اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808144194813192

نحوه ذخیره کردن مخاطبان در حساب گوگل

کد: 139808144194813192

http://bit.ly/33CYyJx

، تهران , (اخبار رسمی): برای اینکه هیچ‌گاه نگران گم شدن و یا خرابی تلفن همراه و از دست دادن شماره‌های تماس مخاطبان نبود، می‌توان به راحتی مخاطبان خود ر ا در حساب gmail خود ذخیره کرد. در این مطلب نحوه دخیره کردن مخاطبان اندروید در حساب گوگل آموزش داده شده است.

نحوه ذخیره کردن مخاطبین در حساب گوگل
نحوه انتقال مخاطبین اندروید در جیمیل

نحوه ذخیره کرده مخاطبان اندروید در حساب گوگل یک راه حل ساده برای رفع این مشکل است.

ذخیره مخاطبان اندروید در حساب گوگل

گوگل این امکان را در اختیار همه گذاشته تا مخاطبان اندرویدی تلفن همراه خود را در حساب gmail خود ذخیره کنند و با همگام سازی (syns) دستگاه خود با حساب کاربری گوگل، در صورت نیاز بتوانند مخاطبان خود را به تلفن همراه منتقل کنند.

در ادامه سایت لیموناپ آموزش ذخیره مخاطبان اندروید در حساب گوگل را بیان کرده است.

۱- ابتدا باید وارد تنظیمات دستگاه تلفن همراه خود شد.

۲- به بخش Accounts یا Accounts & sync رفت.

۳- در این صفحه حساب‌های کاربری در Google را انتخاب کرد.

۴- حساب کاربری گوگل خود را انتخاب کرد.

۵- در لیستی که در این صفحه نشان داده می‌شود می‌توان انتخاب کرد که کدام یک از اطلاعات تلفن همراه خود را با حساب کاربری همگام سازی کرد. در اینجا باید تیک قسمت مخاطبان (contacts) را زد، تا در حساب گوگل، پشتیبان‌گیری شود و تمام مخاطبان اندرویدی در حساب کاربری در گوگل ذخیره شود.

۶- در صورت که همگام‌سازی مخاطبان اندرویدی به صورت خودکار انجام شود، در مرحله دو که ورود به Accounts انجام شد، سه نقطه‌ای که در بالای صفحه وجود دارد را لمس کرده و گزینه Auto-sync data را انتخاب کرد.

از این پس با ذخیره مخاطبان اندرویدی در حساب کاربری گوگل، تمام مخاطبان به طور خودکار ذخیره می‌شوند و دیگر نیاز نیست که نگران مخاطبان خود در صورت گم شدن و یا خرابی تلفن همراه بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت لیموناپ

ما در «لیموناپ»، همه بازیها و برنامه های اندروید رو براتون قرار میدیم. در «لیموناپ» بهتون میگیم یه برنامه رو چطور نصب کنید، نسخه های مختلف اون برنامه رو براتون قرار میدیم و شما میتونید با خیال آسوده از برنامه ها استفاده کنید. راستی، هر سوالی هم که در خصوص نصب و اجرای برنامه و یا هرچیز دیگه ای داشتید از ما بپرسید، کارشناسهای ما سریع بهتون پاسخ میدن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]