اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064168012972

سالن همایش هتل کاروانسرای لاله بیستون میزبان رویدادهای شما

کد: 139808064168012972

http://bit.ly/2Jtuzvu

، (اخبار رسمی): سالن همایش هتل کاروانسرای لاله بیستون آماده میزبانی رویدادها و مراسمات مراکز و نهادهای دولتی و خصوصی است.

سالن همایش هتل کاروانسرای لاله بیستون میزبان رویدادهای شما
آژانس روابط عمومی سرآوا هنر

به گزارش روابط عمومی هتل کاروانسرای لاله بیستون؛ این سالن مناسب برای برگزاری کنفرانس‌ها، جلسات، همایش‌ها و کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی با دارا بودن امکانات کامل شامل اینترنت، سیستم صوتی و تصویری با کیفیت عالی و همچنین دارای فضای مجزا و مبله جهت پذیرایی با منظره بی نظیر است.

سالن همایش هتل کاروانسرای لاله بیستون با برخورداری از امکانات منحصر به فرد و منابع انسانی متخصص و مجرب آماده برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی شامل کنفرانس‌ها، سمینارها، همایش‌ها، جشنواره‌ها، کنسرت‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌ها است. 

سالن همایش هتل کاروانسرای لاله بیستون با ظرفیت ۲۰۰ نفر با دارا بودن فضایی منحصر به فرد و امکاناتی ویژه، و در اختیار داشتن منابع مورد نیاز با ظرفیت‌های مختلف و برخورداری از نیروهای متخصص در برپایی رویداد‌های ملی و بین‌المللی، با رعایت استانداردهای بین المللی در فضایی آرام و مناسب، در منطقه پاک و کوهستانی شهر بیستون، عاری از ترافیک شهری، با دارا بودن امکانات متنوع برای میزبانی از مراسم‌های با شکوه ملی و  بین المللی آماده ارائه خدمات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش