اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807024073212972

50 درصد تخفیف در هتل کاروانسرای لاله بیستون به مناسبت روز جهانی گردشگری

کد: 139807024073212972

http://bit.ly/2mHTt1V

، (اخبار رسمی): به مناسبت روز جهانی گردشگری (۲۷ سپتامبر مصادف با ۵ مهر)، هتل کاروانسرای لاله بیستون میزبان گردشگران است.

50 درصد تخفیف در هتل کاروانسرای لاله بیستون به مناسبت روز جهانی گردشگری
آژانس روابط عمومی سرآوا

به گزارش واحد روابط عمومی هتل کاروانسرای بیستون، این مجموعه به مناسبت روز جهانی گردشگری (۲۷ سپتامبر مصادف با ۵ مهر)، میزبان گردشگران است.

انتخاب یک روز برای گردشگری برای توجه بیشتر به این صنعت و تلاش برای توسعه و گسترش توریسم و گردشگری صورت گرفته و هر ساله در این روز برنامه‌ها و همایش‌های متعددی در کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود.

به همین مناسبت، مدیریت هتل کاروانسرای لاله در نظر دارد در روزهای پنج شنبه و جمعه مصادف با ۴ و ۵ مهر ماه به مدت ۴۸ ساعت علاوه بر ورودی رایگان برای عموم بازدیدکنندگان از مجموعه هتل لاله، کسانی که قصد اقامت در این مجموعه را دارند با تخفیف ۵۰ درصدی، اقامت بگیرند. همچنین در صورت استفاده از رستوران، یک دسر رایگان نیز مهمان رستوران هتل لاله بیستون خواهند بود.

سازمان جهانی گردشگری (WTO) روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۹ را طبق سنت هر ساله، این بار با شعار گردشگری و اشتغال: آینده‌ای بهتر برای همه معرفی می‌کند.

هدف از برگزاری روز جهانی گردشگری، افزایش اگاهی در جامعه بین‌الملل درباره اهمیت گردشگری و ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نقاط گردشگری در سراسر دنیاست. در همین راستا هتل کاروانسرای لاله بیستون به عنوان یک مجموعه تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و ... موقعیت بسیار ممتازی را برای گردشگران فراهم کرده است که از این فرصت استفاده کنند و در دیار فرهاد، اقامتی شیرین را تجربه کنند.

از تمامی علاقه مندان، خصوصا زوج‌های جوانی که تمایل دارند تجربه‌ای متفاوت را در خصوص اقامت در یک واحد گردشگری تجربه کنند، دعوت می‌شود هتل کاروانسرای لاله بیستون را به عنوان یک واحد گردشگری ویژه در روز جهانی گردشگری انتخاب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]