اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806274055713192

آشنایی با بازی انفجار توپ‌ها

کد: 139806274055713192

http://bit.ly/2LCR4zN

، تهران , (اخبار رسمی): بازی انفجار توپ‌ها یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی رایگان در دسته‌بندی آرکیدی و با حجم کم است.

بازی انفجار توپ ها (Ball Blast)
ballblast for android

بازی انفجار توپ ها (Ball Blast) نسخه ۱.۱۲ از سری بازی‌های آرکیدی رایگان جذاب و محبوب است. سبک این بازی که نسخه مود شده نیز دارد، فکری و توپی بوده و دارای مراحل متعدد و چالش‌های هیجان‌انگیز است.

سازنده بازی انفجار توپ‌ها شرکت مطرح Voodoo است که تولید بازی‌های جذاب و اعتیادآوری نظیر Crowd City ،Roller Splat و Helix Jump را در کارنامه خود دارد. گرافیک بالا و صدای رسا و گیرای بازی انفجارتوپ‌ها در هنگام انفجار، از نقاط قوت این بازی جدید اندرویدی است که می‌تواند سبب شود علاقه‌مندان به بازی‌های رکودی ساده از دانلود بازی Ball Blast نسخه ۱٫۱۲ پشیمان نشوند.

شیوه بازی Ball Blast بدین صورت است که به کمک کنترلرهای پایین صفحه بازی و انواع سلاح‌ها باید به بلوک‌های رنگی شلیک کرده و مانع رسیدن آن‌ها به زمین شد. می‌توان در مراحل مختلف سلاح‌های خود را ارتقا داد و از امکانات بیشتری بهره‌مند شد.

هر مرحله با زدن تمام توپ‌ها پایان یافته و وارد مرحله بعد خواهد شد. سرعت، قدرت و دقت در شلیک، تعداد سکه‌های به دست آمده و درآمد‌های آفلاین از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و ارتقا بازیکنان در بازی Ball Blast به شمار می‌آیند.

دانلود بیش از ۵ میلیون بار از  پلی‌استور و کسب امتیاز ۴.۵ از آن، بازی Ball Blast را به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سرگرم کننده ویدئویی تبدیل کرده است.

حجم پایین، نداشتن فایل دیتا و عدم نیاز به برقراری اینترنت در موقع بازی، از دیگر خصوصیات بازی انفجار توپ‌ها بوده که آن را برای هر رده سنی و جنسیتی مناسب شده است.

می‌توان برای دانلود بازی Ball blast (انفجار توپ‌ها) از سرورهای سایت لیموناپ از لینک‌های قرار داده شده استفاده کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت لیموناپ

ما در «لیموناپ»، همه بازیها و برنامه های اندروید رو براتون قرار میدیم. در «لیموناپ» بهتون میگیم یه برنامه رو چطور نصب کنید، نسخه های مختلف اون برنامه رو براتون قرار میدیم و شما میتونید با خیال آسوده از برنامه ها استفاده کنید. راستی، هر سوالی هم که در خصوص نصب و اجرای برنامه و یا هرچیز دیگه ای داشتید از ما بپرسید، کارشناسهای ما سریع بهتون پاسخ میدن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح