اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807084088012972

استقبال ویژه هتل کاروانسرای لاله بیستون از زائران اربعین با تخفیف ۵۰ درصدی

کد: 139807084088012972

http://bit.ly/2n1WHOe

، (اخبار رسمی): زائرینی که قصد اسکان در هتل کاروانسرای لاله بیستون را دارند می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات هتل ۵ ستاره لاله بیستون بهره مند شوند.

استقبال ویژه هتل کاروانسرای لاله بیستون از زائران اربعین با تخفیف ۵۰ درصدی
آژانس روابط عمومی سرآوا

به گزارش روابط عمومی هتل کاروانسرای لاله بیستون، مجموعه هتل کاروانسرای لاله بیستون با برنامه ریزی‌ها و طی جلساتی که با ستاد اربعین داشته است، جهت استقبال و خدمت رسانی از کاروان‌ها و زائرین اربعین اعلام آمادگی می‌کند.

به منظور تسهیل در خدمات رسانی به زائرین کربلای معلا که قصد عبور از استان کرمانشاه را دارند، هتل کاروانسرای لاله بیستون در نظر دارد به زوار اربعین که قصد اقامت در مجموعه هتل لاله را دارند ۵۰ درصد تخفیف دهد.

با توجه به بازگشایی مرز خسروی و افزایش تعداد زائران اربعین در استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته، هتل کاروانسرای لاله بیستون آماده استقبال از زوار اربعین است. مراسم اربعین حسینی یک حرکت بزرگ فرهنگی در جهان اسلام محسوب می‌شود که باید از این ظرفیت در راستای جذب و توسعه گردشگری مذهبی به استان حداکثر استفاده شود.

هتل کاروانسرای لاله بیستون با ظرفیت پذیرش 100 میهمان، دارای 20 واحد پذیرایی استاندارد و سوئیت‌های رویال و امپریال با طراحی سنتی و برخاسته از معماری اصیل دوران صفوی است که با وجود روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپی آرامش‌بخش و رستوران سنتی با غذاهای ایرانی و فرنگی، لمکده‌ای زیبا و رستوران تابستانی، در کنار سیستم‌های مجهز سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات حفاظتی پیشرفته و سایر امکانات رفاهی، شرایط حضور گردشگران داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن فراهم آورده‌است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]