اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806053992211105

بهترین هتل‌های یزد کدام است؟

کد: 139806053992211105

http://bit.ly/327rKr6

، یزد , (اخبار رسمی): انتخاب بهترین هتل از دغدغه‌هایی است که ذهن هر مسافر را درگیر خود می‌کند. انتخاب هتل با امکانات خوب و البته با قیمت مناسب برای یک اقامت خوب و سفری دوست داشتنی شرطی لازم است. سفرهای رادینا جهت کمک به کسانی که قصد سفر به یزد زیبا را دارند، توضیحاتی در ادامه ارائه داده است.

بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟
بهترین هتل‌های یزد کدام است؟

برای یک اقامت خوب در یزد و خلق لحظاتی شیرین با سفرهای رادینا همراه شوید. در این بخش بهترین هتل‌های شهر یزد به ترتیب قیمت دسته بندی شده‌اند.

هتل صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد از هتل‌هایی است که در عین مدرن بودن سنتی است. در واقع این هتل پنج ستاره حال و هوایش را از شهر خشتی یزد وام گرفته تا بتواند برای میهمانان اقامتی جذاب را رقم بزند. هتل صفائیه مشتمل بر دو بخش هتل باغ و هتل جدید است که هر یک ویژگی‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارد و با توجه به سلیقه میهمانان انتخاب می‌شود.

سالن و رستوران چهار فصل، سالن و رستوران چشم انداز، رستوران نارین با ظرفیت ۴۰ نفر، کافی شاپ کلاه فرنگی و کافی شاپ تابستانی، کافی‌شاپ ایتالیایی با فضایی شیشه‌ای در وسط باغ، فروشگاه صنایع دستی، صندوق امانات و اتاق ویژه معلولین برخی از امکانات هتل صفائیه به شمار می‌روند.

هتل داد

هتل داد یزد از هتل‌های پر طرفدار در میان توریست‌های خارجی و داخلی است که معماری سنتی و خدماتی لوکس و مدرن را ارائه می‌دهد. ساختمان این هتل چهار ستاره در سال 1307 بنا شده و دارای ویژگی‌های جذاب معماری قدیمی ایرانی است. این هتل سه طبقه دارای 88 باب اتاق است و از امکاناتی نظیر تالارها و سالن‌های چند منظوره، رستورانی با انواع غذاهای سنتی و فرنگی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و بخش مبادله ارز و... برخوردار است.

لازم به ذکر است که خدمات شایسته هتل داد یزد باعث شده این هتل، تنها هتل چهار ستاره برنده جایزه مشتری مداری studiosus آلمان در سال 2009 شود.

این هتل علاوه بر دارا بودن خدمات مناسب در بخش مرکزی شهر و در دل بافت تاریخی واقع شده که این امر دسترسی و بازدید از بخش‌های مختلف شهر را سهولت می‌بخشد.

هتل مشیرالممالک

هتل مشیرالممالک یزد، هتل باغی چهار ستاره است که بنای آن مربوط به دوره قاجاریه است. بنایی تاریخی آن هم در دل باغی خوش آب و هوا، اتاق‌هایی با معماری جذاب ایرانی و پنجره‌های رنگی چشم نواز ویژگی‌هایی است که هر بازدید کننده‌ای را برای اقامت در این هتل ترغیب می‌کند.

هتل باغ مشیرالممالک یزد در کنار ویژگی‌های ظاهری، از خدمات بسیار مناسبی برخوردار است و اقامتی راحت و خوشایند را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. برخی از این امکانات عبارتند از: فروشگاه صنایع دستی، سفره خانه‌ای با انواع غذاهای سنتی و فرنگی، چایخانه سنتی و کافی‌شاپ مدرن، استخر، سونا، جکوزی و... .

این هتل در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی شهر یزد قرار دارد و دسترسی به این مکان‌ها در کمترین زمان صورت می‌گیرد.

هتل فاضلی

هتل سنتی فاضلی یزد، یکی از هتل‌های سه ستاره یزد است که قدمت بنای آن به دو دوره صفوی و قاجاریه برمی‌گردد. قدمت و سبک ساختمان این هتل باعث شده که بسیاری اقامت در این هتل جذاب و تاریخی را انتخاب کنند. این هتل زیبا که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده دارای 16 اتاق و 44 تخت است. امکانات متنوع این هتل از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و همین دلیل محبوبیت هتل فاضلی در میان میهمانان است.

این هتل در بافت قدیمی شهر یزد واقع شده و دسترسی از این هتل به مکان‌های تاریخی و دیدنی یزد سریع و آسان صورت می‌پذیرد.

هتل پارس

هتل پارس یزد، یکی از هتل‌های سه ستاره یزد است که بنایی به قدمت دو قرن دارد. این هتل سنتی تمامی ویژگی‌های یک فضای سنتی را دارد؛ سنگفرش آجری حیاط، درهای چوبی مزین به شیشه‌های رنگی، دیوار کاهگل، تالارهای عریض و تاقچه‌های مستطیلی مؤید همین نکته است. از دیگر خصوصیات جذاب ساختمان این هتل، تلفیق معماری مدرن و سنتی است که باعث شده به مذاق هر سلیقه‌ای خوش بیاید.

هتل پارس یزد دارای دو اتاق و ده سوییت است که در مجموع 30 تخت دارند. این هتل در یک اقامتی جذاب، امکانات درخوری را به میهمانان ارائه می‌دهد.

این هتل سنتی به برخی از جاذبه‌های تاریخی یزد نزدیک است که این امر باعث شده بسیاری این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

هتل سنتی ترنج

هتل سنتی ترنج یزد یکی از هتل‌های سه ستاره است که در یکی از خانه‌های متعلق به دوره قاجار دایر شده است. بازسازی این بنا با در نظر گرفتن اصالت بنا و حفظ آن انجام شده و ساختمان کاملاً شکل قدیمی خود را حفظ کرده است. این هتل دارای ۱۳ اتاق ۲۸ تخته است که هر اتاق، نامی برگرفته از اسامی پارچه‌های سنتی دارد و تزئین اتاق نیز با همان پارچه، انجام شده است.

فضای این هتل نیز مانند دیگر خانه‌های متعلق به دوره قاجار از دیوارهای کاهگلی، حیاط با صفا، درهای چوبی و پنجره‌های رنگی برخوردار است. همچنین وجود رستوران سنتی در کنار آن که به طبخ غذهای محلی و گیاهی می‌پردازد، حال و هوای ویژه‌ای را برای میهمانان این هتل به ارمغان می‌آورد. از دیگر مزایای هتل ترنج وجود اتاق‌هایی روی پشت بام است که برای علاقه مندان به شب کویر بسیار مناسب و روح انگیز است.

علاقه مندان به رزرو هتل های یزد می‌توانند به سایت gotoyazd.com  مراجعه کرده و هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف این شهر را بررسی کنند. همچنین پشتیبان آنلاین این سایت در دسترس و آماده است تا به هر گونه سوألی پیرامون سفر به یزد پاسخ دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سفرهای رادینا

سفرهای رادینا به عنوان اولین کارگزار تخصصی خدمات سفر در یزد، در تلاش است بهترین خدمات و امکانات سفر را به شما ارائه بدهد. هدف رادینا خلق لحظه های شاد و به یاد ماندنی برای گردشگران است. سفرهای رادینا خدمات گردشگری را به صورت آنلاین هم ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت ما رزرو آنلاین انواع تورهای یزد و هم چنین رزرو آنلاین تمام مراکز اقامتی در یزد را انجام دهید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]