اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806184029112833

بهترین رنگ لنز برای چشم قهوه‌ای‌ها

افرادی که چشم قهوه‌ای دارند از چه رنگ لنزی استفاده کنند؟

کد: 139806184029112833

http://bit.ly/32G8Do1

، تهران , (اخبار رسمی): بیشتر افراد در تمام دنیا دارای چشم‌های قهوه‌ای هستند برای همین لنزهای رنگی هم طوری ساخته شده‌اند که با چشمان قهوه‌ای هم خوانی داشته باشد. در ادامه روش‌های انتخاب رنگ لنز بر اساس رنگ مو و پوست ارائه شده است.

فرادی که چشم قهوه ای دارند از چه رنگ لنز چشمی استفاده کنند
انتخاب بهترین رنگ لنز برای چشمان قهوه ای

چشم و رنگ چشم از اولین مشخصه‌های زیبایی هر شخصی است که قابل انکار نیست. انسان‌ها وقتی همدیگر را می‌بینند اولین چیزی که به چشم آنها می‌خورد چشمان طرف مثابل است که با کوچک‌ترین تغییر، متوجه آن می‌شوند. لنز رنگی از ابزارهای زیبایی است که به انسان‌ها  برای رسیدن به رنگ چشم مورد علاقه کمک می‌کند.

بر اساس آمار جهانی بیشترین درصد رنگ چشم متعلق به چشمان قهوه‌ای است. به همین دلیل است که بیشتر لنزهای رنگی تولید شده طوری طراحی‌شده‌اند که برای چشمان قهوه‌ای خوشایند باشند. هر کسی که از رنگ چشم‌ خود خسته شده‌ است و به نوعی برایش تکراری شده است و یا با دیدن فیلم‌های هالیوودی آرزوی این را دارد که چشمان او رنگ روشن‌تری پیدا کند، ولی دقیقا نمی‌داند کدام لنز رنگی با رنگ پوست و صورت وی سازگاری دارد، توصیه می‌شود در ادامه با این مطلب همراه باشد.

برای اینکه بتوان لنز رنگی مناسبی را انتخاب کرد باید به تن رنگ پوست و چشم نیز دقت شود؛ چون در صورتی که با فاکتورهای گفته شده تطابق نداشته باشد چشم، رنگی مصنوعی به خود گرفته و هر کسی با دیدن او ممکن است این را به زبان آورد که رنگ لنزی که گذاشته است چهره او را نا خوشایند کرده است. افراد با پوست و چشم روشن می‌توانند از لنز رنگی روشن مانند لنز سبز یا لنز آبی استفاده کنند ولی اگر پوست افراد تیره است، همچنین چشمانی تیره دارند، انواع لنزرنگی مات می‌تواند بهترین سازگاری و هماهنگی را با ظاهر آنها داشته باشد.

تاثیر رنگ مو در خرید لنز رنگی

قبل از انتخاب هر لنز رنگی حتما بایستی  به رنگ مو توجه شود که چه رنگی دارد و کدام لنز رنگی می‌تواند با رنگ مو افراد هماهنگی داشته باشد. افرادی که رنگ موهای آنها  قهوه‌ای است نگران نباشند زیرا  انواع لنز رنگی با هر طیف رنگی برای انها مناسب است به این خاطر که بیشتر لنزهای رنگی تولید شده طوری طراحی‌شده‌اند که با موهای قهوه‌ای هارمونی زیبایی را به نمایش بگذارند.

افرادی که رنگ موی بلوند یا طلایی دارند با خرید لنز رنگی تیره‌تر مانند لنز قهوه‌ای، لنز سیر، لنز شکلاتی یا سیاه، به جذابیت خاصی دست پیدا می‌کنند. اگر هم مثل بیشتر افراد دارای موهای زیبای مشکی هستند، توسط لنزهای ارغوانی ولنزهای آبی رنگ می‌توانند نهایت زیبایی را در چهره خود به وجود آورند. 

آیا لنز رنگی آبی برای چشمان قهوه‌ای مناسب است؟

اغلب نژادهای آسیایی علاقه زیادی به داشتن رنگ چشم آبی دارند، این رنگ یکی از رنگ‌های مناسب برای چشمانی با تن قهوه‌ای است و بیشترین درصد سازگاری را برای رنگ قهوه‌ای دارد. البته باید به این نکته هم توجه شود که در صورتی می‌توانند بیشترین سازگاری را ایجاد کنند  که به این دو عامل دقت شود: رنگ عنبیه دارای چند درصد تیرگی است و لنز رنگی مورد نظر چقدر مات است؟

با انتخاب لنز رنگی آبی برای افرادی که چشمانی قهوه‌ای تیره و رو به مشکی دارند، چشم آنها تقریبا رنگیترکیب شده از آبی تیره و قهوه‌ای پیدا خواهد کرد و در مقابل اگر چشمان افراد رنگ قهوه‌ای روشن‌تر دارد با انتخاب لنز رنگی آبی نتیجه‌ای که به دست می‌آید رنگ آبی روشن خواهد بود. برای تمام و کمال به نظر رسیدن هم می‌توانند در کنار رنگ چشم آبی از رژ لب قرمز استفاده کنند (البته اگر شما خانم باشند) که زیبایی خیره‌کننده‌ای را به آنها هدیه خواهد داد.

استفاده از لنز رنگی سبز برای چشم‌های قهوه‌ای مناسب است؟

از جمله رنگ هایی که، همه آرزوی یک بار امتحان کردن آن را دارند لنز رنگی سبز است که زیبایی ملموسی را به فرد می‌دهد که حاضر نیست هیچ گاه آن را تغییر دهد. افراد با رنگ چشم قهوه‌ای می‌توانند با انتخاب این لنز رنگی ظاهری فوق‌العاده جذاب را برای خود ایجاد کنند که همه با دیدن آنها حیرت زده خواهند شد. یکی از خواص  رنگ لنز سبز این است که در صورت قرارگیری در چشمان قهوه‌ای به خوبی خود را نمایش می‌دهد و کسی به مصنوعی بودن آن شک نخواهد کرد. از بین طیف لنز رنگی سبز، رنگ‌های لنز عسلی فندقی و مانند این بیشترین طرفدار را در حال حاضر دارند.

مشورت با پزشک پیش از اقدام به خرید لنز رنگی 

کسانی که تمایل به استفاده از لنز رنگی دارند بایستی توجه داشته باشند که تصمیمات شخصی در افزایش زیبایی صورت به خصوص توسط برخی از لنزها، نه تنها زیبایی در بر نخواهد داشت بلکه ضررهایی را به بار می‌آورد که ممکن است قابل جبران نباشد و به پشیمانی منجر شود. بنابراین توصیه می‌شود ابتدا از پزشک مشورت گرفت تا پزشک با توجه به چشمان فرد بتواند سایز مناسبی را برای لنز رنگی مشخص کند. لنز رنگی را نباید از هر مکانی تهیه کرد. فروشگاه آنلاین ایران لنز می‌تواند در خرید لنز رنگی و طبی به افراد کمک کرده تا به محصولی که می‌خواهند به راحتی دسترسی پیدا کنند.

ایران لنز یک فروشگاه لنز معتبر در ایران است که با فروش لنز طبی، رنگی و نیز لنز طبی رنگی فعالیت خود را آغاز و تاکنون توانسته مشتریان زیادی را در خرید لنز رنگی و لنز طبی به خود جذب کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران لنز

ایران لنز از سال 1390 تاکنون به مدیریت سحر قاسمی اپتومتریست شماره نظام پزشکی 2104 ب و سالار حمیدی شماره نظام پزشکی 2129 ب در اینستاگرام و تلگرام مشغول به فعالیت بوده و هست. این شرکت مفتخر است تمامی لنز های رنگی، طبی رنگی و طبی را در انواع بهترین برند لنز طبی رنگی و همچنین بهترین مارک لنز رنگی و طبی بدون رنگ با قیمتی مناسب توزیع کرده و به دست مشتریان عزیز و همکاران گرامی این حوزه برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]