررسی شده‌اند.

دیدنی ها و تفریحات مشهد را بشناسید
دیدنی‌ها و تفریحات مشهد را بشناسید
دیدنی ها و تفریحات مشهد را بشناسید
دیدنی‌ها و تفریحات مشهد را بشناسید
دیدنی ها و تفریحات مشهد را بشناسید
دیدنی‌ها و تفریحات مشهد را بشناسید

تاریخ گردی در مشهد

پس از زیارت امام رضا (ع) و لذت بردن از فضای این بارگاه مقدس می‌توان خود را برای سفری جذاب در تاریخ آماده کرد و در همان مجموعه حرم، به دیدن موزه مرکزی آستان قدس رضوی رفت و یا از مسجد گوهرشاد دیدن کرد. در جوار مجموعه می‌توان به سراغ حمام مهدی قلی بیک رفت که به خاطر نقاشی‌های دیوارها و سقفش شهرت دارد و امروزه موزه مردم شناسی مشهد در آن برپاست.

از دیگر جاذبه های تاریخی مشهد می‌توان به خانه تاریخی داروغه اشاره کرد که حال و هوای افراد را حسابی عوض می‌کند و حس نوستالژیک خانه‌های قدیمی را  به ارمغان می‌آورد. آرامگاه نادرشاه افشار نیز در این شهر و در مجموعه باغ موزه نادری واقع شده و جز ده جاذبه برتر مشهد در سایت تریپ ادوایزر است. آرامگاه فردوسی نیز در نزدیکی‌های مشهد است و تجربه‌ای متفاوت را رقم می‌زند.

خوش گذرانی در مراکز خرید

برای خیلی از گردشگران، خرید در مشهد به بازار رضا ختم می‌شود و بیشتر مردم در سفر به این شهر، سری هم به این بازار می‌زنند. در این سال‌ها در مشهد هم مانند دیگر شهرهای بزرگ، مراکز خریدی ساخته شده که تفریحات متنوعی در خود دارند و می‌توانند ساعت‌ها افراد را سرگرم کنند. با مراجعه به این مراکز هم می‌توان خریدی خوب داشت و هم زمانی را به خوش گذرانی اختصاص داد. در میان مرکز خریدهای مشهد می‌توان به مجتمع وصال اشاره کرد که علاوه بر برخورداری از صدها فروشگاه، شهربازی، زمین بازی کودکان و پارک علمی پروفسور بازیما را در خود دارد و رستوران معروفی نیز در آن واقع شده است. بزرگ بازار اطلس نیز دیگر مرکز خرید مشهد است که فودکورت و سینما دارد.

تفریحات مشهد

بازدید از جاذبه‌های تاریخی و خوشگذرانی در مراکز خرید، تنها گزینه‌های تفریح و سرگرمی در مشهد نیستند و این دیار گزینه‌های دیگری نیز برای خلق یک روز خاطره انگیز در خود دارد. در این شهر می‌توان به سراغ پارک‌های آبی رفت و با سپری کردن ساعاتی هیجان انگیز، آدرنالین خون را بالا برد. شهربازی پارک ملت مشهد نیز نباید فراموش شود.

جایی که به عنوان یکی از بهترین، بزرگترین و پرطرفدارترین شهربازی‌های ایران شناخته می‌شود و ساعاتی مفرح را می‌توان آنجا داشت. در نزدیکی‌های مشهد هم می‌توان به مجموعه چالیدره رفت که در طرقبه و در کنار دریاچه سد چالیدره قرار دارد و به افراد فرصت تجربه قایق سواری، لنج تفریحی، ترن هوایی، تله‌سیژ، بانجی جامپینگ، ماهیگیری، زیپ لاین و ... را می‌دهد.

برای برنامه ریزی سفر به مشهد، بهتر است در کنار زیارت حرم امام رضا (ع) زمانی را هم به دیگر دیدنی‌ها و تفریحات مشهد اختصاص داد.

با مراجعه به سایت کارناوال و انتخاب شهر مشهد، هم به فهرست و اطلاعات جاذبه‌ها و سرگرمی‌های این شهر می‌توان دسترسی داشت و هم می‌توان اطلاعاتی را درباره مشهد، حمل و نقل عمومی و سوغات و ... آن به دست آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارناوال

گردشگری و تفریحی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]