اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806043991312979

دلایل قدرتمندی سرورهای HPE

چرا سرورهای HP پیشنهاد مناسبی هستند؟

کد: 139806043991312979

http://bit.ly/2KWIJqi

، تهران , (اخبار رسمی): سرورهای HP پرفروش‌ترین سرورهای جهان هستند. در داخل هر کدام از این سرورها، قطعات اصلی مثل رم DDR4، حافظه و منابع تغذیه وجود دارد. این قطعات برای بهترین کارایی در واحدهای کاری مختلف و با قابلیت اطمینان بالا طراحی شده‌اند.

چرا سرورهای HP را پیشنهاد می کنیم؟
چرا سرورهای HP پیشنهاد مناسبی هستند؟

سرورهای HP با توجه به گوناگونی قطعات داخلی ( از ساده ترین و کوچک‌ترین تا سایزهای متوسط و تجاری (SMB) تا بزرگترین دیتاسنترها) بهترین انتخاب برای بخش‌های IT هستند. نسل‌های جدید سرورهای HP همواره در جهت بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان بیشتر بوده است.

دلایل کیفیت بالای این سرورها را می‌توان در حوزه‌های زیر خلاصه کرد:

طراحی: سرورهای HP طوری طراحی می‌شوند که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از down شدن داشته باشد. تمامی قطعات داخلی توسط خود HP تست و سپس ارائه می‌شوند.

کاربر محور: بخش تحقیقات و توسعه این شرکت همواره تجربه کاربران مختلف را در محصولات جدید لحاظ می‌کند. اینکه کاربران چه نیازها و انتظاراتی دارند.

افزایش قابلیت تست توسط کاربر: تمام سرورها و قطعات آن قابلیت تست توسط کاربر را دارند. این باعث افزایش قابلیت اطمینان، ایجاد همکاری، رسیدگی به خطاها و بازیابی می‌شود.

ابزارهای مدیریت سرور و فریم ورها: تکنولوژی iLO راهی برای پیکربندی (configuration)، نگهداری، نصب و راه اندازی است. این قابلیت باعث کاهش هزینه‌ها برای اپراتور در مقایسه با دیگر سرورها است. همچنین به روز رسانی هوشمند (Smart Update Manager (SUM)) عملیات پیچیده فرم ور و نرم افزارهای نگهداری را آسان‌تر می‌کند.

Firmware BIOS: همچنین Firmware BIOSها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات بهینه شده‌اند.

علاوه بر موارد فوق دلایل زیادی وجود دارد که سرورهای HP را به محبوب ترین برند سرور در جهان تبدیل کرده است. پر واضح است که محصولات این شرکت صرفا محدود به سرور نیستند و محصولات دیگری مانند Storageها را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

پیشنهاد رسام سرور برای بهترین کارایی یک شرکت یا سازمان، استفاده از سرورهای ساخت شرکت HP است. شرکت رسام سرور ایرانیان، رایج ترین و پرکاربردترین سرورهای اچ پی را براساس نیاز فراهم خواهد کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسام سرور به ادرس rasamserver.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسام سرور

شرکت رسام سرور ایرانیان با هدف ارائه و فروش سرورهای اچ پی، قطعات، استوریج، پشتیبانی و خدمات، نظیر تعمیرات و عیب یابی سرورهای HP، نصب و راه­اندازی سیستم Voip و همچنین پیاده­سازی شبکه با شماره ثبت ۵۰۴۱۴۲ تاسیس گردید. ما با اتکا به کارشناسان و مشاوران مجرب محصولات خود را با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می ­­کنیم تا مشتریان گرامی ضمن اعتماد نسبت به محصول خریداری شده از خدمات ویژه ارائه شده پس از خرید این شرکت بهره­ مند شوند. همچنین در راستای اهداف مشتری مداری مشاوره تلفنی و حضوری توسط کارشناسان خبره در زمینه IT به صورت رایگان برای تمامی مشتریان عزیز انجام می­ گیرد.

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]