اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000713546227732

در انتخاب هدایای تبلیغاتی و سازمانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

کد: 14000713546227732

https://bit.ly/3oGoGAz

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مطلب ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین و مناسب ترین هدیه را برای سازمان خود انتخاب کنید و سفارش دهید

عید نوروز بزرگترین عید باستانی ایرانیان ،است که هر ساله آنرا جشن می گیرند . دادن هدیه در این  ایام نیز یکی از رسوم  سنتی  و دیرینه ماست که نشان از محبت و دوستی است. انتخاب هدیه ی مناسب برای این مناسبت ویژه، یکی از دغدغه های اغلب سازمان ها و مسئولین مربوطه در آستانه ی عید نوروز است.

هدیه ای که هم از نظر بودجه برای ما مناسب باشد و هم اینکه هدیه گیرنده را ذوق زده و خوشحال کند و با هر بار دیدن این هدیه ما را به یاد آورد. سازمان های مختلف برای دادن هدایا اهداف مختلفی را دنبال می کنند و اولویت های آنها در تصمیم گیری و انتخاب هدایای نوروزی و سازمانی متفاوت می باشد.

در این مقاله و موضوع قصد داریم ضمن معرفی برخی هدایای سازمانی و سنتی خاص و جدید به بررسی اولویت و دغدغه های شما بپردازیم .

1- خلاقیت و نوآوری در هدایای سازمانی

اولین نکته ای که معمولا  دغدغه های اصلی و رایج بین سازمانها و مدیران برای انتخاب هدایای سازمانی و تبلیغاتی می باشد خلاقیت و نوآوری در هدایای می باشد به طوریکه هر سال معمولا به دنبال هدایای جدید و نوآوری و خلاقیت  می باشند.

پیشنهاد ما استفاده از ست های هدایای صنایع دستی متنوع با طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب و با بسته بندی های خلاقانه و هنری می باشد با توجه به اینکه هنر های دستی و سنتی اثر دست هنرمندان و حاصل ذوق و خلاقیت آنها ست هیچ وقت کهنه و بی ارزش نمی شود و همواره دارای روح و اصالت خاصی می باشد برعکس کارهای تولید ماشین که با گذشت زمان جلوه و زیبایی  و ارزش خود را از دست میدهند

2- بسته بندی شیک ، جذاب ، خلاقانه و دارای ارزش و جلوه

این مورد قطعا یکی  از مهمترین موارد مورد نظر در  انتخاب هدایای مناسب  بسته بندی می باشد. با توجه به اینکه اولین چیزی که مخاطبین شما پس از دریافت  هدیه می بینند بسته بندی می باشد پس استفاده از بسته بندی شیک و چشم نواز میتواند تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطبین شما بگذارد.

ما در گروه صنایع دستی نیلگون سعی کرده ایم با طراحی بسته بندی های شیک ، جذاب و متنوع گالری هدایای محتلف را برای شما به ارمغان آوریم.

3- کیفیت هدایای نوروزی و سازمانی انتخابی

بی شک کیفیت در انتخاب هدایای تبلیغاتی و هنری بسیار با اهمیت می باشد به طوری که انتخاب هدایای با کیفیت و اصیل منجر به آن می شود مخاطب شما همواره هدیه دریافتی را در پیش روی خود قرار داده و از شما یاد کند و برعکس انتخاب هدایای نامناسب و بی کیفت نتیجه معکوس داده و منجر به تبلیغ منفی برای شما خواهد شد.

گروه صنایع دستی نیلگون همواره تولید و ارائه محصولات اصیل و با کیفیت را سر لوحه خود قرار داده است  و حمایت از کسب و کار شما را اولیت خود میداند.

4- قیمت هدایای سازمانی و ارگانی

شرکت ها و سازمان ها معمولا با توجه به بودجه خود و بر اساس رده مخاطبین خود هدایای در رنج های مختلفی نیاز دارند و همچنین میخواهند با توجه به هزینه پرداختی برای هدایای خریداری شده بیشترین بازدهی و جلوه مورد انتظار از هدیه را داشته باشند.

گروه صنایع دستی نیلگون تلاش کرده است پکیج هدایای مختلفی با سطوح قیمتی مختلف برای شما فراهم و معرفی کند تا بتوانید با خاطری مطمئن و آسوده از کیفیت و قیمت انتخاب خود را انجام دهید.

در صورت تمایل می توانیم نمونه ست هدیه انتخابی شما را برایتان ارسال کنیم و در صورت تایید نمونه همکاری را ادامه دهیم.

 5 - قابلیت حک آرم ، لوگو و اطلاعات تماس

قطعا و بدون شک صاحبان کسب و کار یا مسولین سازمانها می خواهند هدایای انتخابی خود را برای مخاطبان خود  با نصب آرم ، لوگو و یا پیام تبریک خود مزین کنند تا همواره با دیدن آن از شخص یا سازمان هدیه دهنده یاد کند.

گروه صنایع دستی نیلگون ضمن ارائه ترکیبی از بهترین پکیج صنایع دستی امکان حک آرم لوگو و متن مورد نظر شما را بر روی هدایای فراهم کرده تا با خیال راحت بتوانید هدایای خود را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

6 - هدایای تبلیغاتی کاربردی

هدایای تبلیغاتی کاربردی و ماندگار قطعا اثر گذاری بهتری در ذهن مشتریان شما می گذارند و با هر بار استفاده ذهنیت خوبی از هدیه دهنده در ذهن آنها یادآوری می شود پس پیشنهاد ما به شما در نظر گرفتن هدایای با ماندگاری بالا و کاربردی می باشد تا بیشترین بازدهی مورد انتظار برای شما حاصل گردد.

پیشنهاد ما به شما آن است که در انتخاب هدایای خود با این نکته توجه داشته باشد که با گذشت زمان از لحاظ اصالت ، زیبایی و کیفیت مخدوش و بی ارزش نگردد و منجر به کنار گذاشتن آن گردد .

7- متناسب بودن هدیه با مخاطبین شما

هدایای انتخابی شما بایستی بر اساس مخاطبین هدف شما تعیین گردد ، معمولا هدایای برای مشتریان ، مدیران شرکت ها ، ، مسئولین سازمان های دیگر ، کارکنان سازمان ، بازدید کنندگان ، افراد شرکت کننده در مراسم یا سمینار خاص و ... تهیه می گردد . به هر حال بهتر است بر اساس رده سازمانی ، جنسی، سطوح سنی و در نظر گرفتن سایر شرایط هدیه انتخاب گردد و یا اینکه در چند سطح هدیه انتخاب گردد تا بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم .

8- انتخاب هدایای صنایع دستی اصیل ایرانی

انتخاب هدایای صنایع دستی اصیل ایرانی به عنوان هدایای سال نو سازمانی و یا سایر مراسم ها و مناسبت ها ، علاوه بر حمایت از تولید ملی ، به خاطر اصالت ، زیبایی و اثرگذاری هنرمندان در این هدایا منجر به بازنشانی  اثر و انرژی مثبتی در مخاطبین شما خواهد شد ومنجر به اثربخشی و بازخورد دو چندانی برای شما خواهد شد .

9- با دوام بودن و ماندگاری زیاد

از دیگر نکات قابل توجه در انتخاب هدایای مناسبتی ، سازمانی  یا ارگانی برای شما دوام بالا و ماندگاری طولانی است بی شک انتخاب هدایای صنایع دستی به علت ماندگاری و با دوام بودن آن گزینه مناسبی برای این هدایا می باشد . و با دیدن هرباره آن مشتریان شما مجددا از شما یاد خواهند کرد.

با توجه به اینکه زیر ساخت اکثر این هدایای هنری از مس ساخته شده با گذر زمان از بین نمی رود و بر ارزش آن افزوده خواهد شد.

منبع مطلب : https://nilgoonmina.ir/craftgifts

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع دستی نیلگون

گروه صنایع دستی نیلگون تولید و فروش انواع صنایع دستی ایرانی شامل ( ظروف میناکاری ، خاتم کاری ، ظروف فیروزه کوبی ، ظروف قلمزنی ، تابلوهای قلمزنی و سایر هدایای صنایع دستی و تبلیغاتی ) در کمترین زمان و با بهترین قیمت و کیفیت کالای شما را آماده و ارسال می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]