اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807074085113306

کدام نرده حفاظ بهترین دزدگیر در مقابل سارقان است؟

بهترین حفاظ برای روی دیوار

کد: 139807074085113306

http://bit.ly/2n2p7Yq

، تهران , (اخبار رسمی): حفاظ شاخ گوزنی به خودی خود شکیل و چشم نواز است. ترکیب این نرده با دیوارهای سنگی، آجری، بتنی و نماهای رومی ظاهر یک کاخ غیر قابل نفوذ را به ذهن بیننده متبادر می‌کند.

بهترین نرده حفاظ برای روی دیوار
امن ترین و بهترین حفاظ برای روی دیوار حیاط و ویلا

مزایای حفاظ شاخ گوزنی

از مزایای حفاظ شاخ گوزنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عبور از بالای حفاظ شاخ گوزنی غیر ممکن است
  • خمکاری‌های روبه بیرون و در جهت‌های مختلف حفاظ شاخ گوزن مانع ایستادن در کنار آنها می‌شود.
  • تراکم بالای نیزه‌های موجود علی رغم استحکام، نشان دهنده امنیت بالای حفاظ شاخگوزنی است.
  • تراکم نیزه‌های موجود در حفاظ‌های شاخ گوزنی قابل تغییر است
  • در مورد عرض این حفاظ‌ها نیز به همین صورت می‌توان عمل کرد

می‌توان گفت حفاظ لیلیوم جزو زیباترین حفاظ‌های تولید شده تاکنون است. از نظر امنیت حفاظ لیلیوم دارای امنیت بیشتری نسبت به حفاظ شاخ گوزنی است. این حفاظ با الهام از گل زیبای لیلیوم ساخته شده و به صورت دو رنگ رنگ آمیزی می‌شود، یکی از محاسن فوق العاده این حفاظ گسترش از مرکز بوده که امکان تولید در ارتفاع‌های دلخواه را فراهم می‌سازد زیبایی و دکوراسیون مد نظر مهندسین و معماران استانداری را تامین کند. امکان تولید در ارتفاع‌های دلخواه را فراهم می‌سازد.

حفاظ بوته‌ای را می‌توان نسل اولیه نرده حفاظ‌های مدرن دانست که از نظر ظاهری با شاخه‌های بسیار تیز با منطق خاصی در هم تنیده است که در ساخت آن محدودیت ارتفاع وجود ندارد و حتی تراکم بیشتر آن در افزایش امنیت بیشتر, نقش بسزایی دارد. حفاظ بوته خار نه تنها به لحاظ ظاهری بلکه از نظر استحکام نیز شبیه به شاخ‌های قوی گوزن است. حفاظ بوته‌ای از تعداد زیادی شاخه‌های میلگرد ساخته می‌شود. برای اتصال میلگردهای حفاظ نرده بوته خار، از دو نوع جوش الکترود و جوش CO2 استفاده می‌شود که این مورد در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

حفاظ نیزار یکی از انواع نرده آهنی روی دیوار و نسل جدید نرده روی دیوار است. این نوع نرده حفاظ علاوه بر ظاهر زیبا حفاظ جان و مال ساکنین ساختمان نیز است. نرده‌های سنتی و کلاسیک بعلت اینکه شکل واحدی داشته و زیبایی خاصی نداشتند از نظر امنیتی نیز دارای ضعف‌هایی بودند لذا تولید کنندگان نرده شروع به تولید مدل‌های جدید حفاظ روی دیوار کردند که نرده نیزار از جمله آنهاست.

‎نرده حفاظ ساده سر نیزه‌ای از جمله مدل حفاظ‌‌های بسیار کاربردی محسوب می‌شود که دارای یک نیزه ایستاده است و در مدل‌های یک و دو نیزه آبشار یا سرخم تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. این مدل از حفاظ نسبت به سایر مدل حفاظ‌‌های موجود بیشتر شناخته شده است، زیرا از طراحی ساده‌ای برخوردار است.

قیمت نرده حفاظ روی دیوار به ترتیب ارزان بودن عبارتند از: حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ نیزار، حفاظ بوته‌ای، حفاظ سرنیزه‌ای ساده، حفاظ شاخ گوزنی آبشار، حفاظ لیلیوم، حفاظت و تأمین ایمنی محیط زندگی و خانه یکی از مواردی است که اکثر افراد در زندگی خود به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و علاوه بر توجه کردن به این قضیه مقداری از درآمد خود را صرف تأمین امنیت و آرامش مکان کار و زندگی خود می‌کنند.

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده‌های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ‌ها شاخ گوزنی بسیار تیز است که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده می‌شوند که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ‌های گوناگون توسط درخواست کنندگان ساخته می‌شود . حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان‌ها می‌دهد جنبه‌ی امنیت دارد و به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .

حفاظ بوته‌ای

نوعی نرده حفاظ دزدگیر روی دیوار است که ازکنارهم قرارگرفتن میلگردهایی باسایز 10 میلی متر تشکیل شده است و ایده ساخت آن برگرفته از بوته‌های خار دار است که بصورت نامنظم بطور ذاتی محافظت را انجام می‌دهند. در حفاظ بوته خاری یاحفاظ بوته‌ای نیز با قرارگیری میلگردهایی باابعاد مختلف، نقش محافظی در برابر ورود سارقین و حیوانات به داخل منزل را دارند و در صورت تلاش فرد برای عبور، سبب رسیدن آسیب به آن فرد می‌شود.

فرق بین حفاظ بوته‌ای و حفاظ شاخ گوزنی 

حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه‌های مرتب الگوی تکرار شونده است درحالی که حفاظ بوته‌ای از الگوی ثابتی پیروی نمی‌کند و دقیقا مانند بوته‌های خار، حالتی تو در تو دارند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آهن سازه به ادرس ahansaze.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آهن سازه

آهن سازه با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 1200 پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ نرده برای روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، سر نیزه حفاظ و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی ... با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد . تولید و صادرکننده بیش از 100 مدل نرده حفاظ ساده و فرفورژه مدرن زیبا جهت پنجره و درب منزل و حیاط , باغ , ویلا , مجتمع مسکونی , کارخانه و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]