اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806254045112820

آیا خرید درمانی مفید است؟

کد: 139806254045112820

http://bit.ly/32Q6Pcc

، تهران , (اخبار رسمی): برای خیلی‌ها پیش آمده که خود یا دوستان‌شان در مواقع بحران به خرید می‌روند تا استرس و ناامیدی یا عصبانیت خود را با این شیوه کم رنگ و یا از بین ببرند.

خرید درمانی : آیا این روش مفید می باشد؟
آیا خرید درمانی مفید است؟

علم نشان دهنده موارد امیدوار کننده‌ای است. خرید درمانی یک روش موثر است، هر چند که به صورت بالقوه‌ای گران تمام می‌شود و به مکانیزم‌های مقابله‌ای نیاز دارد.

روان شناسی خرید درمانی

یک مطالعه‌ای که در مجله روان شناسی و بازاریابی چاپ شد، نشان داد که خرید می‌تواند منجر به بهبود وضعیت یک وضعیت روانی نامناسبی شود. همچنین محققان یک سری رفتارهای تکانشی را بررسی کرده‌اند که به دلیل داشتن یک ذهنیت منفی نسبت به تعیین این موضوع صورت گرفته است که آیا افراد در طول این زمان‌ها به صورت تکانشی و بدون انگیزه قبلی عمل می‌کنند و آیا بعدا به دلیل خریدشان دچار پشیمانی می‌شوند.

این مطالعه نشان داده است که جواب این سوال مثبت است، افرادی که ناراحت هستند، تمایل دارند که دارای تکانش بیشتری باشند؛ این مورد به این معنا است که آنها در طول تجربه خرید درمانی، پول زیادی را خرج می‌کنند.

با این وجود، افرادی که با هدف بهبود وضعیت روانی خود، پولشان را صرف «خود درمانی» می‌کنند، هیچ وقت دچار پشیمانی نمی‌شوند.

سایت مشاوره‌ای مشاورانه در زمینه‌های تخصصی مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج ارائه می‌دهد. این سایت با متخصصان مجرب خود مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه

اولین سامانه هوشمند پاسخگویی در زمینه های مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان با همکاری متخصصی و روانشناسان برجسته و پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، روانشناسی کودک و جوانان ، درمان اختلال افسردگی، اضطراب، وسواس، فوبیا و غیره، مهارت های زندگی، ترک اعتیادبه مواد مخدر ، مشاوره تلفنی، روان درمانی تخصصی و..سایر خدمات روانشناسی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت