اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805273966312897

سازمان FDA آمریکا ورزش ایکس‌بادی را تایید کرد

کد: 139805273966312897

http://bit.ly/2ZGBkiI

، (اخبار رسمی): دستگاه ورزشی ایکس‌بادی پس از کسب گواهینامه‌های متعدد، چندی پیش گواهینامه‌ی FDA آمریکا را نیز کسب کرد.

سازمان FDA آمریکا ورزش ایکس‌بادی را تایید کرد.
ایکس‌بادی در نمایشگاه اسپورتکس

ایکس‌بادی در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ مرکز تمرینی در سراسر دنیا دارد ولی کسب این گواهینامه را می‌توان نقطه‌ی مهمی در گسترش این متد ورزشی مدرن دانست

مدرک FDA یک گواهینامه بین‌المللی است که از طریق سازمان دارو و غذای آمریکا برای تولیدکنندگان محصولات غذایی، دارویی و پزشکی سرتاسر جهان صادر می‌شود. این مدرک به منزله به رسمیت شناختن شرکت تولیدکننده توسط FDA، در خصوص سلامت محصولات آن شرکت بوده و حکم مجوز ورود محصولات آن شرکت را به آمریکا دارا است. FDA در واقع سازمانی است که مسئولیت محافظت از سلامت جامعه را به عهده دارد و اعتبار مدرک آن به حدی است که به مرجعی برای سلامت محصولات مختلف تبدیل شده است.

همچنین این گواهینامه با توجه به اعتباری که دارد مدرکی مهم برای کلیه کشورهای جهان به شمار می‌رود و جایگاه و استاندارد محصول را تبیین می‌کند. در نتیجه در جلب نظر مشتریان خارجی و داخلی جهت صادرات و فروش نقش به سزایی دارد.

ایکس‌بادی در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ مرکز تمرینی در سراسر دنیا دارد ولی کسب این گواهینامه را می‌توان نقطه‌ی مهمی در گسترش این متد ورزشی مدرن دانست.

ایکس‌بادی دستگاهی است که با ورزشی مدرن که برگرفته از متد EMS است نتیجه‌گیری از ورزش را سریع‌تر و بهینه‌تر می‌سازد. ورزشکار با مراجعه به مراکز ایکس‌بادی و پوشیدن جلیقه‌ی مخصوص، که ۹۰ درصد عضلات بدن را پوشش می‌دهد، با نظارت مربی حرکات ورزشی ساده‌ای را انجام می دهد. از جایی که در ایکس بادی تمام عضلات بدن همزمان به کار گرفته می‌شوند، زمان لازم برای تمرین کل بدن، به ۲۰ دقیقه کاهش یافته است.

این تکنولوژی دستوراتی که منجر به تقویت عضلات می‌شوند را شبیه‌سازی می‌کند و در واقع از طریق سرعت بخشیدن و بهینه کردن مکانیزم طبیعی بدن موجب تسریع نتیجه‌گیری می‌شود.

شرکت لیماپارت به عنوان نمایندگی انحصاری ایکس‌بادی در ایران مسئولیت عرضه و پشتیبانی از محصولات ایکس‌بادی و مشاوره شروع کسب‌ و کار برای مراکز تمرینی ایکس‌بادی را بر عهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکس‌بادی ایران

شرکت ایکس‌بادی ارائه کننده پیشرفته‌ترین تجهیزات EMS Training در دنیای فناوری و ورزش است. ایکس‌بادی در ۵۵ کشور به کمک نمایندگانش فعالیت می‌کند و بیش از ۲۰۰۰ مجموعه ورزشیِ بزرگ و کوچک در سطح جهان تجهیز نموده است. ما به پشتوانه بیش از 10 سال تجربه و کارنامه درخشان در زمینه‌های مختلف بازرگانی و برگزاری رویدادهای ورزشی، مجموعه ایکس بادی ایران را با هدف فعالیت تخصصی و متمرکز در جهت ارائه خدمات و فروش تجهیزات های-تک ورزشی تشکیل دادیم. اولین گامهای خود را به عنوان نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برند جهانی ایکس‌بادی برداشتیم و به آموزش و فرهنگ‌سازی در این خصوص پرداختیم

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجهیزات ورزشی | سلامت و زیبایی