اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014070713253

راهنمای خرید اجاق گاز رومیزی

کد: 139807014070713253

http://bit.ly/2mQoiBN

، تهران , (اخبار رسمی): اجاق گازهای رومیزی تولید شده در داخل کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به راحتی با برندهای خارجی رقابت می‌کنند که این برابری هم در تنوع و کیفیت است و هم در خدمات پس از فروش. همچنین از دیگر مزیت‌های مهم برندهای ایران می‌توان به سازگاری بیشتر آنها با سیستم گاز شهری نام برد.

راهنمای خرید اجاق گاز رومیزی
گاز رومیزی توکار - فروشگاه اینترنتی یراق نما

خرید اجاق گاز رومیزی مناسب یا انواع اجاق گاز می‌تواند برای خیلی از افراد تصمیم سختی باشد. اجاق گاز یکی از وسایل بسیار مهم در آشپزخانه است که باید برای انتخاب و خرید آن وقت گذاشت تا این انتخاب بهینه و ارزشمند باشد. مهمترین نکته‌ای که باید قبل از خرید اجاق گاز به آن توجه داشت اندازه‌ی محیط آشپزخانه و اندازه گیری فضایی است که باید اجاق گاز در آن قسمت قرار گیرد. پس این یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب اجاق گاز برای فضای آشپزخانه و همینطور میزان استفاده از اجاق گاز است.

اجاق گاز رومیزی انواع مختلفی دارد که در ادامه بررسی شده است.

مشتریان بر حسب سلیقه و فضای آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل اجاق گاز را انتخاب می‌کنند. اجاق گازها با توجه به شکل ظاهری انواع مختلفی دارند که به دو دسته اجاق گازهای مبله و اجاق گازهای صفحه‌ای تقسیم می‌شوند و هر کدام از آنها شامل دسته بندی مجزایی هستند. مثلا اجاق گاز رومیزی شامل اجاق برقی و اجاق گازی است.

اجاق برقی انرژی مورد نیاز خود را از برق تهیه می‌کند. از این مدل اجاق ها بیشتر در مناطقی که دسترسی به گاز شهری ممکن نیست استفاده بیشتری دارد. با توجه به مصرف بالای برق در این اجاق گازها در داخل شهرها کمتر از این مدل اجاق‌ها استفاده می‌شود.

اجاق گاز صفحه‌ای

اجاق گازهای صفحه‌ای انرژی خود را از گاز شهری تامین می‌کنند. با توجه به دسترس بودن گاز در اکثر شهرها و قیمت مناسب گاز شهری نسبت به برق، مشتریان بیشتر به خرید اجاق گازی تمایل دارند و به خاطر همین امر اجاق صفحه‌ای گازی فروش بیشتری دارد. اجاق گاز صفحه‌ای با توجه به جنس بدنه آن دارای چند گونه است. یکی اجاق گاز صفحه‌ای استیل و دیگری اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای و اجاق گاز ترکیبی استیل با شیشه هستند.

اجاق گاز صفحه استیل دارای بدنه کاملا فلزی است و جنس بدنه آن نسبت به اجاق گاز شیشه‌ای محکم‌تر و مطمئن‌تر است. این مدل اجاق گازها اولین گازهای صفحه‌ای تولید شده هستند.

اجاق گازهای صفحه‌ای شیشه‌ای

جنس بدنه این مدل از گازها از شیشه سکوریت نشکن ساخته شده است. برخلاف تصور بعضی از مشتریان که گمان می‌کنند صفحه شیشه‌ای این اجاق گازها شکننده است باید گفت که جنس شیشه‌ای این اجاق گازها در برابر حرارت بالا و ضربه محکم کاملا مقاوم هستند و به این راحتی قابل شکستن نیستند. نظافت اجاق گازهای شیشه‌ای بسیار راحت‌تر از اجاق گازهای استیل است و با توجه به طراحی‌های زیبای شیشه این اجاق گازها مشتریان بیشتری نسبت به نوع استیل دارند و تنوع محصولات در مدل‌های اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای بیشتر است. 

مزیت اجاق گازهای صفحه‌ای

اجاق گازهای صفحه‌ای دارای دو مزیت هستند که عبارتند از:

مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک که البته این به معنای این موضوع نیست که این مدل اجاق گازها صرفا برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب هستند و در آشپزخانه های بزرگ نیز می توان از آنها استفاده کرد.

بسیار در چیدمان فضای داخلی شیک و جذاب هستند و فضای آشپزخانه را خاص‌تر و زیباتر می‌کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاق گاز رومیزی و بهترین برندهای اجاق گازهای صفحه‌ای در بازار ایران می‌توانند به سایت اینترنتی یراق نما به ادرس www.yaraghnama.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یراق نما

یراق نما به عنوان یک نمایشگاه وفروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ویراق آلات کابینت آشپزخانه سعی درایجاد یک بستر مناسب جهت خرید آسان مشتریان فراهم نموده است.جدیدترین کالاها در گروههای مختلف مانند انواع هود آشپزخانه.سینک ظرفشویی.اجاق گازهای صفحه ای.فر وغیره… راذر یراق کابین عرضه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]