اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807224127413192

روش ساخت ایمیل موقت یا یک بار مصرف

چطور ایمیل موقت بسازیم؟

کد: 139807224127413192

http://bit.ly/35AL4Q4

، تهران , (اخبار رسمی): ممکن است بعضی از افراد تمایل به ساختن ایمیل موقت داشته باشند و از آن برای مدت کوتاهی استفاده کنند و کسی از هویت آنها آگاه نشود. در ادامه سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند، معرفی شده‌اند.

چطور ایمبل موقت بسازی؟
ساهخت ایمیل موقت

چطور ایمیل موقت بسازیم؟

چطور ایمیل موقت بسازیم؟ ساخت ایمیل موقت کاربردهای زیادی دارد. در ادامه آموزش ساخت ایمیل موقت توضیح داده شده است. کاربردهای ایمیل موقت نیز بررسی شده است.

کاربرد ایمیل موقت

ایمیل موقت و یا یکبار مصرف نوعی آدرس ایمیل است که برای یک زمان مشخص و موقت است. در طول این مدت امکان دریافت ایمیل وجود دارد و پس از آن پاک می‌شود. ایمیل موقت یک راهکار مناسب برای در امان ماندن از دریافت ایمیل‌های تبلیغاتی است پس اگر افراد نگران استفاده تبلیغاتی از آدرس ایمیل خود هستند، پیشنهاد می‌شود از سرویس ایمیل موقت استفاده کنند. همینطور ایمیل‌های موقت مورد استفاده کاربرانی قرار می‌گیرد که می‌خواهند به طور ناشناس در وبسایتی عضو شوند ویا پیام الکترونیکی به شخصی یا شرکتی ارسال کنند، چون مشخصات ایمیل را در اختیار هر وبسایتی قرار دادن کار امنی نیست. البته از ایمیل موقت فقط برای سایت‌هایی می‌توان استفاده کرد که به طور دائم از آن استفاده نمی‌شود چون طی مدت زمان معلومی این ایمیل پاک خواهد شد.

هشدار درباره ایمیل‌های موقت

سرویس‌های ارائه دهنده ایمیل یکبار مصرف مانند جیمیل و یاهو معتبر نیستند و امکان این وجود دارد که تمام اطلاعات را بررسی کنند. پس در صورت ارسال اطلاعات شخصی و مهم بهتر است از این نوع ایمیل‌ها استفاده نکرد.

سرویس‌های ساخت ایمیل موقت

در این قسمت شناخته شده‌ترین ارائه دهنده‌های این نوع سرویس‌ها که به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهند، بررسی شده‌اند.

  • E4ward

 این سرویس ساخت ایمیل موقت این امکان را می‌دهد که چندین نام مستعار داشت. سرویس E4ward با تشخیص نام مستعار، ایمیل‌های دریافت شده را با همان اسم‌ها به صندوق ورودی منتقل می‌کند. البته این ویژگی در اختیار حساب‌های پولی این سایت قرار می‌گیرد و کاربران اکانت‌های رایگان فقط می‌توانند یک اسم مستعار برای خود انتخاب کنند. یکی از مزیت‌های ساخت ایمیل موقت در اینجا، در اختیار داشتن فضای ذخیره‌سازی ابری بیشتر است که نیاز به حذف ایمیل‌ها به منظور ایجاد فضای خالی را از بین می‌برد.

  • GuerrillaMail

گوریلامیل یک وبسایت ارائه دهنده ایمیل موقت است. از طرفی ایمیل آدرس‌های این وب سایت زمان دار نیستند. هر ایمیل آدرس می‌تواند به صورت منحصر به فرد و با نام یکی از نه دامنه مختلفی که این وب سایت به کاربران ارائه می‌دهد ساخته شود.

با اینکه نام کاربری که با این سایت ساخته شده از بین نمی‌رود اما هر پیامی که وارد فایل دریافتی شود با توجه به اینکه چه خوانده شده باشد چه نه پس از یک ساعت پاک خواهد شد.

  • ۱۰minutemail

به محض ورود کاربر به سایت ۱۰ Minute Mail یک آدرس ایمیل از پیش تعیین شده به وی ارائه می‌شود که طی ده دقیقه از بین خواهد رفت مگر آنکه کاربر از طریق لینکی که خود سایت قرار داده دوباره ده دقیقه تمدید کند.

می‌توان با توجه به هدفی که برای ساخت این ایمیل‌ها وجود دارد از هر کدام از ارئه دهنده‌هایی که در بالا توضیح داده شدند استفاده کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت لیموناپ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت لیموناپ

ما در «لیموناپ»، همه بازیها و برنامه های اندروید رو براتون قرار میدیم. در «لیموناپ» بهتون میگیم یه برنامه رو چطور نصب کنید، نسخه های مختلف اون برنامه رو براتون قرار میدیم و شما میتونید با خیال آسوده از برنامه ها استفاده کنید. راستی، هر سوالی هم که در خصوص نصب و اجرای برنامه و یا هرچیز دیگه ای داشتید از ما بپرسید، کارشناسهای ما سریع بهتون پاسخ میدن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]