اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014069813306

تفاوت درب ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی

کد: 139807014069813306

http://bit.ly/2mRtiWP

، تهران , (اخبار رسمی): نقص درب‌های ضد سرقت در قسمت قفل آنها می‌باشد که ضعف آن در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم درب ضد سرقت را یدک بکشد .باید گفت که همه این وسایل ضد سرقت باعث می‌شود که تایم سرقت منزل بالا رود. هر کدام از این تجهیزات موجود نباشد سرقت برای سارق راحت‌تر و تایم سرقت کمتر خواهد بود.

تفاوت درب ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی
تفاوت درب ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی - کدام بهتر است ؟ | توپی زنی درب ضد سرقت

حفاظ آکاردئونی به نوعی حفاظ درب کشویی گفته میشود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. شاکله اصلی حفاظ آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پین های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت میکند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند.

برای دزدان مهم نیست که درب ورودی از فولاد غیر قابل برش تولید شده باشه یا یک درب چوبی معمولی و ساده چون سارقین فقط از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک قفل‌های نصب شده روی انواع درب وارد می‌شوند.

پس اگر درب ضد سرقت به جای 13 زبانه 300 زبانه هم داشته باشد، وقتی سارقین توپی قفل را تخریب می‌کنند، تمام زبانه‌ها را به عقب می‌کشند و درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد در چند ثانیه باز می‌شود. پس بهتر است حفاظ درب آکاردئونی به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شود زیرا از هیچ طریقی امکان باز شدن از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک را ندارد.

یکی از مزیت‌های حفاظ آکاردئونی نسبت به درب‌های ضد سرقت ضریب اطمینان بالای آنها است. نقص درب‌های ضد سرقت در قسمت قفل آنها است که عملا در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم آن را یدک بکشد و همچنین بزرگ ترین نقص حفاظ آکاردئونی در قسمت لولای آن است که اغلب سارقان از طریق دیلم انداختن در آن درب اکاردئونی را به صورت برعکس باز می‌کنند. اما صنایع فلزی آهن سازه برای این نقص بزرگ تدبیری اندیشیده و درهای تولیدی این شرکت از این نقص بزرگ مبرا است.

 لولاهای سه پارچه برای حفاظ آکاردئونی هستند که این لولاها همان طور که از اسم آنها پیداست از سه تکه تشکیل شده‌اند و یک پین در داخل آنها وجود دارد که باعث شده دیلم بر آنها کارساز نباشد.

نقص دیگر حفاظ آکاردئونی ضد سرقت، قسمت جای قفل آویز روی در آنها است. اگر افراد یکی از بهترین حفاظ‌های آکاردئونی را خریداری کرده باشند اما قفلی با ضریب اطمینان پایین بروی آن قرار داده شده باشد، باید به این نکته توجه شود که قفل یکی از نکات مهم برای درب ورودی آپارتمان است. قفل مخفی یکی از آپشن‌های حفاظ آکاردئونی محسوب شده بطوری که قفل‌های مخفی در داخل چهار چوب درب آکاردئونی کار شده و این یک مزیت بوده که باعث می‌شود تمام راه‌های دسترسی به قفل محدود شده و حتی با سنگ فرز هم نتوان قفل را برش داد. قفل‌های کار شده بروی درب با کلید ناودانی بوده یعنی نوعی از کلید که حتی اکثر کلید سازی‌های سطح شهر و بازار نمی‌توانند از روی آن کپی کنند.

حفاظ آکاردئونی از تعداد زیادی مفصل یا پرچ تشکیل شده است، این قسمت‌ها باعث شده تا حفاظ بتواند انعطاف پذیر بصورت کشویی یا کرکره‌ای باشد و حالت آکاردئونی را داشته باشد. اما این مفاصل با پرچ‌های فولادی نمره 5 بهم محکم شده‌اند.

این نوع پرچ‌ها درست است که از جنس فولاد هستند اما ظرفیتی دارند. معمولا دزدان با خود دیلم و قلم می‌برند، اما ممکن است کسی فرصت آن را داشته باشد که با بردن دریل به باز کردن حفاظ آکاردئون بپردازد. برای این کار تنها کافیست تا حفاظ را بصورت پرچ مخفی خرید. در این نوع طرح یک تسمه اضافه بروی تسمه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی کار شده که باعث استحکام و مخفی شدن پرچ حفاظ می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آهن سازه

آهن سازه با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 1200 پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ نرده برای روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، سر نیزه حفاظ و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی ... با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد . تولید و صادرکننده بیش از 100 مدل نرده حفاظ ساده و فرفورژه مدرن زیبا جهت پنجره و درب منزل و حیاط , باغ , ویلا , مجتمع مسکونی , کارخانه و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار