اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006125412013306

خرید لوله داربست دست دوم و نو

کد: 140006125412013306

https://bit.ly/3A0zCfr

، تهران , (اخبار رسمی): خرید و فروش لوله داربست براساس معیارهای و مشخصات مختلفی تعیین می‌گردد. ضخامت لوله داربست، قطر و طول آن عوامل مهمی هستند که با توجه به آنها قیمت لوله داربست برآورد می‌شود. به دلیل تنوع در مشخصات لوله داربستی، این لوله‌ها قیمت ثابتی ندارند.

خرید لوله داربست دست دوم و نو
خرید لوله داربست دست دوم و نو

لوله داربست مرغوب و با کیفیت به طور عمده از جنس ورق سیاه نورد ساخته می شود و معمولاً در انواع درزدار، فولادی، گالوانیزه و بدون درز راهی بازار می گردد. اما آنچه ما را درباره این لوله داربست Scaffolding صنعتی مستلزم به دانستن می کند این است که در بازارهای مختلف به ویژه بازار بزرگ آهن آلات، آن را بیشتر با نام لوله ۵ می شناسند.

حتماً در کوچه و محله‌ی شما هم ساختمان چند طبقه‌ای ساخته شده است. از جایی به بعد برای تکمیل ساختمان، یک سازه‌ی فلزی که از میله‌های متصل به هم ساخته شده است، لازم است. به این سازه، «داربست» می‌گویند.

هر سازه‌ی داربست، از دو قسمت لوله‌ی داربست و بست تشکیل شده است. اسکلت داربست از تعدادی لوله که از جنس فولاد هستند، ساخته می‌شود.

لوله‌ های داربست آهن سازه از جنس استیل درزدار هستند. استیل یک آلیاژ از فولاد است. یعنی یک ماده‌ای که از مشتقات فولاد (در حقیقت با تغییر دادن درصد عناصر آلیاژ فولاد) محسوب می‌شود. استیل مقاوم است و در مقابل رطوبت زنگ نمی‌زند. برای همین شما شاهد به کار بردن ورق‌های استیل در ساخت لوازم آشپزخانه که فوق‌العاده با رطوبت سر و کار دارند (مثل سرویس قابلمه و کفگیر و ملاقه و …) هستید.

لوله‌هایی که از جنس فولاد (و البته مشتقات آن) ساخته می‌شوند، می‌توانند درزدار یا بدون درز باشند. دقیقاً همان‌طور که از نام‌گذاری آن‌ها پیداست، لوله‌های درزدار، یک درزی در ساختمانشان وجود دارد. این همان دو لبه‌ی ورقه است که زمانی که خم شده تا تشکیل لوله بدهد، به وجود آمده است. حال ما بیان کردیم که لوله‌های داربست هم از نوع درزدار هستند. یعنی درز اتصال دو لبه‌ی ورق در آن‌ها پیداست.

خرید لوله داربست دست دوم

برای خرید لوله‌ ی داربست دست دوم ، شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی هستند که می‌توانند در تهیه‌ی این کالا به شما کمک کنند. برای این‌که لیستی از این شرکت‌ها و کارخانجات به دست آورید، کافی است تا یک جست و جوی ساده در اینترنت انجام دهید.

شما می‌توانید با مراجعه به بازار بورس کالا، لیستی از معامله‌گران در زمینه‌ی لوله‌ی داربست را تهیه کنید. بازار بورس کالا محلی برای معامله‌ی روزانه کالاهای خاص است. این کالاها اغلب از گروه‌هایی هستند که خودشان مواد اولیه برای صنایع دیگر محسوب می‌شوند. مثل گندم، نفت، فلزات و … . هم‌چنین در این بازار نرخ روزانه این کالاها مشخص می‌شود.

در مقطع زمانی کنونی، با توجه به نوسانات زیادی که در نرخ و قیمت کالاها اتفاق می‌افتد، این محل می‌تواند مرجع خوبی برای استعلام قیمت باشد.

لوله داربست فلزی در داربست بندی و اطمینان از محکم بودن پایه ها است.  قسمت زیرین پایه های عمودی باید محکم باشد تا پایه ها بتوانند وزن کلی این سازه های فلزی را تحمل کنند. چنانچه داربست را روی سطوح محکمی مثل آسفالت یا بتن سوار می کنید نیاز به زیر سازی نیست اما در صورت اجرا و خرید لوله داربست در محرم روی سطوح شنی و ماسه ای باید از زیر سازی های چوبی برای حفظ و استحکام استفاده کنید.

استفاده از الوارهای چوبی آماده برای این منظور کار رایجی می باشد.  برای خرید لوله داربست در محرم از لوله های فولادی استفاده می شود،  این لوله ها به لوله ی  ۵ سانتی معروف هستند و رایج ترین نوع لوله برای داربست در محرم به شمار می آیند. البته لوله های فولادی در متراژهای متفاوتی نیز قابل تهیه می باشد که در میان آنها لوله ۶ متری و ۱ متری بیشتر از سایر موارد استفاده می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آهن سازه

آهن سازه با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 1200 پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ نرده برای روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، سر نیزه حفاظ و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی ... با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد . تولید و صادرکننده بیش از 100 مدل نرده حفاظ ساده و فرفورژه مدرن زیبا جهت پنجره و درب منزل و حیاط , باغ , ویلا , مجتمع مسکونی , کارخانه و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان