اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980531397697732

محصول تازه گروه صنایع دستی نیلگون رونمایی شد

ارائه هدایا با جعبه‌های ترمه یا قلمکار به بازار صنایع دستی

کد: 13980531397697732

http://bit.ly/31XgjC4

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه صنایع دستی نیلگون با نام هدایای صنایع دستی شامل گلدان و بشقاب‌های مینا کاری، فیروزه کوبی و ... در وب سایت صنایع دستی نیلگون رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه هدایای صنایع دستی با جعبه های ترمه یا قلمکار به بازار  صنایع دستی
ست گلدان و بشقاب میناکاری با جعبه ترمه

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع دستی نیلگون، مرداد ماه 1398، وب سایت صنایع دستی نیلگون میزبان رونمایی از هدایای صنایع دستی با جعبه‌های ترمه یا قلمکار، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه هدایای هنری و سازمانی و صنایع دستی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر بسته بندی‌های شیک و جدید را ارائه کند تا این خدمت تازه شیک و خاص بودن را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، هدایای صنایع دستی با جعبه‌های ترمه یا قلمکار دارای محاسنی است که اعم از جذابیت بالا و شیک بودن است و می‌تواند باعث بالا رفتن کیفیت شود.

بهنام صدرارحامی مدیرعامل گروه صنایع دستی نیلگون، تولید این محصول را نتیجه چند ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: «فرایندهای تولید محصول از زمان آغاز پروژه تولید محصول شروع شده و امسال آماده رونمایی شده است.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را نیز معرفی و اطلاعات تکمیلی در مورد محصول ارائه داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع دستی نیلگون

گروه صنایع دستی نیلگون تولید و فروش انواع صنایع دستی ایرانی شامل ( ظروف میناکاری ، خاتم کاری ، ظروف فیروزه کوبی ، ظروف قلمزنی ، تابلوهای قلمزنی و سایر هدایای صنایع دستی و تبلیغاتی ) در کمترین زمان و با بهترین قیمت و کیفیت کالای شما را آماده و ارسال می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]