اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711273480711105

چرا یزد برای درمان مناسب است؟

کد: 139711273480711105

https://goo.gl/gqQaUJ

، یزد , (اخبار رسمی): هزینه درمانی در استان یزد نسبت به سایر استان‌ها حتی در بخش خصوصی، بسیار پایین است و تعداد پزشکان مجرب آن نیز شاخص است.

چرا یزد برای درمان مناسب است؟
چرا یزد برای درمان مناسب است؟

مرکز تحقیقات ناباروری یزد (پژوهشکده تولید مثل یزد) به عنوان قطب درمان ناباروری کشور شناخته شده و همواره پذیرای زوج‌های بسیاری از سراسر ایران و کشورهای همجوار و اروپا بوده است

استان یزد با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی، واقع شدن در مرکز کشور (نقطه صفر جغرافیائی) و نیز برخورداری از شبکه راه‌‌های اصلی، پل ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق محسوب می‌شود. همچنین از طرفی، شهر یزد با قرار گرفتن در کریدور بزرگراه‌های جاده‌ای و ریلی آسیا، جایگاه ویژه‌ای در سطح جهانی، ملی و منطقه‌ای دارد.

شهر جهانی یزد دارای فرودگاه بین‌المللی نیز است که در مسیر تردد بسیاری از خطوط هوایی قرار گرفته است. در نتیجه با وجود خطوط جاده‌ای، ریلی و هوایی، دسترسی به یزد از شهرهای دیگر بسیار آسان است.

پزشکان متخصص و باتجربه

استان یزد، مجموعه‌ای از بهترین پزشکان کشور را در دل خود جای داده و این نعمت بزرگی است که فقط چند استان از آن بهره‌مند هستند. طبیبانی حاذق و ماهر اما بی‌ادعا که شبانه‌روز خود را وقف بهبودی و درمان هموطنان کرده‌اند. در این استان، متخصصان و فوق تخصصان زیادی مشغول به طبابت هستند که نمونه آنها در کشور بسیار کم‌نظیر است. این عده، علم پزشکی را با احساس مسئولیت، تعهد و وجدان کاری در هم آمیخته و استان یزد را به یکی از مراکز اصلی بهداشت و درمان در کشور تبدیل کرده‌اند. همچنین می‌توان گفت که تقریبا هیچ متخصص یا فوق تخصصی نیست که استان یزد از آن بی‌بهره باشد.

هزینه پایین درمان

هزینه درمانی در استان یزد نسبت به سایر استان‌ها حتی در بخش خصوصی، بسیار پایین است و تعداد پزشکان مجرب آن نیز شاخص است.

یزد با قرار گرفتن در مرکز کشور، دارا بودن پزشکانی مشهور و چیره‌دست، وجود مراکز خوب پزشکی، پایین بودن هزینه‌‌های درمانی و همچنین برتری در رشته ‌های خاص پزشکی نظیر درمان ناباروری، چشم پزشکی و جراحی‌های قلب، به یکی از قطب ‌های پزشکی و درمانی مهم کشور تبدیل شده است. البته لازم به ذکر است که وجود جاذبه‌‌های گردشگری، تاریخی و کویری یزد نیز به بیماران داخلی و خارجی این امکان را می‌دهد تا در کنار استفاده از خدمات درمانی یزد، از جاذبه‌های تفریحی و لذت‌بخش آن هم بهره‌مند شوند.

وجود مراکز درمانی مجهز

شاخص‌های کمّی و کیفی بهداشت و درمان نشان می‌دهد که سطح خدمات بهداشتی و درمانی استان یزد نسبت به میانگین کشوری از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است. وجود بیش از ۲۶۵۰ تخت و ۲۰ مؤسسه درمانی، ۱۵۹ مرکز بهداشتی درمانی و سایر امکانات و تأسیسات کلینیکی و پاراکلینیکی باعث شده که این استان به یکی از قطب ‌های درمانی کشور تبدیل شود. در این راستا، وجود مراکز تحقیقاتی باروری و ناباروری، دیابت، قلب و عروق، سرطان و… نیز فرصت مناسبی را برای فعالیت‌‌های تخصصی و فوق ‌تخصصی پزشکی فراهم آورده و اکثر مردم، توریسم درمانی یزد را با مرکز ناباروری یزد می‌شناسند؛ چرا که این مرکز، اولین مرکز درمان ناباروری در ایران و خاورمیانه است و هر ساله بیماران زیادی از سراسر جهان برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

مرکز تحقیقات ناباروری یزد (پژوهشکده تولید مثل یزد) به عنوان قطب درمان ناباروری کشور شناخته شده و همواره پذیرای زوج‌های بسیاری از سراسر ایران و کشورهای همجوار و اروپا است که برای درمان مشکل ناباروری خود به این مرکز آمده و طعم شیرین بچه‌دار شدن را هدیه می‌‌گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سفرهای رادینا

سفرهای رادینا به عنوان اولین کارگزار تخصصی خدمات سفر در یزد، در تلاش است بهترین خدمات و امکانات سفر را به شما ارائه بدهد. هدف رادینا خلق لحظه های شاد و به یاد ماندنی برای گردشگران است. سفرهای رادینا خدمات گردشگری را به صورت آنلاین هم ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت ما رزرو آنلاین انواع تورهای یزد و هم چنین رزرو آنلاین تمام مراکز اقامتی در یزد را انجام دهید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان