اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244041013192

بهترین راه‌های استفاده از موبایل‌های قدیمی

چگونه از گوشی‌های قدیمی خود به بهترین نحو استفاده کنیم؟

کد: 139806244041013192

http://bit.ly/2LxjCdJ

، تهران , (اخبار رسمی): با گذر زمان و آمدن موبایل‌های جدیدتر، گوشی‌های قبلی قابلیت خود را از دست می‌دهند. در ادامه روش‌های استفاده از گوشی‌های قبلی و استفاده‌های جدید از آنها آموزش داده می‌شود.

چگونه از گوشی‌های قدیمی خود به بهترین نحو استفاده کنیم؟
چگونه از گوشی‌های قدیمی خود به بهترین نحو استفاده کنیم؟

در سال‌های اخیر سرعت پیشرفت تکنولوژی بسیار سریع شده است، چنانکه ممکن است زمان زیادی از عرضه یک محصول نگذشته باشد و نوع جدید و بهتر آن وارد بازار شود. به همین دلیل مدام احساس می‌شود که آن چیزهایی که وجود دارد قدیمی شده است. بسیاری از افراد به ویژه نوجوانان و جوانان اغلب این حس را نسبت به گوشی موبایل خود پیدا می‌کنند.

موبایل‌های هوشمند آن چنان وارد زندگی افراد شده‌اند که حذف کردن آن‌ها کاری بسیار دشوار و حتی غیرممکن است. سؤالی که پیش می‌آید این است که با توجه به این تغییرات و خریدن گوشی‌های مختلف و بهتر، با گوشی‌های قبلی خود چه کرد؟

ساده‌ترین راه این است که گوشی قدیمی خود را فروخت اما مبلغی که به خریداران پیشنهاد می‌کنند آن قدر کم است که اغلب افراد ترجیح می‌دهند گوشی خود را نفروشند.

البته می‌توان گوشی‌های قدیمی خود را به دوستان یا آشنایان هم داد اما در این مقاله پیشنهاداتی ارائه می‌شود تا بتوان آن‌ها را برای خود داشت و کاربری جدیدی برای‌شان ایجاد کرد!

باور کردنش سخت است ولی این گوشی‌ها قابلیت‌های زیادی دارند و استفاده‌های زیادی می‌توان از آن کرد. لیموناپ راه‌های مخلتفی را در ادامه معرفی کرده است.

کنترلی برای همه دستگاه‌ها

وسایل زیادی در خانه وجود دارد که کنترل مخصوص به خود را دارند. PS4، تلویزیون، دستگاه پخش و … از جمله این وسایل هستند. اگر تصور شود برای همه این لوازم فقط یک کنترل در خانه وجود داشته باشد و دیگر نیازی نباشد چند کنترل را روی میز عسلی ردیف کرد و مدام دنبال کنترل‌ها گشت.

کافی است نرم‌افزارهای Remote-Control را دانلود کرده به عنوان مثال، اپلیکیشن iRule را روی گوشی هوشمند قدیمی خود نصب کرد. این نرم‌افزار برای گوشی‌های اندروید و آیفون عرضه شده است. سپس گوشی خود را با دستگاه‌های مورد نظر همگام کرد. همچنین می‌توان گوشی را با لامپ‌های هوشمند و به طور کلی سیستم هوشمند خانه هماهنگ کرد. با این راهکار دیگر نیازی نیست مدام به دنبال کنترل‌های مختلف بود!

گوشی خود را به Google Home تبدیل کنید

قیمت یک Google Home حدود ۱۳۰ دلار است. می‌توان بدون پرداخت این هزینه، از این سیستم بهره‌مند شد. نیازی نیست نرم‌افزار خاصی هم دانلود کرد. کافی است گوشی خود را آپدیت کرده و آخرین ورژن اندروید را داشت و بتوان ok Google را فعال کرد. علاوه بر این، به یک اسپیکر بلوتوثی احتیاج است. باید مطمئن شد که گوشی و اسپیکر همیشه به هم وصل هستند. می‌توان هر وقت که خواست از گوگل چیزهای مختلف پرسید.

از گوشی قدیمی خود به عنوان دوربین امنیتی استفاده کنید

برای استفاده بهینه از موبایل‌های قدیمی خود باید ابتدا نرم‌افزار دوربین مدار بسته را دانلود و نصب کرد. نرم‌افزار Alfred پیشنهاد می‌شود. باید گوشی خود را در بهترین جای ممکن قرار داد، جایی که بتوان روی بیشتر محیط خانه دید داشت. می‌توان وقتی کسی در خانه نیست، بر آن نظارت داشت. علاوه بر این، زمانی که شخصی در خانه است، می‌توان گوشی را بیرون از منزل گذاشت و از داخل، بیرون را دید. البته باید گوشی را طوری قرار داد که کسی متوجهش نشود.

از گوشی قدیمی خود به عنوان مانیتور کودک استفاده کنید

دیگر نیازی نیست هزینه اضافی برای خریدن مانیتور کودک خرج کرد یا با شنیدن هر صدایی به اتاق فرزند رفت. می‌توان با گوشی جدید خود به موبایل قدیمی وصل شد. می‌توان برای این کار نرم‌افزار Skype را نصب کرد.

نرم‌افزارهای Dormi (مخصوص گوشی‌های اندروید) و Cloud Baby Monitor (مخصوص گوشی‌های iOS) هم گزینه‌های مناسبی هستند. گوشی را در محلی مناسب قرار داد که دید کافی به اتاق داشت. سپس از هر جای منزل می‌توان اتاق کودک خود را چک کرد.

استفاده از گوشی‌های قدیمی به عنوان موس بی‌سیم

برای این کار ابتدا نرم‌افزار Remote Mouse را دانلود کرد. لپ‌تاپ و گوشی باید به یک وای‌فای متصل باشند. سپس از طریق این نرم‌افزار به لپ‌تاپ خود وصل شوند و به سادگی از گوشی به عنوان موس بی‌سیم استفاده کرد.

با راهکارهایی که مطرح شد، می‌توان گوشی‌های قدیمی را برای خود نگه داشت و از آن‌ها به روش‌های دیگری استفاده کرد که هم کاربردی است و هم مقرون به صرفه.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت لیموناپ

ما در «لیموناپ»، همه بازیها و برنامه های اندروید رو براتون قرار میدیم. در «لیموناپ» بهتون میگیم یه برنامه رو چطور نصب کنید، نسخه های مختلف اون برنامه رو براتون قرار میدیم و شما میتونید با خیال آسوده از برنامه ها استفاده کنید. راستی، هر سوالی هم که در خصوص نصب و اجرای برنامه و یا هرچیز دیگه ای داشتید از ما بپرسید، کارشناسهای ما سریع بهتون پاسخ میدن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی